| YuVaL |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני עוד 4!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה זין
כיתה ט
ועוד עם התלבושת האחידה המזדיינת הזאת
חחח היום אני רואה כל הבנות המכוערות הדובות האלה באות לי עם החולצה של הבנים
חולצת טישרט מסריחה עם הסמל של בצפר
מזה נותן להם
פיייייייייייייי
אבל עדיין
עשו קיצוצים בשעות
השעה הכי מאוחרת שלי זה 2 יענו 10ל1
אני מסיים פעמיים ב1 פעם אחת ב12 ו3 ב2
אין לי שעה שביעית ומתחיל כל יום ב8וחצי
מערכת יותר טובה משנה שעברה!!!!
אבל 5שעות מתמטיקה :nervous: :nervous: :nervous: |
אתה בוכה?
אני 3 ימים מסיים ב3:30
כל שאר הימים ב2:30 ויום שישי ב12:30
בעעעעעעעע!!!!!!!!!
סיוט!!!!!!!!! |
|
|