|
Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
DJ Jean probably will be Brazilian if its cool to be brazilian. Hell, he will even play rap at an houseparty if its hot.
|
Uhm... daar zou je nog wel gelijk in kunnen hebben ook, Hij draaide een tijdje terug "Sean Paul - Get Busy (een beat erdoorheen Mix)" en vervolgens een Bubbling Remix van "The Moon - Blow Up Your Speakers" op een feest.
:nervous: :whip:
:disbelief
p.s. Ik vraag me af hoe de zaal indeling word op IC... |
|
|
| SnuggLe |
Ik wil wel zo'n poster hebben, die zijn wel cool. Die ABRI posters.
Heb er nog 1 van 2 jaar geleden, zo'n grote paarse. Best vet om ergens een keer je kamer mee te behangen! |
|
|
| basd |
Jammerrrrr...
JCDecaux, de verspreider van die dingen, deelde ze gratis uit (al moest je ze wel in Diemen gaan ophalen), maar die zijn alweer door de voorraad heen.. Dus dat wordt slopen :) |
|
|
| Duke2003 |
| ik [s]heb[/s] had er twee... eentje hangt nu aan de muur en eentje is al vergeven!!! MWUAHAHAHA hij is zo sweet (en groot) |
|
|
| snitz |
| Whaaaaaaa kwil dr ook een. Heb er een van vorig jaar zo'n rooie en die is echt sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet zal van de week eens ff rondkijken bij de platenzaak in de buurt die hebben meestal wel posters. |
|
|
| Chicane |
| /me trapt een ABRI in... :cool: |
|
|
| Duke2003 |
| waarom is dit geen sticky? het is een grote thread maar gee sticky... vaag |
|
|
| AlFerox |
omdat snuggle id&t boycot, dat weet je toch!
:p ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Duke2003
waarom is dit geen sticky? het is een grote thread maar gee sticky... vaag |
inderdaad, deze moet gesticked worden
nu dus :) |
|
|
| Duke2003 |
| en nu wordt er maar niet meer gepost :P niet dat er nieuws is ofzo... het begint trouwens al om 21.00, is t alijd zo vroeg? |
|
|
| Fkwebeman |
*bekijkt de posters van andere jaren*
Ja.. dat is altijd al zo..
Maar dan zijn de 'deuren open' begint pas echt rond 22:00 lijkt me |
|
|
| magrec |
Jammer de progressive line up is niet echt geweldig geworden...
Remy, Lucien foort, futureshock en marcus,
Budget zal wel opgeweest zijn vanwege die urban dj's...:rolleyes:
Morgen ff een teleurstellende mail sturen naar id&t ook al ging ik toch niet :toothless |
|
|
|
|