return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Nieuwe Armin Mix-CD (pg. 6)
View this Thread in Original format
-=Re-GrOoVeD=-
Hmm ik dacht eerst dus ook van 'wat een bout tracklist'. Maar toen ben ik na gaan denken. Wij zijn eigenlijk gezegend (:D) dat we iedere week naar ASOT kunnen luisteren en dat we altijd op de hoogte zijn van de nieuwste tunes.
Maar inderdaad, voor het grote publiek is dit werkelijk gewoon een fantastische CD!
We mogen/moeten dus niet klagen... :)
Remy D
quote:
Originally posted by MaGiK54
God, wat lopen er weer een paar te janken over de tracklist, dit had je kunnen verwachten als je elke week naar ASOT luistert en alle nieuwe promo's downt. Tis elke keer gejank als Tiesto of Armin een cd uitbrengt. Bij Nyana was ook hetzelfde gezeik. Voor het "grote publiek" is dit gewoon nieuwe , dus niet zo janken of gewoon niks meer downe als je wilt dat een cd een verrassing wil blijven.

Klopt maar bij mij gaat het meer om het FEIT dat ik een dubbelcd had verwacht!!!! Dus voordat je over mij ook een oordeel TREKT, denk je eerst nog is 2 x na!!
Robert
quote:
Originally posted by Remy D
Klopt maar bij mij gaat het meer om het FEIT dat ik een dubbelcd had verwacht!!!! Dus voordat je over mij ook een oordeel TREKT, denk je eerst nog is 2 x na!!

hij deed expres geen dubbel cd omdat iedereen dat verwacht had.
Remy D
quote:
Originally posted by Robert

Of hij had geen inspiratie voor een 2e cd en gebruikt dit als smoes! :haha: :haha: :p
Chicane
cover lijkt verdacht veel op een Lost Treasure cover..

Tracklist is beetje veel van hetzelfde, as usual met Armin.. maar goed dat is dus mijn mening en flame me for it :p
magrec
Nothing beats avb 001 en 002 :D
Duke2003
ik vind de tracklist er wel ok uitzien, en de cover ook :D ik ga m denk ik wel kopen.
Original
quote:
Originally posted by Robert

Beetje rare beredenatie, gaat ie binnekort een R&B album mixe omdat iedereen trance verwacht.:wtf:
(hij had ook gewoon een 3dubbel cd kunnen maken.:toothless)

Maar nu ff serieus; Goeie tracklist, vast wel goed gemixed.
En het is inderdaad moeilijk om nog een album te maken zoals avb001/002 en BOI mede doordat iedereen de mp3s nu al tachtig keer gehoord heeft.

Conclusie: het word binnekort weer is tijd om de FRS te bezoeken.
Biohazard
quote:
Originally posted by magrec
Nothing beats avb 001 en 002 :D

Ja, wat is er gebeurd met die goede prog op CD1 en Trance op CD2, sinds AvB003 heb ik het niet meer gezien :(

En deze CD, Tja... Ik vind het een hitjes CD, Armin moet eens wat minder op safe draaien!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Biohazard
Ja, wat is er gebeurd met die goede prog op CD1 en Trance op CD2, sinds AvB003 heb ik het niet meer gezien :(

En deze CD, Tja... Ik vind het een hitjes CD, Armin moet eens wat minder op safe draaien!

dooh, alles wat armin draait is een hit, omdat hij die hits zelf maakt (ASOT o.a)

eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
dooh, alles wat armin draait is een hit, omdat hij die hits zelf maakt (ASOT o.a)

Wow Gerrit, ik ben het een keer met je eens :D

En jonges, zeg nou zelf... De tracks op die AVB CD's werden toch ook altijd hitjes... Nu zijn het alleen al hitjes omdat 'ie ze al in z'n show gedraaid heeft... Als er allemaal onbekende tracks op hadden gestaan waren dat ook hitjes geworden, alleen omdat ze op Armin z'n CD staan :)
moogwai
quote:
Originally posted by Biohazard

Ik vind het dus absoluut geen "hitjes" cd... als ik er al uberhaupt aan kan denken, zou het meer zo iets kunnen zijn :D

1. The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
2. Solid Globe - North Pole
3. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Remix)
4. Midway - Amazon
5. Pulser - My Religion
6. NRC - Here Comes The Rain (Push Instrumental Mix)
7. Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Mix)
8. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
9. Tiesto - Traffic
10. Mauro Picotto - New Time New Place
11. Max Walder - Crown
12. Ricky Fobis - No Regular

En als er alleen maar "onbekende" tracks op hadden gestaan was het zeker een bout cd met tweederangs nummers geworden.... we zijn nou eenmaal verwend met z'n geweldig show :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement