return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
חזרה לבית ספר................ (pg. 3)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני עוד 4!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה זין
כיתה ט
ועוד עם התלבושת האחידה המזדיינת הזאת
חחח היום אני רואה כל הבנות המכוערות הדובות האלה באות לי עם החולצה של הבנים
חולצת טישרט מסריחה עם הסמל של בצפר
מזה נותן להם
פיייייייייייייי
אבל עדיין
עשו קיצוצים בשעות
השעה הכי מאוחרת שלי זה 2 יענו 10ל1
אני מסיים פעמיים ב1 פעם אחת ב12 ו3 ב2
אין לי שעה שביעית ומתחיל כל יום ב8וחצי
מערכת יותר טובה משנה שעברה!!!!
אבל 5שעות מתמטיקה :nervous: :nervous: :nervous:


אתה בוכה?
אני 3 ימים מסיים ב3:30
כל שאר הימים ב2:30 ויום שישי ב12:30
בעעעעעעעע!!!!!!!!!
סיוט!!!!!!!!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by YuVaL
אתה בוכה?
אני 3 ימים מסיים ב3:30
כל שאר הימים ב2:30 ויום שישי ב12:30
בעעעעעעעע!!!!!!!!!
סיוט!!!!!!!!!


אני בוכה על חמש שעות מתמטיקה
יודע מה אפילו לא על המתמטיקה אני בוכה על זה שנשארה לי אותה מורה להקבצה א' שכל יום אני חוזר הביתה ומנסה ללמוד עם אבא שלי את הנושא
כי בכיתה אני לא ילמד כלום!!!!

ועוד 5שעות ביולוגיה
פיייייייייייייייייי
הדבר שאני הכי שונא בעולם דפקו לי 5שעות
אני מעדיף צרפתית ששם אני מבריז כל שיעור מאשר ביולוגיה
פייי
אבל השעות סבבה :}
YuVaL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני בוכה על חמש שעות מתמטיקה
יודע מה אפילו לא על המתמטיקה אני בוכה על זה שנשארה לי אותה מורה להקבצה א' שכל יום אני חוזר הביתה ומנסה ללמוד עם אבא שלי את הנושא
כי בכיתה אני לא ילמד כלום!!!!

ועוד 5שעות ביולוגיה
פיייייייייייייייייי
הדבר שאני הכי שונא בעולם דפקו לי 5שעות
אני מעדיף צרפתית ששם אני מבריז כל שיעור מאשר ביולוגיה
פייי
אבל השעות סבבה :}


גם לי יש 5 שעות מתמטיקה.....
וגם לי יש כימיה פיסיקה ביולוגיה
יהיה טוב....
DjChook
אורן אחי מה קרה ?
TinkerbeL
מה שמדכא זה שהעבודה שלי צמודה לתיכון שלמדתי בו
ככה שעדיין אני רואה את הבית ספר כל בוקר!!!!

ואני עוד מתחילה ב8 ככה שאני רואה את כל התלמידים באים לבית ספר

אני חייבת להודות שהיה לי מוזר היום
Hell_Copter
והמערכת שלי זה לקום מתי שאני רוצה וללכת לישון מתי שאני רוצה...
יצא לי יותר טוב משנה שעברה דווקא ;)
Segev
תראו את שני הבכיינים האלה אני רק מת שתיהיה לי פעם אחת שאני מסיים ב 3:30
אני חוזר כל יום ב 17:00:whip: :whip: :whip: :whip:
itamarsan
דווקא היה אחלה של פתיחה השנה ים של צחוקים היו
והמערכת הכי מצחיקה בארץץץ
ניראה לי הולכת להיות שנה מה זה בית זונות שלם!!!!!!!
Scorchio
יש לי רק משהו אחד להגיד:




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אבל חפיף תחליקו
:)
Scorchio
quote:
Originally posted by YuVaL
גם לי יש 5 שעות מתמטיקה.....
וגם לי יש כימיה פיסיקה ביולוגיה
יהיה טוב....


וואי פיזיקה איזה סיוט
אבל זה רק כיתה י' שלא תעז להרחיב את זה
וגם לא כימיה וביולוגיה
לך על משהו עיוני בהרחבה לא מדעי

למזלי אני הרחבתי רק מקצוע אחד
:)

DjChook
צח למה זה למזלך ?

אני סיימתי עם 34 יחידות ולא מתחרט על אף אחת מהם

רק ה 5 יחידות מקפיצים את הממוצע !
Scorchio
בסדר אחי אבל אתה תכננת יותר לעתיד מבחינת לימודים בטח
אני פשוט רציתי לסיים עם המספר יחידות המינימלי שצריך
כי אני לא בונה על אוניברסיטה
אני מתכנן ללמוד הנדסת סאונד במכללה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement