|
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יווווווו אחים שלי היה כזה חרא........
הרגע חזרתי...... אני עדיין לא מעכל את זה......
טוב אני אלך לישון עכשיו
אני אפרט מחר, כשאני אהיה יותר מאופס..... |
תקלטת עם סי די ג'יי 10? :p
קשה מאוד לתקלט... אבל קח בחשבון שזאת הגירסה המתקדמת של ה 1 :)
מצטער שלא הלך הכי הכי... יהיה טוב אח שלי |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
יש המון תקליטנים טובים שכל מה שהם צריכים זה הזדמנות....
אני אגיד לך מה בדיוק סידרו לי..... חבר שלי הכיר לי את אחד מהמנהלים של החברת הפקה.... הם החליטו לתת לי לתקלט 45 דקות בלילינבלום כדי לראות איך אני.......
אבל לא הייתי מתחיל לעבוד אצלם קבוע אם הם לא היו אוהבים את מה שהם שמעו בלילינבלום......
אז את הקשר הראשוני סידרו לי, וכל השאר זה כבר עבודה שלי
זה מה שאני אוהב בזה..... שבעצם התקבלתי בגלל הכישרון שלי ולא בגלל שאני מכיר אנשים..... |
התקבלת גם בגלל בקשרים
כי בעקרון סידרו לך את זה
כל אחד שמסדרים לו ויש לו כישרון יכול להתקדם בעסק
אבל אני מדבר על כאלה שמתקבלים בגלל שיש להם קשרים ליש להם כישרון אבל לא כמו הרבה אנשים שיש להם הרבה הרבה כישרון והם לא מכירים אף אחד אז אין מי שישמע אותם ואין להם בכלל איך להגיע למישהו שיעזור להם..
טוב עכשיו נחזור בחזרה
אחי מצטער שלא הלך הכי טוב
לא נורא תפרט מה היה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
התקבלת גם בגלל בקשרים
כי בעקרון סידרו לך את זה
כל אחד שמסדרים לו ויש לו כישרון יכול להתקדם בעסק
אבל אני מדבר על כאלה שמתקבלים בגלל שיש להם קשרים ליש להם כישרון אבל לא כמו הרבה אנשים שיש להם הרבה הרבה כישרון והם לא מכירים אף אחד אז אין מי שישמע אותם ואין להם בכלל איך להגיע למישהו שיעזור להם..
|
לא אחי אתה לא מקשיב...
הדבר היחיד שסידרו לי זה את ההזדמנות.... חבר שלי רק נתן לי לדבר 5 דקות עם מנהל של חברת הפקות.... יכולתי באותה מידה לשלוח לו דיסק שאני מיקססתי והוא היה מקבל אותי. אבל הוא החליט שהוא רוצה לשמוע אותי במועדון...
העובדה שקיבלו אותי זה כבר לא קשור לחבר שלי. ממש לא קשור. החבר שלי כבר ממזמן מחוץ לתמונה...
ככה מתקבלים בעזרת כישרון ולא בעזרת קשרים. שוב, חבר שלי רק הפגיש ביני לבין המנהל של חברת ההפקות. אמרתי לו שאני די ג'יי ואני מחפש עבודה, והוא אמר "טוב, אני רוצה לראות מה אתה שווה. תבוא לתקלט בלילינבלום 45 דקות ואז אני אחליט אם לקבל אותך"... באתי, תיקלטתי, הם אהבו, הם קיבלו אותי
לא סידרו לי כלום אחי...........
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תקלטת עם סי די ג'יי 10? :p
קשה מאוד לתקלט... אבל קח בחשבון שזאת הגירסה המתקדמת של ה 1 :)
מצטער שלא הלך הכי הכי... יהיה טוב אח שלי |
אחי דווקא היה שם ציוד בן זונה.... זוג פיוניר סי די 100, ומיקסר פיוניר 600
הסי די היו קצת גמורים אבל חפיף....
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
טוב עכשיו נחזור בחזרה
אחי מצטער שלא הלך הכי טוב
לא נורא תפרט מה היה... |
אחי בכמה מילים, המועדון היה כמעט ריק!!!!!!!!!!!! 90% מהאנשים שבאו נשארו בחוץ כי הם התקמצנו לשלם 50 שקל כניסה, ושתבין.... זה היה יום הולדת של מישהו והם היו חברים שלו שבאו בשבילו למסיבה
קיצר, היו בפנים 20 איש!!! אתם קולטים את התסכול?
גם גררתי ידידה שלי לברנר והבטיחו לי כניסה חינם, ולא הסכימו להכניס אותה הבני זונות!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
קיצר, בסוף בגלל כל הנפילה המגעילה הזאת, כשאני באתי לעלות היו איזה 5 אנשים שרקדו....... אני ועוד די ג'יי שהיה שם החלטנו לעשות באק טו באק כדי שלפחות נהנה קצת.......
דווקא חבל שלא היו אנשים כי דפקנו סט פסיי עצבני ביותר
בכל מקרה, בגלל שהיה ריק, החליטו לסגור את המסיבה ב-3.... ואז לא הייתה לי דרך לחזור הביתה כי לא יצאה הסעה מיבנה....
אז העלו אותי על מונית למרמורק, ושמו אותי בדרך ברחוב הרצל ברחובות..... ששם נפגשתי עם האנשים של ההפקה, ושעה וחצי ניסינו לארגן לי דרך לחזור הביתה........... |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחח
שכחת לציין שגם פגשת אותי שם...
והייתה נפילה לא נורמלית..
שני נסיונות בלתי מוצלחים להתגנב למסיבה....
עזבו נפילה לא נורמלית..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחח
שכחת לציין שגם פגשת אותי שם...
והייתה נפילה לא נורמלית..
שני נסיונות בלתי מוצלחים להתגנב למסיבה....
עזבו נפילה לא נורמלית..... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי בדיוק באתי להגיע לזה!!!!!
יובל וקובי עשו כבוד והגיעו בטרמפים למועדון עם חמולה שלמה של חברים
ותבינו, אף אחד לא היה מוכן שם לשלם כניסה
אז מה עושים יובל וחבריו כדי בכל זאת להיכנס בלי לשלם? פורצים פנימה!!!
הדפוקים האלה פרצו פנימה פעמיים!!! ואיכשהו תפסו אותם חחחחח מעניין איך זיהו אותם בין כל האנשים
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נו נורא חחחחחחחחחחח
שמחתי שבאתם..... פעם הבאה יהיה יותר טוב |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי בדיוק באתי להגיע לזה!!!!!
יובל וקובי עשו כבוד והגיעו בטרמפים למועדון עם חמולה שלמה של חברים
ותבינו, אף אחד לא היה מוכן שם לשלם כניסה
אז מה עושים יובל וחבריו כדי בכל זאת להיכנס בלי לשלם? פורצים פנימה!!!
הדפוקים האלה פרצו פנימה פעמיים!!! ואיכשהו תפסו אותם חחחחח מעניין איך זיהו אותם בין כל האנשים
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נו נורא חחחחחחחחחחח
שמחתי שבאתם..... פעם הבאה יהיה יותר טוב |
חחחחחחחחחחחח
אחי.. לא הייתה לא בעיה לשלם...
באמת שלא.. פשוט לא רציתי סתם להיות שם לבד!
אמרתי לך שגדרה לא משלמים 50 שקל על מסיבה..
:D:D
מה לעשות...
כל שתי שניות
אורן.. נו אז תכניס אותי??
כבר נהיה לי לא נעים...
:thepirate |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחח
אחי.. לא הייתה לא בעיה לשלם...
באמת שלא.. פשוט לא רציתי סתם להיות שם לבד!
אמרתי לך שגדרה לא משלמים 50 שקל על מסיבה..
:D:D
מה לעשות...
כל שתי שניות
אורן.. נו אז תכניס אותי??
כבר נהיה לי לא נעים...
:thepirate |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, הרגו אותי החברים האלה שלך!!!!!!!
ולא הייתי נותן שלם 50 שקל בשביל החרא הזה.... מסיבה הבאה אני מרביץ לבן אדם הזה אם הוא לא מביא מקום יותר נורמלי...........
אגב, שכחתי להזכיר שבאגו המסכן תיקלט שם 3 שעות....... הוא כמעט מת שם..... אבל מה - הוא הביא אותה בסט חבל על הזמן!!! איזה מיקסים יש לבן אדם הזה! יא רבאק!!!!!!!!!!!!!
נ.ב.
איתמר!!!!!!!!!!!! למה לא באת?????????? |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחח...
כן אפילו מבחוץ שמעו מיקסים אחלה
סחטיין באגו.. רציתי להכנס לראות אותך
אבל מה לעשות.. מסיבה נפילה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחח...
כן אפילו מבחוץ שמעו מיקסים אחלה
סחטיין באגו.. רציתי להכנס לראות אותך
אבל מה לעשות.. מסיבה נפילה |
חחחחחח כן אה...... באמת נפילה........
לא נורא
מסיבה הבאה יהיה יותר טוב
יותר גרוע מזה כבר לא היה יכול להיות |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחח כן אה...... באמת נפילה........
לא נורא
מסיבה הבאה יהיה יותר טוב
יותר גרוע מזה כבר לא היה יכול להיות |
פעם הבאה אצל שגיא.. או באלתמן
באק 2 באק 2 באק..
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
פעם הבאה אצל שגיא.. או באלתמן
באק 2 באק 2 באק..
:) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
או במועדון יותר נורמלי מהאסם
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי...
מזכיר לי את המסיבה שעבדתי בה באניגמה
מסיבה לצוציקים בכיתה ט ככה...
ובתחילת הערב היינו איזה 6 שומרים או 7... וההפקה אמרה לנו זה פתיחה של ליין... אנחנו הולכים בעקרון להשאר עד 5 אבל אם זה יצליח אז נשאר עד שימאס והכל..
קיצר בקושי נכנסו 80 איש...
ועל ההתחלה שחררו שני שומרים הביתה
עכשיו זה יוצר לי אישית בעיה...
מצד אחד אין עבודה ואתה סתם מתפנן לך ולא עושה כלום...
אבל מצד שני שהמסיבה נסגרת ב 3 אתה בקושי מרויח כסף וזה גם גומר לך את הערב...
כל הזין :D |
|
|
|
|