|
Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Phat B |
Innercity moet ik gewoon bij zijn, vorig jaar was ook ge-wel-dig!!!:crazy:
keb dus allang een kaartje
ben dus ook bang dat dat niets wordt met die draaitijden, al m'n favo dj's zitten tussen 12 en 3...:conf: :sadgreen: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Phat B
Innercity moet ik gewoon bij zijn, vorig jaar was ook ge-wel-dig!!!:crazy:
keb dus allang een kaartje
ben dus ook bang dat dat niets wordt met die draaitijden, al m'n favo dj's zitten tussen 12 en 3...:conf: :sadgreen: |
Tsja dat is te verwachten met een concept zoals innercity... |
|
|
| franzelare |
:D ik ben ook van de partij!!!
er is er maar 1 die ik echt wil horen, dat is paul van dyk, verder hop ik wel wat rond :) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by franzelare
:D ik ben ook van de partij!!!
er is er maar 1 die ik echt wil horen, dat is paul van dyk, verder hop ik wel wat rond :) |
dan ben je op de goede lokatie om rond te hoppen, groot genoeg daarzo |
|
|
| Dj Lex |
Ik was van plan om even naar de techno te gaan, maar dat even gaat na het zien van het pdffiletje met de floorplan niet door, want een rondje vanaf de main naar de techno is wel erg lang :whip:
Verder draait tijdens Tiesto John 00 Flemming wat ik eigenlijk ook wel jammer vind, want ik denk dat de mensen waar ik mee ga Tiesto wel willen zien. Nou is dat niet heel erg natuurlijk :p
En Mauro Picotto wil ik nog wel even zien, dat komt waarschijnlijk wel goed uit :) |
|
|
| Optimus |
MAURO MAURO MAURO!!
verder 00 Flemming kieken en PvD ook, en ook Dave Clarke en Varela wil ik zelf ook wel zien. Voor de rest zien we wel:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| Veel plezier in ieder geval iedereen die gaat, ik hoop dat het een topfeest wordt!! Ik lees de verslagen wel. |
|
|
| NetX |
| just curious: is there an afterparty / afterhour somewhere ? Here in Hamburg we have a couple of clubs, that do not open before 5 or 6am on Sunday morning, perfect if you like to party on after a nice night at a club - is there the same in Amsterdam somewhere ? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik was van plan om even naar de techno te gaan, maar dat even gaat na het zien van het pdffiletje met de floorplan niet door, want een rondje vanaf de main naar de techno is wel erg lang :whip:
Verder draait tijdens Tiesto John 00 Flemming wat ik eigenlijk ook wel jammer vind, want ik denk dat de mensen waar ik mee ga Tiesto wel willen zien. Nou is dat niet heel erg natuurlijk :p
En Mauro Picotto wil ik nog wel even zien, dat komt waarschijnlijk wel goed uit :) |
wie gaan er nog meer mee dan lex :) |
|
|
| Optimus |
Bas en ik hebben de perfecte after-after-after-after gevonden:D 20 seconden lopen van zijn huis, en het duurt maar tot 2 uur dus dat trekken we wel:D
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15444.html
Jeeeuuujj, weer Sander Kleinenberg en Ferry Corsten luisteren:D:cool: |
|
|
|
|