|
Nieuwe Armin Mix-CD (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Denk dat ik 23 september in me slaapzak voor de platenwinkel lig.
Bij wijze van spreken dan he? :p
Lijkt me super, nieuwe cd van Armin, kan echt niet wachten! Die moet ik hebben! Armin rules! :D
Ow trouwens als ie er dan ook meteen weer zo'n vette release party bij doet... in de Asta of zo? ;) | zou zeker leuk zijn als er weer een release party was, maar ik denk het niet.... :(
Het is maar een mix compilatie.......
MAARRRRRRRRRRRRR op armin's gigs schema staat er wel een "Armada Night" op 30 of 31 Oktober in Amsterdam... So keep on the lookout for that ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by ambs
zou zeker leuk zijn als er weer een release party was, maar ik denk het niet.... :(
Het is maar een mix compilatie.......
MAARRRRRRRRRRRRR op armin's gigs schema staat er wel een "Armada Night" op 30 of 31 Oktober in Amsterdam... So keep on the lookout for that ;) |
Yummie! :p Thnx voor de tip... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
na de DVD van Tiesto weer een CD die ik moet kopen...
dat word genieten :) |
Het wordt zo wie zo een vervelende Trance-maand "september".
05-09 Chicane en Misja Helsloot in de Asta
19-09 Tiesto DVD
23-09 Armin CD
25-09 Invited by Tiesto @ Cruise Terminal Rotterdam
Erruuuuuuuug rot allemaal :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Het wordt zo wie zo een vervelende Trance-maand "september".
05-09 Chicane en Misja Helsloot in de Asta
19-09 Tiesto DVD
23-09 Armin CD
25-09 Invited by Tiesto @ Cruise Terminal Rotterdam
Erruuuuuuuug rot allemaal :D |
wel als je maar 100 euro op je rekening hebt staan :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
wel als je maar 100 euro op je rekening hebt staan :p |
Ik had me deze maand voorgenomen niet zoveel geld op te maken, maar dat wordt weer een moeilijk verhaal :toothless |
|
|
| Fkwebeman |
Damn.. ik ga op kamers en heb al het geld eigenlijk hard nodig..
September is een kutmaand..
Civilisation, Armin cd, Tiesto DVD, Call of Duty, Halflife 2, .. dat wordt fijn.
More money IBG?? |
|
|
| Robert |
| cool! armada night wist ik niks van, ik ga ff meer info vragen. daar ga ik in ieder geval heen. |
|
|
| moogwai |
| De tracklist zal in ieder geval niet schokkend zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er tracks op staan die Armin nog nooit in z'n show heeft gedraaid. En daar is trouwens ook helemaal niks mis mee, kwaliteit boven alles! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by moogwai
De tracklist zal in ieder geval niet schokkend zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er tracks op staan die Armin nog nooit in z'n show heeft gedraaid. En daar is trouwens ook helemaal niks mis mee, kwaliteit boven alles! |
Inderdaad, ik vind Armin z'n platenkeus bijna altijd HEERLIJK! dus deze cd KAN alleen maar geweldig worden hehehe!!
en iedereen genieten van die Armada night voor mij :( Helaas ben ik er dan niet meer |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by ambs
en iedereen genieten van die Armada night voor mij :( Helaas ben ik er dan niet meer |
Kun je er niet NOG een maandje of zo aan vast plakken? |
|
|
| raoel |
Ik luister zelden naarzijn radio show, dus voor mij zullen veel nummers nog niet zo bekend in de oren klinken.
Al zal ik er misschien toch al veel kennen.
Soms vindt ik zijn livesets het NET niet helemaal en soms vindt ik ze geweldig, maar zijn vorige compilatie (Transparance) was super!!!
Die CD is al ruim een jaar oud en Armin is, en daar zijn jullie het vast wel mee eens, alleen maar beter geworden in platenkeuze en draaistijl.
Ik ben dus benieuwd |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Kun je er niet NOG een maandje of zo aan vast plakken? |
Ik zou wel willen, maar helaas gaat dat niet gebeuren!!
MAAR:
Ik ga Armin hopenlijk 3 Oktober in Miami zien (ff kijken of iemand iets kan regelen omdat ik geen 21 ben)
15 October ZEKER in Atlanta
en 15 November in Washington DC (En 16e ben ik jarig! MY BDAY WITH ARMIN!!!! :D )
Leuk he? :) |
|
|
|
|