|
Lika som bär Threadet (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Virus |
Postade den här i klotterplanket för ett år sen:
| quote: | Originally posted by Virus
Håkan Hellström

DJ Tiesto

Är det bara jag som tycker dom är riktigt lika? |
|
|
|
| staz |
| hah fett lika.. [intresseklubben]håkan tränar på mitt gym[/intresseklubben] |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by staz
hah fett lika.. [intresseklubben]håkan tränar på mitt gym[/intresseklubben] |
piiiiinsamt... för håkan suger verkligen... hehe ;)
ballare att träna i samma gym som atlas eller va den extremt store snubben i gladiatorerna nu heter....
eler nja.. gjorde det iallafall i lumpen...
man kände ju sig inte nåååådigt liten när man stod precis jämte honom o körde... hehe :p |
|
|
| Proximus |
| haha nice one steve.. och jag säger det, lika som bär!!! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dbl
piiiiinsamt... för håkan suger verkligen... hehe ;)
ballare att träna i samma gym som atlas eller va den extremt store snubben i gladiatorerna nu heter....
|
Nä. Håkan äger. Eller kanske inte Håkan men många av hans låtar gör.
Om du vill träna med Atlas&co så ska du masa dig till Delta gym. Där går många av Gladiatorerna... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nä. Håkan äger. Eller kanske inte Håkan men många av hans låtar gör.
Om du vill träna med Atlas&co så ska du masa dig till Delta gym. Där går många av Gladiatorerna... | Sorry för OT: Men jag brukar se han här vid Odenplan den lille rackarn ;) Kanske här Deltagym ligger .... Annars e de sats han springer på ibland... |
|
|
| SteveTranz4ever |
JayBee

Ernie
 |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
JayBee

Ernie
|
:stongue: :haha: :stongue: ...... :whip: |
|
|
| dbl |
| klockren steve.. hehe :) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Klockren med Ernie! :stongue: |
|
|
| dj_hysterix |
hahha..lika som bär :p
PS. Varför skriver ni namnet på fel ställe ? :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
hahha..lika som bär :p
PS. Varför skriver ni namnet på fel ställe ? :rolleyes: |
De e så man gör enligt tradition ;) |
|
|
|
|