|
Lika som bär Threadet (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
SWE-TA MEMBER TOKA
MARKOOLIO
 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
SWE-TA MEMBER TOKA
MARKOOLIO
|
hahahaha
itr funnny, because its true |
|
|
| montana |
ok, en obvious lookalike (men jag har inte orkat att hittat bra bilder men)
johan gielen

blonda snubben från scooter
 |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by montana
ok, en obvious lookalike (men jag har inte orkat att hittat bra bilder men)
johan gielen

blonda snubben från scooter
|
hahahaha... den blonda snubben i scooter ser ut som en jävla mupp! |
|
|
| Kongo_kim |
| han är en jävla mupp :D |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by mindshooter
itr funnny, because its true |
Eller som Zoidberg sa, "it's funny because it's poisonous" :D
(sorry för offtopic) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by nekholm
Eller som Zoidberg sa, "it's funny because it's poisonous" :D
(sorry för offtopic) |
det där var inte kul ? :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by nekholm
Eller som Zoidberg sa, "it's funny because it's poisonous" :D
(sorry för offtopic) |
haha FETT kul :)
Homer: If youre good, we can have pizza
Bart: What if were bad?
Homer: Then youll have poison
Lisa: What if i am good and bart is bad?
Homer: Then well have poisoned pizza.
Scooter och gielen har jag alltid tyckt varit lika :) Fast det måste finnas mycket bättre bilder på det... |
|
|
| JayBee |
hehe jag gjorde en liten uppdate
Gielen
Scooter
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
JayBee

Ernie
|
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: Där har vi den bästa hitintills :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by reveal
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: Där har vi den bästa hitintills :) | ääähh wtf man!... :whip: :whip: jävla stefan! ;) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
PS. Varför skriver ni namnet på fel ställe ? :rolleyes: |
Hur vet du att dom gör det? Dom är ju lika som bär.. ;) |
|
|
|
|