|
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה זה בכלל קיבוץ ברנר?!
ואני לא יתפלא אם תתקלט על ערימה של חציר :) |
חחחחחחחחחחחחחח
ת'אמת - גם אני לא!!!!!!
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחח
יצאת מלך אחי
אני בא 100 %
:) |
אחי ציניות לא תעזור לי.........
אני כמעט בכיתי אתמול בגלל החרא הזה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
ת'אמת - גם אני לא!!!!!!
אחי ציניות לא תעזור לי.........
אני כמעט בכיתי אתמול בגלל החרא הזה |
חחח
חפיף אחשלי
לפחות עכשיו אני יכול לבוא!
בטח תהיה גם שתיה..
אז זה טוב
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחח
חפיף אחשלי
לפחות עכשיו אני יכול לבוא!
בטח תהיה גם שתיה..
אז זה טוב
:) |
ואללה אתה רציני בא?
פצצות אחי!!!!!!!!!
וכן, יש שם שתיה חופשי, והבנתי שיהיה קצת אלכוהול......... גם חופשי.... |
|
|
| DjChook |
מוזר שלא ראיתי את הטרד הזה עד עכשיו :)
יהיה טוב אורן יהיה טוב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוזר שלא ראיתי את הטרד הזה עד עכשיו :)
יהיה טוב אורן יהיה טוב |
מה אני אגיד לך............ |
|
|
| DjChook |
בקטנות
העיקר שיהיה לך נסיון וכסף וחגיגה :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקטנות
העיקר שיהיה לך נסיון וכסף וחגיגה :) |
כן אה......... יהיה שם קצת שכונה אבל חפיף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב!!!
עוד שעתיים אני ובאגו הולכים לבלות 7 שעות בחיק הפרות והניחוח של קיבוץ ברנר, ונתקלט לאנשים שבאים עם סנדלים למסיבות!!!!!!!!!!!
WOOT!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה
WISH US LUCK PPL!!!!!!!!
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב!!!
עוד שעתיים אני ובאגו הולכים לבלות 7 שעות בחיק הפרות והניחוח של קיבוץ ברנר, ונתקלט לאנשים שבאים עם סנדלים למסיבות!!!!!!!!!!!
WOOT!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה
WISH US LUCK PPL!!!!!!!!
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless |
Ill see you there!!
;) |
|
|
| coby |
חחח ברנר..
יאאלה יובל תופסים טרמפים :)
אחי תפציץ !! |
|
|
| Sniper |
בהצלחה איש
אני יודע שאתה כבר שם
אבל חפיף
שיהיה בהצלחה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יווווווו אחים שלי היה כזה חרא........
הרגע חזרתי...... אני עדיין לא מעכל את זה......
טוב אני אלך לישון עכשיו
אני אפרט מחר, כשאני אהיה יותר מאופס..... |
|
|
|
|