|
Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Hallo JP, schön das wir uns auf der Innercity kennengelernt haben.
Gruß aus Hamburg/Deutschland
Frank (blonde Haare) |
Es war einfach geil mit euch :cool: :eyes:
Brianna und Lisa waren auch begeistert :wtf:
Gib mir mal deine ICQ oder MSN :) :)
ICQ 69966888 / MSN [email protected] |
|
|
| Remy D |
Wat een kankerbruut FEEST was dit!! Beste Innercity van de 5 die ik heb meegemaakt en zeker 1 van de beste feesten die ik dit jaar heb meegemaakt. Ik heb ook eigenlijk geen 1 minpunt kunne vinden op dit feest. :D:D:D
Verder vind ik het alleen wel jammer dat ik niemand van hier heb gezien!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Phat B
//compleet partyreport
|
zeg phat B, even vraagje he. Ben jij DE phat B, de man die in ongeveer 10 bands en acts de dj uithangt en een beetje de godfather of christian dance is :) ? Zo ja: welkom kerel, zo nee: welkom kerel :p !
(en stel je es voor in de daarvoor aangemaakte thread ;) )
edit: ik zie dat die thread zo niet op de eerste pagina staat..even zoeken hoor... oh ik zie dat de zoekfunctie momenteel out of order is en dat dat nog wel even duurt... laat maar dan :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij bent ECHT doof :D |
mjah, dat hebben de mensen die mij gemeet hebben wel gemerkt mwhehe:stongue: |
|
|
| SnuggLe |
Whahhaha LOL, dat kan IK nog beter man!! :)
Is inderdaad erg slecht en het duurt ook erg lang voordat hij hem er goed inheeft.
"Alee, dan gaat ik mijn held DJ Jean maar nadoen!"
En hopla, ook kneusje Gielen scratcht.
Gvd wat slecht! |
|
|
| Stephan |
ik vind het zelf nogal mee vallen ...
Ik heb het dikke jan veel slechter horen doen, en meer dan eens. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Optimus
Het was niét de Tim Deluxe en ook niét de Liebing:D Zal wel een leuk remixje zijn geweest van Picotto:D |
Ik heb die vocals duidelijk wel gehoord, zover ik kan herinneren was het gewoon de Liebing |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik heb die vocals duidelijk wel gehoord, zover ik kan herinneren was het gewoon de Liebing |
hmm ik kan me eigenlijk ook geen vocals herinneren :)
maar anyweej ik ben nog steeds onder de indruk van Hong Kong
:D :D . Net als twee jaar geleden op IC.
Stanny Franssen - Datastring (liebing rmx) vond ik ook wel hoogtepuntje uit de set (Y) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahhaha LOL, dat kan IK nog beter man!! :)
|
OPKee, op Addiction gaan we horen hoe goed Snuggle kan scratchen jongens. Bij welke dj mag het :)? Zullen we is even zien wie hier nou het meest voor lul staat :D |
|
|
| MennoB |
Oke, ff iets anders:
Wat gebeurde er bij Tiësto tijdens Traffic, de boxen vielen toen uit (teminste achteraan en in het midden). Was er een storing of waren ze gewoon opgeblazen :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MennoB
Oke, ff iets anders:
Wat gebeurde er bij Tiësto tijdens Traffic, de boxen vielen toen uit (teminste achteraan en in het midden). Was er een storing of waren ze gewoon opgeblazen :D |
Zie vielen idd uit ja, waarom? Geen idee. Misschien om ze even te laten koelen ofzo :D:D Tijdens Tribal Shock deden ze het nog niet, maar toen Vath begon weer wel :) |
|
|
|
|