|
Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Alleen verdienen hun dan bakken met geld aan die slogan.. ;)
BTW: Dat boek over ID&T bestaat uit meerdere delen, in November komt Deel 1 uit.. bereid je maar alvast voor om te flamen :D |
Dat is gewoon KUT en geldklopperij. Dadelijk komen cd's uit in 2 delen. Eerste helft 8 mixnummers, dan de rest. Om geld te verdienen handig ja, maar verder voor de consument gewoon KUT...dat moet jij zelfs toegeven chicane. Ik kots hierdoor harder op ID&T ja. |
|
|
| HBtje |
Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen.
Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om...
Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T. |
mee eens ook. Vind het nummer nog steeds vet, past er uitstekend bij vind ik lekker trommelen yahoo :happy2: |
|
|
| Miss Proximus |
| bla BLA blaaaaaaaaaaaaaaat :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
bla BLA blaaaaaaaaaaaaaaat :D |
Kan iemand deze overloper effe bannen, haar posts worden steeds zinlozer.
Voordat dit uit de hand loopt moeten er toch maatregelen genomen worden. |
|
|
| Miss Proximus |
*grinz* overloper, dat woord ken ik nog van de basisschool :D
waarnaartoe ben ik overgelopen? :)
bann mij en ge zult het bezuren *burp* :stongue:
(goh wat heb ik t toch druk op me stage) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
(goh wat heb ik t toch druk op me stage) |
Kutslet, kom dan terug, ik mis je  |
|
|
| Psychonoise |
| are there any brazilian in the line up?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Psychonoise
are there any brazilian in the line up?? |
Yes, DJ Jean. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Yes, DJ Jean. |
WhaAHAHAHAHAHAHAH!
DJ Jean probably will be Brazilian if its cool to be brazilian. Hell, he will even play rap at an houseparty if its hot. |
|
|
| Psychonoise |
| hahaha!!! afff...:whip: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is gewoon KUT en geldklopperij. Dadelijk komen cd's uit in 2 delen. Eerste helft 8 mixnummers, dan de rest. Om geld te verdienen handig ja, maar verder voor de consument gewoon KUT...dat moet jij zelfs toegeven chicane. Ik kots hierdoor harder op ID&T ja. |
Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3 :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait |
En dat is nou precies de reden dat ik niet meer naar die grote feesten ga. Een Dj die een enorme rukset neerzet met slecht mixwerk krijgt een zaal plat door makkelijke deuntjes en de Dj die een wereldset neerzet met strak mixwerk en misschien wat minder tot de verbeelding sprekende platen (voor die 80%) staat voor een half lege zaal te draaien...
Doe mij maar feestjes waar men voor de Dj komt en waar 80% het wel uitmaakt wie of wat er draait en vooral hoe. |
|
|
|
|