|
Lika som bär Threadet (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Btw, den nya påven ser ju fan döende ut redan :rolleyes: |
Då får de välja snart igen! :thepirate
Och ja, bilderna var klockrena :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Olinda


Den fula ankungen

Råkade se Dolce Vita för första gången i veckan & fick se Aftonbladets nya favorit offer att skriva om...
Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också :D |
http://www.expressen.se/index.jsp?a=272643 |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag fattar inte hur folk kan tycka att Olinda är intressant, sexig, snygg osv.
Nu vet jag att det inte pratas om just det här, men många tycker tydligen så.
Enligt mig ser hon ut som sju svåra år!
Sliten jävla pinuppa! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag fattar inte hur folk kan tycka att Olinda är intressant, sexig, snygg osv.
Nu vet jag att det inte pratas om just det här, men många tycker tydligen så.
Enligt mig ser hon ut som sju svåra år!
Sliten jävla pinuppa! |
Hon ser lite spec. ut men hon är rolig tycket jag :) Jag värkar vara en av dom få som facktiskt tycker om henne :p |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Pjox
Hon ser lite spec. ut men hon är rolig tycket jag :) Jag värkar vara en av dom få som facktiskt tycker om henne :p |
modigt att du vågar erkänna det :) har inte kollat så mkt på det själv men de gånger jag sett det så verkar ju fan ta mig alla där som utklippta för intriger och svek, lögner och pakter. och vad gäller hennes utseende så tycker i alla fall jag att hon ser skabbig ut. och det säger jag inte bara för att hon är med i en doku såpa. hon ser verkligen äcklig ut... ok hällre henne än typ tant agda 87 slitna bast men men :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej denna e gammal & så men den hör hemma i denna tråden :gsmile:
 |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej denna e gammal & så men den hör hemma i denna tråden :gsmile:
|
Gammal som gatan steve :o
Men kul som fan ändå!
Smiley
vs
Einstein
:wtf:
Hittade en till :haha:
Jens Nilsson, kommunalråd i Jämtland.
Einstein som ung:
 |
|
|
| Laszlo |
Özgür Can
Svarte Petter
 |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Özgür Can
Svarte Petter
|
:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| Vizay |
| skrämmande likt svarte petter fan, enda som fattas är hatten å puffran :p |
|
|
|
|