|
Lika som bär Threadet (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |

en häst som ler

Tiesto som ler
:toothless |
|
|
| Glorie |
elak du e andrew...:rolleyes: fint att du lyckats hitta tiesto ute i naturen dock :p
e det bara jag som INTE tycker att han e ful eller ha stort huvud. alla bara kakkar på tiestos utseende. |
|
|
| montana |
LOL, den va bra st_andrew,
och glorie, det finns en annledning tijs kallas horseface tijs verwest |
|
|
| jofawe |
| "ell oh ell" på den andrew! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
elak du e andrew...:rolleyes: fint att du lyckats hitta tiesto ute i naturen dock :p
e det bara jag som INTE tycker att han e ful eller ha stort huvud. alla bara kakkar på tiestos utseende. |
Nej, det finns åtminstone EN person till som tycker han är snygg. Igår innan vi skulle till slottsstallarna så satt vi och förfestade och kollade på det jag hade filmat från Tiësto i Malmö, och precis när han hade gått upp och det var som mest liv så hör man någon tjej brevid mig skrika
"HAN ÄR SÅ JÄÄÄVLA SNYGG!" :)
hihi...det tyckte vi var jätteskoj :) |
|
|
| Glorie |
| alltså jag tycker inte att han är snygg! jag tycker bara inte att han är en ful människa! och jag tycker jag ser många överlag som skriver att han e ful etc... |
|
|
| montana |
| vi tycker inte att han är ful, vi tycker bara att han liknar en häst |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by montana
vi tycker inte att han är ful, vi tycker bara att han liknar en häst |
ÅSNA ffs
och Håkan Hellström! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
alltså jag tycker inte att han är snygg! jag tycker bara inte att han är en ful människa! och jag tycker jag ser många överlag som skriver att han e ful etc... |
tycker ärligt inte heller han är ful (nej jag är inte bög :p), men hans smile påminner om ett hästsmile ;) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by jofawe
ÅSNA ffs
och Håkan Hellström! |
exakt! :) |
|
|
| Dioxys |
säger sig självt kanske :D |
|