return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam (pg. 27)
View this Thread in Original format
Chicane
Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen.

Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om...

Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T.
New Wave
quote:
Originally posted by Chicane
Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen.

Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om...

Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T.

GOH! noem eens wat op? ik zou zeggen: ID&T VERZIN EENS IETS NIEUWS!
Een theme wordt toch wel kilo's gedraaid en gehyped naarmate de tijd verstrijkt na een feest.
Maar om nou een plaat te kiezen die al door alle dj's grijs gedraait wordt, komopzeg...............
Dit nummer past inderdaad zeer goed bij de line-up:
Onoriginele dj's -> onorigineel plaatje....

Dit moet de nieuwe slogan voor ID$T worden:

"lekker oud, lekker simpel, lekker ID$T!"
Kakao
Ja, toch wel een beetje jammer dat ze zo'n oude track (waarschijnlijk!) als theme gaan gebruiken. (Goed voorspeld hier trouwens door een aantal mensen!)
snitz
idee van dit geheel is zeker tijdens TIC ontstaan
Chicane
quote:
Originally posted by New Wave
GOH! noem eens wat op? ik zou zeggen: ID&T VERZIN EENS IETS NIEUWS!

Dan nog had je het afgekraakt omdat het van ID&T komt of iets met ID&T te maken had :rolleyes:
Optimus
quote:
Dan nog had je het afgekraakt omdat het van ID&T komt of iets met ID&T te maken had :rolleyes:

inderdaad, dat had ie wel gedaan ja:nervous:
New Wave
quote:

Als ze met een nieuw nummer komen dan had dat wel meegevallen.
Het zal uiteindelijk wel een hitje geworden zijn want er moet ook geld mee verdiend worden.
Maar dit is zo cheap........sackers eerste klas.
lekker 'release' zeg.

"lekker oud, lekker simpel, lekker ID$T"
Biohazard
Kan iemand mij vertellen wat dat andere latin nummertje is? En dan niet latin lovers
Chicane
Alleen verdienen hun dan bakken met geld aan die slogan.. ;)

BTW: Dat boek over ID&T bestaat uit meerdere delen, in November komt Deel 1 uit.. bereid je maar alvast voor om te flamen :D
New Wave
quote:
Alleen verdienen hun dan bakken met geld aan die slogan.. ;)

BTW: Dat boek over ID&T bestaat uit meerdere delen, in November komt Deel 1 uit.. bereid je maar alvast voor om te flamen :D

Die slogan die heb ik al laten registreren :p

En dan gaan we maar meteen beginnen over het boek :p

wat een geldwiolven zeg.

ik snap ze wel:

1 totaal boek voor 20 euro
of
1 deel van het boek voor 12 euro......
Tel uit je winst.........

"ID&T, je geld gegarandeerd erder op"

TranceFool
quote:
Originally posted by snitz
idee van dit geheel is zeker tijdens TIC ontstaan

Ik denk eerlijk gezegd dat het nummer toen al overplayed was
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Die slogan die heb ik al laten registreren :p

En dan gaan we maar meteen beginnen over het boek :p

wat een geldwiolven zeg.

ik snap ze wel:

1 totaal boek voor 20 euro
of
1 deel van het boek voor 12 euro......
Tel uit je winst.........

"ID&T, je geld gegarandeerd erder op"

hahaha :D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Privacy Statement