|
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
ראסמי אחי!!!!!
ותחשוב על זה ככה
המסיבה נגמרה ב-3
בתוכנית המקורית הייתי אמור לעלות לתקלט ב 3 וחצי או 4
אתה מבין איזה זין זה?
טוב שלאף די ג'יי לא היה כוח לעלות אז פשוט אמרו לי "יאללה תעלה".... וגם מזל שהיה די ג'יי אחד שהיה לו מצב רוח לתקלט ועשיתי איתו באק 2 באק כי הייתי מתבאס שם לבד
[EDIT]
הנה תיקנתי את התחבוש חחחחחחחחח
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ראסמי אחי!!!!!
ותחבוש על זה ככה
המסיבה נגמרה ב-3
בתוכנית המקורית הייתי אמור לעלות לתקלט ב 3 וחצי או 4
אתה מבין איזה זין זה?
|
כן אחי אני מבין...
ואני יחבוש על זה ככה... אל תדאג ;)
לפחות את הכסף קיבלת?
או תקבל לפחות? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אחי אני מבין...
ואני יחבוש על זה ככה... אל תדאג ;)
לפחות את הכסף קיבלת?
או תקבל לפחות? |
קיבלתי כי תיקלטתי...... ברור
אבל עדיין..... זה זין כי אני לא עושה את זה בשביל הכסף.... אני עושה את זה בשביל ההנאה..... ואני ממש לא נהניתי שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
קיבלתי כי תיקלטתי...... ברור
אבל עדיין..... זה זין כי אני לא עושה את זה בשביל הכסף.... אני עושה את זה בשביל ההנאה..... ואני ממש לא נהניתי שם |
אחי...
עם כל הכבוד לך אתה יכול גם להנות שאתה לבד מתקלט בבית
שאתה מתקלט במקום שנקרא "האסם" אתה צריך להפיק מזה את המיטב יענו לקבל כמה שיותר כסף...
בכל זאת שום דבר לא בא בחינם ואתה לא פראייר של אף אחד... |
|
|
| AnthemFreak |
אחי מצטער שהמסיבה היתה נפילה
זה בטח מבאס
אבל לא נורא.. פע הבאה בטוח יהיה יותר טוב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי...
עם כל הכבוד לך אתה יכול גם להנות שאתה לבד מתקלט בבית
שאתה מתקלט במקום שנקרא "האסם" אתה צריך להפיק מזה את המיטב יענו לקבל כמה שיותר כסף...
בכל זאת שום דבר לא בא בחינם ואתה לא פראייר של אף אחד... |
טוב
יאללה שטויות
היסטוריה......... לפחות בשבילי...... מעניין אותי לדעת איך החברת הפקה תצא מהחובות......
פעם הבאה יהיה הרבה יותר טוב כי אין יותר גרוע מזה |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי דברים כאלה קורים, קורה שנופלות מסיבות
2 סיבות לנפילה לפי דעתי:
1. שינו את המיקום של המסיבה
2. מחירים בעננים ועוד לילדים קטנים כאילו מאיפה הם יביאו ת'כסף
אם מפיקים מסיבה לילדים בגן צריך לקחת בחשבון שאין להם כסף! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי דברים כאלה קורים, קורה שנופלות מסיבות
2 סיבות לנפילה לפי דעתי:
1. שינו את המיקום של המסיבה
2. מחירים בעננים ועוד לילדים קטנים כאילו מאיפה הם יביאו ת'כסף
אם מפיקים מסיבה לילדים בגן צריך לקחת בחשבון שאין להם כסף! |
סיבה ראשונה אני מסכים איתך באלף אחוז...... אמרתי את זה למפיק של המסיבה...... אם הוא היה נשאר עם הסבן - הייתה יכולה להיות מסיבה הרבה יותר טובה....
בקשר לסיבה השניה...... תשמע זה גילאי תיכון..... כסף לא חסר להם..... ועוד 40-50 שקל!? זה כלום כסף אחי!!
אבל מה - הם קמצנים בטירוף!!!!
אחי, זה לא משנה המחיר....... בגילאים האלה אנשים מתלהבים מעצמם וכל אחד חושב שמגיע לו חינם כי הוא החליף 2 מילים עם הקופאית פעם אחד לפני או במהלך המסיבה......... אנשים בגיל הזה לא אוהבים לשלם כסף על מסיבות
היו שם איזה 100 איש...... אבל רק 10 מהם היו במועדון כי כל השאר החליטו שלא מתאים להם לשלם 50 שקל מסכנים על מסיבת יום הולדת של חבר שלהם...... ותבינו זה לא שהוא עשה עליהם כסף...... הוא היה צריך בכסף הזה לשלם על המקום......... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי דברים כאלה קורים, קורה שנופלות מסיבות
2 סיבות לנפילה לפי דעתי:
1. שינו את המיקום של המסיבה
2. מחירים בעננים ועוד לילדים קטנים כאילו מאיפה הם יביאו ת'כסף
אם מפיקים מסיבה לילדים בגן צריך לקחת בחשבון שאין להם כסף! |
זה בדיוק מה שהלך שם.... בדיוק |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
היו שם איזה 100 איש...... אבל רק 10 מהם היו במועדון כי כל השאר החליטו שלא מתאים להם לשלם 50 שקל מסכנים על מסיבת יום הולדת של חבר שלהם...... ותבינו זה לא שהוא עשה עליהם כסף...... הוא היה צריך בכסף הזה לשלם על המקום......... |
איזה אחלה חברים מתנת יומ הולדת השאירו לו חוב שמן לשלם אולי פעם הבאה הם יתנו לו כדור בראש מתנה או משהו |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח לא נורא אחי
לפחות פעם הבאה תתקלט במקום נורמלי...
איזה זונות
במסיבות שאניי הולך כי אין משהו אחר גיל 14-15-16
לוקחים שם במקום 70שקל
ואם קונים מיחצן במכירה מוקדמת זה 60
חחח אז אמרתי נילך לסנוקר נבוא ככה מאוחר ואז ניכנס בחינם
כושלאמא שלהם
באמת ב1וחצי
אני רואה 80-90איש בפנים ועוד 100בחוץ
חחח נגנבתי
אז אני בא לחבר שלי יחצן מתחיל לריב עם השומר תכניס אותו תכניס והשומר המניאק לא רצה
בסוף שילמתי 30שקל נכנסתי אחרי שעה היה מכות כל השומרים הלכו מכות עם מלא מלא מלא אנשים הלכו מכות עם המשטרה ממש שוטרים בניידות הרגו אותו פחחח
אז כל הזיין פה זה ששילמתי 30שקל לשעה אחת מסכנה שאפילו איפה שהיה את כל הנרגילות היה מלא...
אבל מה לעשות
עד שאני יגדל למסיבות נורמליות יש עוד זמן
אבל בסבבה גם מדברים כאלה נהנים ::}}
אחי כל עוד קיבלתה כסף
מבחינתי זה הנאה :} |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Viber
איזה אחלה חברים מתנת יומ הולדת השאירו לו חוב שמן לשלם אולי פעם הבאה הם יתנו לו כדור בראש מתנה או משהו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בדיוק מה שאני חשבתי.....
וקוסמיק פייר - אני נהניתי....... קצת הייתי בשוק בגלל שלא הסכימו להכניס את הידידה שלי חינם, אבל אני יודע שזה לא היה ככה אם היו אנשים בפנים...... פשוט אמרו לכל הצוות לא להכניס יותר חינמים...... סעמק!!!!!
אבל מה - בסוף עשיתי באק טו באק עם די ג'יי שמבין משהו מהחיים שלו.... ונדיר למצוא כאלה אז נהניתי....... |
|
|
|
|