return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
חזרה לבית ספר................ (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
בראסמי
ואמרתי לך שחבר שלי שהוא נראה נורדי כזה לא הצליח להכנס
כי הוא בא עם עוד שלוש חברים כל ערב כמו טיפש

יונתן הזה עם הדרכון הבלגי סיפר כמה סיפורים מצחיקים משם משהו סוף

בהזדמנות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בראסמי
ואמרתי לך שחבר שלי שהוא נראה נורדי כזה לא הצליח להכנס
כי הוא בא עם עוד שלוש חברים כל ערב כמו טיפש

יונתן הזה עם הדרכון הבלגי סיפר כמה סיפורים מצחיקים משם משהו סוף

בהזדמנות


מאמין לך...
אבל השאלה שהכי נשאלת היא
צ'יקן בורגר, טעמתם?
DjChook
צ'יקן בורגר ?!?!

תביא נטעםםם

BULU BULU BULU
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
צ'יקן בורגר ?!?!

תביא נטעםםם

BULU BULU BULU


אני כל פעם נקרע מהבוק של הפינג פונג שעשיתם!!!
אלף לעזאזלים!!!!!!!!!!!
Rising
נעביר.....
skelz
תיכון..
בא לי הכי לא בטוב בעולם
מעצבןןןןןן גרר
חפיף
עוד שנתיים וזהו
מערכת חינוך מטומטמת :)
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היום בבוקר אני קם ככה בשעה 9 התעוררתי ונשארתי במיטה פתאום אני שומע מהבית ספר היסודי שלידי

"בוקר טוב לכל תלמידי כיתה א"

נשבע לכם התחלתי לצחוק במיטה
Rising
עלק נעביר....
איך עבדתי על עצמי
נשבע שזה היה היום העצוב בחיים שלי :nervous:
H.A.
quote:
Originally posted by Rising
עלק נעביר....
איך עבדתי על עצמי
נשבע שזה היה היום העצוב בחיים שלי :nervous:


לא נורא - תתגבר :D
YuVaL
טוב
יום ראשון שכונתי
סיימנו ב11:45
;)

KrazyDJs
כוסעמק
אני כולה כיתה ט' ומחר מסיים ב3
ינעל אבוק...


יום ראשון מזדיין..
הורדתי תעגיל בגבה כמו חמור
ואני קולט לפחות 6 ילדים שבאו עם העגיל.
כוסעמק...


בא לי לשרוף תבית כלא הזה...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by skelz

עוד שנתיים וזהו
מערכת חינוך מטומטמת :)


אני עוד 4!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה זין
כיתה ט
ועוד עם התלבושת האחידה המזדיינת הזאת
חחח היום אני רואה כל הבנות המכוערות הדובות האלה באות לי עם החולצה של הבנים
חולצת טישרט מסריחה עם הסמל של בצפר
מזה נותן להם
פיייייייייייייי
אבל עדיין
עשו קיצוצים בשעות
השעה הכי מאוחרת שלי זה 2 יענו 10ל1
אני מסיים פעמיים ב1 פעם אחת ב12 ו3 ב2
אין לי שעה שביעית ומתחיל כל יום ב8וחצי
מערכת יותר טובה משנה שעברה!!!!
אבל 5שעות מתמטיקה :nervous: :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement