return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Nieuwe Armin Mix-CD (pg. 7)
View this Thread in Original format
M_Peror
FF beetje off-topic tussendoor:
quote:
Originally posted by Robert
en info over de armada night. het is een prive feest voor ongeveer 200 'industry people'. ik heb een uitnodiging :D.

Euh... snappetnietmeer: inmiddels lees ik hier vanalles over die Armada night tijdens het Amsterdam Dance Event... hoe prive is het nou? Of is dit weer wat anders?
Robert
ja ik las er daar ook over. maar wat ik hier eerder zei, zei armin donderdag tegen mij, dus dat zal het wel zijn.
ambs
Armin zei inderdaad bij ultrashock ook tegen iemand dat het een prive feestje was...
M_Peror
Damn!
quote:
- Armin's compilation "Universal Religion, Chapter One" will be released in the Benelux on the 29th September instead of the 23rd.
Bron: www.arminvanbuuren.com

NOG langer wachten! :(
ambs
quote:
Originally posted by M_Peror
Damn!

NOG langer wachten! :(

De dag NADAT ik vertrek gewoon!! ECHT ING GAAR!!! :( Moet ik ook de USA release gaan wachten... eindelijk 4 maanden verder Universal Religion! ik baal heel erg!! :(
Chicane
We kunnen hem ook opsturen naar je? Scheelt weer 3 maanden en 30 dagen wachten ;)
ambs
quote:
Originally posted by Chicane
We kunnen hem ook opsturen naar je? Scheelt weer 3 maanden en 30 dagen wachten ;)

ahhhh wat lief!!! Maar een vriendin van me heeft het ook al aangeboden!! Ik vind het gewoon kut want ik wou Armin 'm laten signeren voordat ik vertrok en nu kan dat niet meer :(
Chicane
Misschien als je lief mailtje naar hem stuurt op [email protected] ? Hij weet wie je bent las ik uit eerdere posts van je en ik denk niet dat hij zo beroerd is dat te doen*..

*) Noot: ID&T wel.. Ik had gevraagd of ze een Mysteryland flyer wouden signeren voor m'n zieke vriendin omdat we eerst naar ML zouden gaan toen ze nog beter was. Hun enthousiast terug mailen: ja doen we wel en sterkte met je vriendin, nou inmiddels is het weer een maand later bijna :)
arj1o1
quote:
Originally posted by Chicane
Misschien als je lief mailtje naar hem stuurt op [email protected] ? Hij weet wie je bent las ik uit eerdere posts van je en ik denk niet dat hij zo beroerd is dat te doen*..

*) Noot: ID&T wel.. Ik had gevraagd of ze een Mysteryland flyer wouden signeren voor m'n zieke vriendin omdat we eerst naar ML zouden gaan toen ze nog beter was. Hun enthousiast terug mailen: ja doen we wel en sterkte met je vriendin, nou inmiddels is het weer een maand later bijna :)

en dan nog zon id&t fan?
Chicane
Yep :D

erg he :)

ambs
Ik vind het zo lullig om dat aan Armin te vragen... Zou natuurlijk wel fijn zijn maar ik durf dat soort dingen niet zomaar te vragen... ben eigenlijk best verlegen *bloos*
Chicane
Ik heb helaas geen contacten binnen id&t, ik had ook gewoon gemailt op hoop van zegen.. anders had ik je graag willen helpen omdat je nederland verlaat (maar niet TA toch?? :D)

Misschien dat Robert je wil helpen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement