|
Lika som bär Threadet (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| haha jofawe, den var bra =) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Dioxys
säger sig självt kanske :D |
hoho - denna har jag missat :D |
|
|
| DjAviander |
Jofawe :eyespop: :toothless :eek:
Det var grymt likt :D.. Gillade även tijs + horse :D..
Men håller dock med St_Andrew (inte heller jag är gay..) han e ju inte direkt en ful människa men han e fan inte "snygg" heller :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
Zlatan
A*S*Y*S* (Frank Ellrich (Kai MacDonald aka. Kai Tracid))
 |
|
|
| Laszlo |
hoho.....råkade lägga märke till en sak när jag satt och bläddrade igenom bilderna från amsterdam:
Laszlo:
Gollum:
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Där har vi förklaringen till dom skrämande olika sidorna man kan se hos dig... :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Där har vi förklaringen till dom skrämande olika sidorna man kan se hos dig... :D |
lol |
|
|
| DjAviander |
Haha Laszlo!
Och några ungar undrade om jag var släkt med han som gör rösten till Gollum :stongue:
Fredriks Gollum röst <-> Gollums normala röst
Ska spela in det någon gång o posta det :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
A*S*Y*S* (Frank Ellrich (Kai MacDonald aka. Kai Tracid)) |
du skulle skrivit Frank Ellrich i ASYS i stället, enbart.
ang Laszlos lookalikes e det likt båda två. Intressant hur du kan va lik James Bond och Gollum samtidigt Laszlo ;)
här e en ny jag upptäckte ikväll. Obs att Det e mer likt om man kollar på Lars tvprogram Studio Pop(SVT) men de fanns inga bra bilder på honom på nätet när han e långhårig.
Daniey på sweta

Lars Beckung (f.d. VJ på MTV och numera programledare på SVT)
 |
|
|
| Vizay |
de där ser precis ut som samma person glorie, läskigt.
säkert att du inte e han daniey? :p |
|
|
| Sorrow |
 |
|
|
| Daniey |
| quote: | Originally posted by Glorie
du skulle skrivit Frank Ellrich i ASYS i stället, enbart.
ang Laszlos lookalikes e det likt båda två. Intressant hur du kan va lik James Bond och Gollum samtidigt Laszlo ;)
här e en ny jag upptäckte ikväll. Obs att Det e mer likt om man kollar på Lars tvprogram Studio Pop(SVT) men de fanns inga bra bilder på honom på nätet när han e långhårig.
Daniey på sweta

Lars Beckung (f.d. VJ på MTV och numera programledare på SVT)
|
Men , va ni skräms! :)
Andra gången jag hör det! Fast nu har jag klippt mig lite,
eller frisören gjorde det.....*dOh*
Glorie , krädd till dig! ;) |
|
|
|
|