return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
חזרה לבית ספר................ (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjNumShum
אלוהיםםםםםםםםםםםםם כמה הייתי מוכן לשלם עכשיו כדי לחזור לתחילת יב.!

תנצלו תזמן!
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
מסיים ב6 ו-8?!
מה אתה בפנימייה


כן, צבאית
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Rising
כן, צבאית


חבר שלי הלך השנה למבואות ים
Eitan E
איזה באסה מחר אני חוזר ללמוד במכללה
אין לי כוח לראות את כל המורים הנאצים שם
:(
Viber
תגידו אני היחיד פה שיש לו בגרות במחשבה יהודית בכיתה י??? (לימור ליבנת המטומטמת ארררררר:whip: :whip: )
NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי! בגרות במחשבה יהודית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הלוואי עלי בגרות כזאת! זה עוד יחידות בחינם
:D
בכל מקרה.. בצפר חדש, מורים זוועה..
אני מורחב פיזיקה ופסיכולוגיה... כולם בכיתה צוחקים עלי שלקחתי את המקצוע הכי ראלי ביחד עם המקצוע הכי הומני ושאני דפוק בשכל כי אלה המקצועות הכי קשים
:/
בכל מקרה.. יצא לי המווווווון שעות
6 שעות פסיכו
8 שעות פיזיקה
6 שעות מתמטיקה
3 שעות תנ"ך
שעתיים תעבורה
שעתיים ספרות
שעתיים ספורט
6 שעות היסטוריה!!!!!
נראה לי קצת מוגזם...
5 שעות אנגלית שאני מקווה שיקצצו לי ומהר
אני בונה על בגרות חורף
סך הכל 41 שעות עם שעת מחנך
עונש לא קטן ומחר יש לי 3 שעות פיזיקה על הבוקר 7:30!
לט'ניקים ולי'ניקים.. תאמינו לי.. תבלו כל עוד אתם יכולים ותבריזו כמה שיותר
בכל מקרה... אם אני אצליח טוב במתמטיקה אני פורש שנה הבאה מפסיכו כי הם קצת הגזימו עם הדרישות שלהם לכמות העבודה.. אני לא בחור שיושב ולומד

באלוהים מה לא הייתי נותן עכשיו בשביל לדלג על השנתיים האלה או אפילו להגיע עכשיו לי"ב או לפסח או משהו... אני בעונש ככה
הנחמה היחידה שלי זה שבעוד שבועיים מתחילה הליגה ואז סוף סוווווף יהיה קצת כיף

מה עוד שמסתבר שפה למדו שנה שעברה ספרות ואני פספסתי חומר של שנה שלמה בספרות... יש לי עד סוף סוכות לקרוא את התפסן בשדה השיפון ולעשות עליו עבודה וגם לקרוא אנטיגונה עד איזה מערכה 4 או 5 אני חושב
:/
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
5 שעות אנגלית שאני מקווה שיקצצו לי ומהר
אני בונה על בגרות חורף

בכל מקרה... אם אני אצליח טוב במתמטיקה אני פורש שנה הבאה מפסיכו כי הם קצת הגזימו עם הדרישות שלהם לכמות העבודה.. אני לא בחור שיושב ולומד


מה עוד שמסתבר שפה למדו שנה שעברה ספרות ואני פספסתי חומר של שנה שלמה בספרות... יש לי עד סוף סוכות לקרוא את התפסן בשדה השיפון ולעשות עליו עבודה וגם לקרוא אנטיגונה עד איזה מערכה 4 או 5 אני חושב
:/


קודם כל אל תבנה על בגרות חורף...
כי לא יתנו לך!!!
בעיקר לא באמצע יא...
אני בניתי על בגרות חורף ואמרו לי כן כן ניתן לך... ובסוף קיבלתי זין...

עכשיו אני אומר לך כבר מעכשיו שאם אתה שוקל לפרוש מפסיכולוגיה אם אתה לא תצליח במיוחד במתמטיקה אז אל תתחיל אפילו להרחיב את זה!!
אתה סתם מבזבז לעצמך 6 שעות בשבוע!
מה שווה ללמוד מקצוע 6 שעות בשבוע אם אתה לא הולך להשלים בגרות בו
אתה יכול להגיד שזה מעניין אותך... אבל אם זה באמת מעניין אותך... אתה תשקיע בזה!!

תקרא את התפסן כי זה אחלה ספר!
ואל תקרא אנטיגונה...
אם אתה רוצה אני ילמד אותך את זה בהזדמנות...
זה הכי קל בארץ
למדנו את זה ב י ואם תבחן אותי על זה עכשיו אני יקבל לך 100!!!
ולא הסתכלתי על זה ים זמן כי זה ירד לנו במיקוד גם ככה
Viber
quote:
Originally posted by NyKoN
מה עוד שמסתבר שפה למדו שנה שעברה ספרות ואני פספסתי חומר של שנה שלמה בספרות... יש לי עד סוף סוכות לקרוא את התפסן בשדה השיפון ולעשות עליו עבודה וגם לקרוא אנטיגונה עד איזה מערכה 4 או 5 אני חושב
:/


אל תדאג יהיה לך קל באנטיגונה תוכל למצוא לפחות איזה 7 סיכומים ועבודות מוכנות והתפסן.... אם יהיה לך מזל תקרא את הסיכומים שאני קראתי ותצליח
Viber
quote:
Originally posted by DjNumShum
אלוהיםםםםםםםםםםםםם כמה הייתי מוכן לשלם עכשיו כדי לחזור לתחילת יב.!

תנצלו תזמן!


בכול פעם שאתה לוקח אקסטזי אתה עורך ניסוי כימי על המוח שלך

?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
?אתה מוכן להשתתף בניסוי
Scorchio
אל תקרא אנטיגונה
תקרא התפסן...

DjChook
לנו בכיתה יא במשך 3 חודשים המורה שעור אחרי שעור הקריאה בכיתה את אנטיגונה

חחח זה היה משעשע
כל הזמן הייתי נרדם

וזה ירד במיקוד :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook
לנו בכיתה יא במשך 3 חודשים המורה שעור אחרי שעור הקריאה בכיתה את אנטיגונה

חחח זה היה משעשע
כל הזמן הייתי נרדם

וזה ירד במיקוד :)


ררררררררררררר זה היה כל כך מעצבן
למדנו את אדיפוס
וזה היה כל כך קל וידעתי את זה כל כך טוב
בניתי על זה !!!
והורידו את זה במיקוד
וגם את השירים של ביאליק שגם היו קלים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement