return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven (pg. 3)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
לאיזה גילאים זה בכלל?


תיכונים.......

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה משנה בגלל האוכלוסיה
ואני אומר לך מנסיון שבמועדון בפתח תקווה האוכלוסיה לא תהיה הכי איכותית...


לפי מה שאני הבנתי, זאת מסיבת יום הולדת של מישהו שלא גר בפ"ת... אז רוב האנשים שם לא יהיו מפ"ת......

quote:
Originally posted by Scorchio
המועדון הזה חור חבל על הזמן
אבל אני מקווה שתפגיזו


איך אתה יודע? היית שם???
אני שמעתי מחברים שהוא פשוט קטן, והעמדה שם לא משהו......
DJ_Yuval
תגיד אחי בן כמה אתה ובאגו?

ותביא טראקליסט של מה שניגנת שם סתם מעניין
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה משנה בגלל האוכלוסיה
ואני אומר לך מנסיון שבמועדון בפתח תקווה האוכלוסיה לא תהיה הכי איכותית...


סחטיין אחי
הראש שלך עובד בדיוק כמו שלי...

ואם זה באמת ככה...
אז תזהר מחנן גולדבלט...
יכול להיות שאתה הבא בתור...:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
תגיד אחי בן כמה אתה ובאגו?

ותביא טראקליסט של מה שניגנת שם סתם מעניין


סבבה

אמממממ אני 17 ובאגו 15 אם אני לא טועה

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
סחטיין אחי
הראש שלך עובד בדיוק כמו שלי...

ואם זה באמת ככה...
אז תזהר מחנן גולדבלט...
יכול להיות שאתה הבא בתור...:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


מממממממההההההההה!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
סבבה

אמממממ אני 17 ובאגו 15 אם אני לא טועה


מאיפה השם של באגו..?

שם מגניב
:D

עם תוספת קטנה זה יכול להיות אפילו יותר מעניין

dj bango:disbelief
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מאיפה השם של באגו..?

שם מגניב
:D

עם תוספת קטנה זה יכול להיות אפילו יותר מעניין

dj bango:disbelief


הוא סיפר לי פעם אבל אני לא זוכר
חחחחחחחח
אני אשאל בהזדמנות
DJ_Yuval
איך הגעתם לתקלט במועדון?
אם אני יציע את עצמי וישמיע להם סט שלי
יש מצב שאני יוכל גם לתקלט שם?
אני ינגן קלאב טראנס ואני בן 15
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הוא סיפר לי פעם אבל אני לא זוכר
חחחחחחחח
אני אשאל בהזדמנות


וואלה...
אל תשכח לרשום פה...

אבל תכלס יש מצב שאני לא יראה אם זה יהיה בשבוע שאני בצבא

בטח זה ראשי תיבות של משהו

הוא גר במקרה בתל ברוך.?
אם כן אז זה בטח ראשי תיבות האלה
bitches are getting older
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
הוא גר במקרה בתל ברוך.?
אם כן אז זה בטח ראשי תיבות האלה
bitches are getting older


אתה אוהב להסתובב שם ליד ציצ-ברך וחברותיה ציצ-מרפק אה... :rolleyes:
BaGo D Remixer
מהה חחחחחח מה קרה לכם מה עשיתם ממני גר בתל ברוך יא זונות חחח

גר בפ"ת
לא בן 15
בן 16
ובאגו זה משהו במשפחה שכולם קוראים לי ככה וזה נדבק..
קיבינימט

HyPeRSoNiC
אחי מתי הספקת לגדול בשנה??
חחחחחחחחחח
לא סיפרת לי.......
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
מהה חחחחחח מה קרה לכם מה עשיתם ממני גר בתל ברוך יא זונות חחח

גר בפ"ת
לא בן 15
בן 16
ובאגו זה משהו במשפחה שכולם קוראים לי ככה וזה נדבק..
קיבינימט


סחטיין אחי...

כבר התחלתי להעלות השערות...:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement