|
Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Hey pplz have fun! :D |
|
|
| Original |
Zo eerst ff idols afkijken, daarna wachten tot we bijgekomen zijn van het lachen, daarna de auto in en naar de RAI.:crazy:
Voor iedereen die ook gaat Veel plezier! en voor de mensen die niet gaan ook veel plezier in whatever je gaat doen.
P.S. Ik hoop dat tiesto is gek gaat doen en als eerste plaat "Push - Universal Nation" erop gooid for old time sake.:D |
|
|
| Partyhardy! |
Zit nu al een tijdje op de radio te luisteren en klinkt wel aardig. Joop die liep wel echt te kutten tijdens het mixen maar hij gooide er wel lekkere plaatjes op zoals Rio Klein - Fearless (Push Remix) en Primer - The Silver Lining :) Nu is Mauro Picotto bezig :)
Ben ook erg benieuwd naar de set van Tiësto, hopenlijk draait hij een aantal vette nieuwe tunes! :cool: |
|
|
| Freezel |
Ik vond het een zeer geslaagd feestje :) Ik was rond 23:00 binnen na een half uur voor de RAI stil te hebben gestaan door een ongelukje voor ons.
We hadden besloten om in de Main te blijven voor Benjamin Bates, Tiesto en Paul van Dyk. We kwamen binnen bij het laatste stuk van de Stanton Warriors. Heerlijke breaks in die set :) Daarna Benjamin Bates. Vette set was een crossover tussen house, prog en techhouse was :)
Bij Tiesto was het echt ing klote druk. Ik dacht dat ID$T de zaal zou sluiten voor een tijdje maar het werd echt alleen maar drukker. Jammer dat er veel mensen alleen maar liepen tijdens zijn set, je had echt geen ruimte om te dansen. Verder wel een lekkere set met als hoogtepunt Adagio For Strings :) Had toen wel kippenvel gekregen.
Van Sven Vath weinig meegekregen. Ben toen wat gaan eten en op de tribune gaan zitten.
PvD was goed, weliswaar met track die hij al tijden draait, maar om ze nog eens op Innercity te horen was wel vet :) Lekker meezingen en springnichten :D op Holding On To Nothing en Wundervoll :D
Pluspunten:
- DJ's waren in vorm
- Geen lange wachttijden bij bars en wc
- Geen rellen gezien
- Sfeer in de main (althans waar ik stond)
- Leuke carnavalsact met glitters, danseressen etc (1 x is leuk)
Minpunten:
- Te druk tijdens Tiesto
- Onduidelijke aangeving van zalen (heb 25 min lopen zoeken naar de main)
- Carnavalsact van 10-15 min tussen elke set |
|
|
| franzelare |
nou, het was wel gezellig!
ik ging foto's maken voor Pf voor de verandering ;)
Dus vanaf 11 uur daar een beetje rond gesjouwd en wat foto's van mensjes gemaakt
ik wou ook een paar foto's van tiesto hebben dus ik ben iets voordat hij begon naar de main gegaan.
toen moest ik daar nog naar vooren.........
na dik een half uur was ik eindelijk een klein beetje in de richtin van het podium.....
vooraan was het nog drukker dan de dag ervoor in de asta!!
tering wat een drukte en wat een gedrang! ik hoop dat ik een paar redelijke foto's van afstand heb, maar op een gegeven moment was ik het echt zat en ben ik weer de zaal uit gegaan. maar het koste me dus wel dik een uur om een paar matige foto's van tiesto te krijgen.
daarna heb ik nog een tijdje pissed zitten zijn over de drukte in de main maar ben toch maar weer verder gegaan met kiekjes maken.
Halverwege de set van sven heb ik mijn camera weg gestopt en ben zelf maar eens gaan dansen!
de set van sven was goed! PvD had ik zelf liver iets meer trancy gehoord! maar toch had hij er een paar heerlijke platen tussen zitten.
de engie sets die ik dus echt gehoord heb zijn sven en PvD en gelukkig bevielen die :)
en nu ga ik lekker slapen :) |
|
|
| basvh |
was een redelijk tot goed feestje. niet echt spectaculair eigenlijk. Dana van Dyk euh paul van dyk draai wel tof. alleen de helft van zijn set bestond uit snoeiharde hardtrance achtige platen. waar ik niet echt trek in had en ook niet had verwacht.
tiesto draaide ook wel een goede set. veel nieuwe platen in iedergeval. qua drukte vond ik het tijdens tiesto minder erg dan vorig jaar
nu ga ik pitten doei |
|
|
| HiGH_NrG |
Zooo...dat was wel ff een relaxed feestje :)
En nog een paar TA'ers tegengekomen, basvh, snitz en HBtje...leuk jullie weer eens gezien te hebben... ;)
Pluspunten:
- niet te warm
- niet te druk bij eten/drinken
- er hing wel een relaxte sfeer
Maar toch wel een klein aantal minpuntjes:
- eeuwig ergens in een te volle gang gelopen
- slecht aangegeven waar wat is
- aanntal mensen naast me in elkaar zien zakken.... K.O. dus, EHBo enzo erbij... hopen dat ze t overleefd hebben...
- overstromende wc's
En nu ga ik pitten :) |
|
|
| Glaniskanis |
ff kort
IC was weer extreem vet
en de Montana Mix van Traffic is ziekelijk vet!!
Extreem goeie afsluiter van Tiesto zn set
[edit]
weet iemand trouwens welke enorm zieke bootleg/remix van Seven Nation Army gedraaid werd door Picotto... de hele zaal ging daar ing plat op!!
Die plaat MOET ik echt hebben hehehe
Nu slapen trustuuuuuuuuh
[/edit] |
|
|
| magrec |
Iemand nog remy of lucien foort gezien?
Zal wel niet druk geweest zijn in de prog hal.
Laatste keer vermoed ik ook op innercity :D
Hoorde coolio ook nog op de radio :D :p |
|
|
| HBtje |
MAURO PICOTTO
TIESTO
SVEN VATH
PAUL VAN DYK
jaja het was g0dverred0mme te vet
en nu slapen |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
[edit]
weet iemand trouwens welke enorm zieke bootleg/remix van Seven Nation Army gedraaid werd door Picotto... de hele zaal ging daar ing plat op!!
Die plaat MOET ik echt hebben hehehe
Nu slapen trustuuuuuuuuh
[/edit] |
ben er niet geweest, maar zal vast de chris liebing remix/bootleg/whatever zijn geweest |
|
|
| franzelare |
| oh en tin heeft wederom bewezen op dit feest dan hij een SL3T is! |
|
|
|
|