return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Nieuwe Armin Mix-CD (pg. 3)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by ambs
Ik ga Armin hopenlijk 3 Oktober in Miami zien (ff kijken of iemand iets kan regelen omdat ik geen 21 ben)
15 October ZEKER in Atlanta
en 15 November in Washington DC (En 16e ben ik jarig! MY BDAY WITH ARMIN!!!! )

Och.... dat compenseert........ :D

quote:
MAARRRRRRRRRRRRR op armin's gigs schema staat er wel een "Armada Night" op 30 of 31 Oktober in Amsterdam... So keep on the lookout for that ;)

Ik word hier dus ondertussen steeds nieuwsgieriger naar... kan er nog nergens iets over vinden maar klinkt wel ok. Zeker omdat ik de week ervoor niet naar Ferry kan, misschien dat dit voor mij dan een beetje compenseert. :D Zeker als het idd 30 oktober is (een donderdag)... dat vinnik altijd wel relaxt stappen. :cool:
Fkwebeman
quote:
Ik ga Armin hopenlijk 3 Oktober in Miami zien (ff kijken of iemand iets kan regelen omdat ik geen 21 ben)
15 October ZEKER in Atlanta
en 15 November in Washington DC (En 16e ben ik jarig! MY BDAY WITH ARMIN!!!! :D )

Leuk he? :)

Ja leuk voor je!

(jaloers.. ):D

Maar 21 maakt toch geen reet uit? Je mag alleen geen alcohol.. Tenminste dat begreep ik dan weer uit verhalen van 'Amerikagangers' die gingen ook gewoon alle clubs naar binnen.. zeker als ze een leuke dame bij zich hadden, konden ze zo doorlopen. En aangezien jij er een bent.. (slijm slijm ;) :D , nothing meant) moet het geen probleem zijn dacht ik?

Gewoon zeggen dat je helemaal uit Holland (holland, holland? is that next to Bangkok? :D) komt voor je lieverd Armin..

Klaal

:tongue3
MaGiK54
Stukkie uit de laatste dairy van Armin:

I've just finished mixing Universal Religion Chapter One. This is the first part of a new compilation series. The cd will be released in Holland in September but also in North America. Tracks include Motorcycle (Armin van Buuren's Universal religion remix), Scarab- Vagabond and M.I.K.E.- Turn Out The Lights. There will be a limited non-mixed double vinyl of this compilation, with 4 tracks that all have never been released before.
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiK54
Stukkie uit de laatste dairy van Armin:

I've just finished mixing Universal Religion Chapter One. This is the first part of a new compilation series. The cd will be released in Holland in September but also in North America. Tracks include Motorcycle (Armin van Buuren's Universal religion remix), Scarab- Vagabond and M.I.K.E.- Turn Out The Lights. There will be a limited non-mixed double vinyl of this compilation, with 4 tracks that all have never been released before.

die vinyl ga k dus zkr kopen:D
ambs
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ja leuk voor je!

(jaloers.. ):D

Maar 21 maakt toch geen reet uit? Je mag alleen geen alcohol.. Tenminste dat begreep ik dan weer uit verhalen van 'Amerikagangers' die gingen ook gewoon alle clubs naar binnen.. zeker als ze een leuke dame bij zich hadden, konden ze zo doorlopen. En aangezien jij er een bent.. (slijm slijm ;) :D , nothing meant) moet het geen probleem zijn dacht ik?

Gewoon zeggen dat je helemaal uit Holland (holland, holland? is that next to Bangkok? :D) komt voor je lieverd Armin..

Klaal

:tongue3

Ja ik zou het wel willen... maar vooral in Miami zijn ze echt ing irritant... daar moet je echt 21 zijn om binnen te komen... In ft. lauderdale hebben ze dan wel 18+ clubs maar dat is allemaal R&B enz *kots* En daar gaan Armin, Tiesto, Ferry enz natuurlijk niet draaien... :rolleyes:

Van mijn part zetten ze een vette stempel op m'n voorhoofd "UNDER 21" dat ik niet mag drinken (doe ik toch niet) maar ik wil wel naar m'n dj's *snik snik*

maar nu ga ik dus op m'n b-day naar Armin :toocool: WOEIIII!!

En MaGiK54: Je was me voor, ik wou dat net ook gaan posten ;)
Universal Religion Chapter One wordt GE-WEL-DIG mensen! *applause voor Armin a.u.b.* :p
MaGiK54
quote:
En MaGiK54: Je was me voor, ik wou dat net ook gaan posten ;)
Universal Religion Chapter One wordt GE-WEL-DIG mensen! *applause voor Armin a.u.b.* :p

Een wave plus een staande ovatie voor President Armin :toothless
Robert
regel gewoon wat met die miami ta's. arturo is ook geen 21 maar komt ook overal binnen tegenwoordig. vraag ff hoe hij het doet of ga met hem mee ofzo.
basvh
wel tof dat er nieuwe komt heb alle armin mix cds en dan bedoel ik niet gekopieerde.

alleen september komt er ook nog dit uit

Dance Valley Hard dance edition cd
Dance Valley DVD
Tiesto in concert dvd
Laidback Luke windmill skill cd
en armin dus ook erbij
PFFFFFFFFF dat is toch niet meer te betalen, iemand toevallig nog wat cd bonnen liggen waar die niks meer mee doet???:D :D :D :D :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Armin
There will be a limited non-mixed double vinyl of this compilation, with 4 tracks that all have never been released before.

1. Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Mix)
2. Filo & Peri - Elevation
3. Envio – Touched by The Sun
4. Scarab – Vagabond

:)
arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
wel tof dat er nieuwe komt heb alle armin mix cds en dan bedoel ik niet gekopieerde.

Dance Valley DVD
Tiesto in concert dvd
en armin dus ook erbij
PFFFFFFFFF dat is toch niet meer te betalen, iemand toevallig nog wat cd bonnen liggen waar die niks meer mee doet???:D :D :D :D :D

vooral die windmill skill moet je hebben :p

MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by eieregooie
1. Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Mix)
2. Filo & Peri - Elevation
3. Envio – Touched by The Sun
4. Scarab – Vagabond

:)

Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Mix) is toch al wel uitgekomen ? ik denk eerder dat zijn remix van die track op de vinyl staat, daar was hij toch mee bezig?
magrec
quote:
Originally posted by basvh

Dance Valley DVD
Tiesto in concert dvd
en armin dus ook erbij

Ach ja dan komt deze maand ook een nieuwe GU uit, er is een nieuwe Electric calm uit van fort (voor de liefhebbers van chill out aanrader!!!!) dan in oktober/november nieuwe lights out van steve lawler en in november mix cd van sander kleinenberg plus nieuw album van deep dish wat deze maand ook nog uitkomt :D :D dat wordt straks alleen maar bonen eten in januari :p :p Owja en nieuwe mixcompilatie van James holden op balance :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement