|
Lika som bär Threadet (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by P4z!
Marco V
John Locke ifrån serien Lost
|
Dom där var också sådär läskigt lika.. |
|
|
| Kongo_kim |
Sideshow Bob

Sångaren Counting Crows
jaja åtminstonde håret |
|
|
| Rikard |
| quote: | Originally posted by P4z!
Marco V
John Locke ifrån serien Lost
|
tänkte på exakt samma sak igårkväll när man satt å kollade :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Olinda


Den fula ankungen

Råkade se Dolce Vita för första gången i veckan & fick se Aftonbladets nya favorit offer att skriva om...
Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också :D |
haha.. stämmer så jäkla bra va :D |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Rikard
tänkte på exakt samma sak igårkväll när man satt å kollade :) |
lol jag med
dom måste fan va släkt |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också :D |
jo håller med, ibland surrade till när hon uttalade bokstaven i, som ett bi lät det.. mycket underligt:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
The Emperor vs. nya påven
 |
|
|
| K-PAXian |
| MÅNGA poäng till Steve! :D :stongue: |
|
|
| SWE_TRANCE |
haha steve... :D
Hur har du tid med sånt här, eller hittar du dessa på några andra ställen tro :p
Btw, den nya påven ser ju fan döende ut redan :rolleyes: |
|
|
| Cloudburst |
| Den är fan en av de bästa Steve! :stongue: |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
The Emperor vs. nya påven
|
Ruggigt bra :p |
|
|
|
|