return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Nieuwe Armin Mix-CD (pg. 8)
View this Thread in Original format
ambs
Nee nee, TA verlaat ik niet!!! ;) Ben waarschijnlijk alleen iets vaker in t FLORIDA forum hahahaha :D

Uh-hum Robert??? Wil jij misschien iets liefs doen voor een mede-Armin fan???? ;) :p
Robert
hah! vorige week bij asot wou hij nog geen cds weggeven, deze week hadden we het er niet over.

wacht ff, ik stuur je wel een pm.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Robert
hah! vorige week bij asot wou hij nog geen cds weggeven, deze week hadden we het er niet over.

Gewoon uit intresse, maar wat voor een relatie heb je met Armin, een vriend, medewerker ID&T, kennis, vage kennis enz enz ??
ambs
quote:

OK, ik zou het normaal gesproken echt niet vragen, maar anders mag ik echt TE lang gaan zitten wachten op de Amerikaanse release die NIET gesigneerd zal zijn! *snik*
Robert
je hebt vast wel msn, dat is ff makkelijker. ga ff de #armind chat op. ik ga over 10 minuten naar de kroeg, anders wordt het morgen.
Robert
quote:
Originally posted by MaGiK54
Gewoon uit intresse, maar wat voor een relatie heb je met Armin, een vriend, medewerker ID&T, kennis, vage kennis enz enz ??

eerste keer dat ik hem sprak was toen ik hem toevallig tegenkwam in leiden in de platenzaak (forbidden planet). toen was hij net met asot begonnen. paar weken later had ik de chat gemaakt, en daardoor had ik een reden om af en toe naar ID&T te gaan voor de show. tegenwoordig ga ik vrijwel naar elke xxl. volgende xxl is met gabriel & dresden, dus dat moet leuk worden :D

en ik ken hem natuurlijk van armada
ambs
quote:
eerste keer dat ik hem sprak was toen ik hem toevallig tegenkwam in leiden in de platenzaak (forbidden planet). toen was hij net met asot begonnen. paar weken later had ik de chat gemaakt, en daardoor had ik een reden om af en toe naar ID&T te gaan voor de show. tegenwoordig ga ik vrijwel naar elke xxl. volgende xxl is met gabriel & dresden, dus dat moet leuk worden :D

en ik ken hem natuurlijk van armada

Dat doe je goed!! ik ken armin alleen maar omdat ik fanatiek ben *LOL*
Cosmic
quote:
Originally posted by Robert volgende xxl is met gabriel & dresden, dus dat moet leuk worden :D

Dat is heel goed nieuws:D Altijd handig, zo'n 1e hands bron.
ambs
alleen zit armin met de volgende XXL in Amerika ;) dus denk dat het prerecorded wordt!!
Robert
quote:
Originally posted by Cosmic
Dat is heel goed nieuws:D Altijd handig, zo'n 1e hands bron.

hij zei het donderdag al op de radio. xxl daarna wordt met markus schulz

arj1o1
quote:
Originally posted by ambs
alleen zit armin met de volgende XXL in Amerika ;) dus denk dat het prerecorded wordt!!

g&d zijn die tijd toch wel in de NL voor invited of is da later/eerder
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by arj1o1
g&d zijn die tijd toch wel in de NL voor invited of is da later/eerder

Die XXL met Gabriel & Dresden is op 2 oktober. OP die dag zit Armin in de USA voor zijn 76-Tour. Aangezien Armin nu 2 weken lang geen bookings heeft en Gabriel & Dresden over 2 weken in Nederland zijn voor Invited, is er een grote kans dat deze XXL in die week wordt opgenomen.

Nu maar hopen bij ID&T dat ze dit ook niet verneuken net als bij DJ Remy.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement