|
Nieuwe Armin Mix-CD (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| Altijd leuk dat we als Nederlander zijnde het langst moeten wachten op deze cd, terwijl deze nu in het buitenland al te verkrijgen is... :( |
|
|
| Magic83 |
jah lomp he :whip:
maar hij klinkt lekker geloof me ;) |
|
|
| Glaniskanis |
Wat een schijt cd zeg :eek:
Tis gewoon 1 lange ASOT aflevering maar dan nog slecht gemixed ook!
Nee dit had ik zeker niet verw8... ook al was ik teleurgesteld toen ik de treklijst zag, maar ja ik nam maar gewoon aan dat "wij" een beetje verwend zijn doordat we die radio shows luisteren en al zoveel nummers weken van tevoren kennen
Gelukkig is Armin dan toch nog wel een top dj live wat mij betreft, maar door dit "voorvalletje" daalt ie toch weer wat in achting |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Wat een schijt cd zeg :eek:
Tis gewoon 1 lange ASOT aflevering maar dan nog slecht gemixed ook!
Nee dit had ik zeker niet verw8... ook al was ik teleurgesteld toen ik de treklijst zag, maar ja ik nam maar gewoon aan dat "wij" een beetje verwend zijn doordat we die radio shows luisteren en al zoveel nummers weken van tevoren kennen
|
Deels mee eens:
+ Goede tracks
+ Univerisal Religion Part 1 -> dus waarschijnlijk komen er meer (hopelijk beter)
- Slecht gemixed
- Waarom Song For The Ocean en geen andere betere Armin plaat?
- Zonde dat ie na topalbum 76, half werk afgeleverd met deze CD (Mix Album)
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Gelukkig is Armin dan toch nog wel een top dj live wat mij betreft, maar door dit "voorvalletje" daalt ie toch weer wat in achting
|
Dat ie daalt in achting lijkt me stug. Ik denk dat Armin door deze cd meer op de kaart gezet word, samen met 76 voor het grote publiek. Die luisteren niet naar het mixwerk, ze gaan af op de leuke liedjes en melodietjes. De grote feesten worden ook steeds drukker, doordat steeds meer van de gewone massa het leuk vind om zo'n feest te bezoeken. Ze hebben bijvoorbeeld op MTV/TMF whatever Yet Another Day gezien en gaan dan naar DanceValley omdat ze Armin dan zien.
Een beetje zakkenvullen dus, maar goed dat doet bijna iedere DJ tegenwoordig... |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
+ Goede tracks
+ Univerisal Religion Part 1 -> dus waarschijnlijk komen er meer (hopelijk beter)
- Slecht gemixed
- Waarom Song For The Ocean en geen andere betere Armin plaat?
- Zonde dat ie na topalbum 76, half werk afgeleverd met deze CD (Mix Album)
Dat ie daalt in achting lijkt me stug. Ik denk dat Armin door deze cd meer op de kaart gezet word, samen met 76 voor het grote publiek.
Een beetje zakkenvullen dus, maar goed dat doet bijna iedere DJ tegenwoordig... |
Goede tracks .... mee eens vanzelfsprekend, maar toch niet echt waar ik op had gehoopt
Laten we idd hopen dat de andere UR's beter zijn dan
76 vond ik al niet zo top hoor... maar hij maakte daarmee wel een verwachting waar ie dit keer niet aan kan voldoen
Zakkenvullen is niks mis mee IMO, mits het op een degelijke manier gebeurd... dit vind ik niet degelijk genoeg voor zijn doen |
|
|
| bobskie |
Ik had veel van deze cd verwacht, maar hij voldoet bij lange na niet aan mijn verwachtingen.
Nummers op zich zijn allemaal vet (voor ons een beetje oud), maar voor Armin's doen is de cd echt slecht gemixed.
Hoop zeker ook dat de volgende in de serie beter is dan deze. |
|
|
| eieregooie |
| En jawel... mij viel 'ie ook een beetje tegen... Ik mis de energie in deze CD, energie die de 00X tot zover wel had... En ik vindt die Electrique Boutique echt een kutplaat! Verders zitten er wel heeele fijne tunes tussen hoor... Maar meer een slaap CD dan een feest CD geworden... |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Die XXL met Gabriel & Dresden is op 2 oktober. OP die dag zit Armin in de USA voor zijn 76-Tour. Aangezien Armin nu 2 weken lang geen bookings heeft en Gabriel & Dresden over 2 weken in Nederland zijn voor Invited, is er een grote kans dat deze XXL in die week wordt opgenomen.
Nu maar hopen bij ID&T dat ze dit ook niet verneuken net als bij DJ Remy. |
jammer live is natuurlijk altijd leuker vooral als je ze kan mailen e.d. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En jawel... mij viel 'ie ook een beetje tegen... Ik mis de energie in deze CD, energie die de 00X tot zover wel had... En ik vindt die Electrique Boutique echt een kutplaat! Verders zitten er wel heeele fijne tunes tussen hoor... Maar meer een slaap CD dan een feest CD geworden... |
Misschien is dat 't 'm juist van Universal Religion... want als Armin weer een "feestachtige" cd wou maken, kon hij net zo goed doorgaan met de 00X serie, toch? Dus misschien is dit meer een soort relaxed cd.... Ik vind de tracklist erg mooi... I guess the lesson to be learned is to expect the least, that way it can only go up ;) woooooeeeiiiiii voor Armin en Universal Religion Ch 1 want ik kan niet wachten tot ik 'm in mn handjes heb :D |
|
|
| eieregooie |
Mja... Als ik een slaap CD wil koop ik wel een Cafe Del Mar CD :)
Hehe... Maar nogmaals... Zitten een paar hele fijne plaatjes tussen :) Vooral Lolo, Scarab, MIKE, en Laura Turner... |
|
|
| MaGiK54 |
| Hij fijn en inmiddels te koop bij je lokale cd-boer. |
|
|
| moogwai |
| Morgen ff de free op het station bezoeken. |
|
|
|
|