|
חזרה לבית ספר................ (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אליאור אני לא מבין למה אתה מתבכיין אתה כולה כיתה ט'... אתה הכי קטן פה
מן הסתם שיש לך לימודים הכי קלים
כיה ט' זה הכי שוווקק בארץ
קל שיאא
|
לימודים הכי קלים ?
הצחקת אותי...
אולי אני כיתה ט'..
אבל אין לי לימודים כ"כ קלים
אני בכיתת מופ"ת [ כיתה מדעית ]
ואם אתם רוצים קראו לזה כיתת החנונים
מה שבא לכם...
ניקח את תחילת ח'..
מה שאני למדתי בתחילת ח' בערך
הכיתות הרגילות סיימו ללמוד רק בסוף ח'
תבין איזה פערים יש בין הכיתה שלי לכיתות אחרות
ותבין שאני אוכל חרא גם בחטיבה |
|
|
| coby |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא:sadgreen:
איזה בעסה איך אין לי כח ללמוד שוב !
ועכשיו גם כתה י צרי לקחת ברצינות בגרויות וכל החרא הזה.. אני לא מוכן לזהההה
למהההההההההההה
:( :( :( :( :( :( |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כיתה ט זה הכי בולשיט שיש
לא צריך להשקיע בכלום
רק תדאג לזה שתגיע לתיכון ל 5 יחידות מתמטיקה ו 5 יחידות אנגלית
זה הכל :)
וכיתה י... זה בכלל קיטנה... ואני מדבר ברמות!!
כל החטיבה לא למדתי לשום מבחן... ואני מדבר אתכם רציני לשום מבחן... אולי בלחץ אתם יכולים לספור על יד אחת כמה מבחנים למדתי כל ה3 שנים האלה...
הגעתי לכיתה י אמרתי וואי וזה תיכון בלאגנים... צריך להתחיל ללמוד
התחלתי ללמוד למבחנים כמו מטומטם
וראיתי כמה שזה קייטנה!!!!!!
קיצר... זה סתם בולשיט!!
חצי ראשון סיימתי ממוצע תעודה של 97.. וחצי שני אמרתי מה אני פראייר? למה נאי לומד למבחנים? אז הפסקתי ללמוד למבחנים ונחשו מה... סיימתי ממוצע תעודה בסוף שנה גם עם 97...
יא זה טיפה יותר קשה אבל ת'כלס אותו חרא
יב סתם מעפן :) |
חמש יחידות במתמתיקה??! תגיד לי השתגעת זה למזוכיסטים,אני מעדיף לעשות טיפול שורש ואז ללעוס נייר כסף
:) תאמין לי במתמתיקה 3 יחידות זה הכי אחי
אהה רגע היה לך מורה פרטי או משהו במתמתיקה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Viber
חמש יחידות במתמתיקה??! תגיד לי השתגעת זה למזוכיסטים,אני מעדיף לעשות טיפול שורש ואז ללעוס נייר כסף
:) תאמין לי במתמתיקה 3 יחידות זה הכי אחי
אהה רגע היה לך מורה פרטי או משהו במתמתיקה? |
ת'אמת... בחיים שלי לא לקחתי שיעור פרטי בשום דבר
לא שאני משתחצן או משהו
פשוט לא הייתי צריך את זה כל כך... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת... בחיים שלי לא לקחתי שיעור פרטי בשום דבר
לא שאני משתחצן או משהו
פשוט לא הייתי צריך את זה כל כך... |
נאה ביותר אחי
שמע כול אחד ואיך שהוא מבין את החומר
אותו דבר כמו ידידה שלי שגם היא לא לקחה בשום דבר שיעור פרטי
אני מתכנן לקחת קורס של 5 יח' מתמטיקה ולעשות את הבגרות בקיץ
זאת אומרת להתחיל את הקורס מפבואר... |
|
|
| DjChook |
אני גם לא חושב ש 5 יחידות מתמטיקה זה בשמיים
זה פשוט ענייין שלך עם עצמך כמה אתה מוכן להשקיע בשביל להצליח
יש כאלה שזה קל להם. יש כאלה שקשה
אבל זה לא משהו שבלתי ניתן להשגה.
בקשר למי שרשם שהוא בכיתה שרצה בחומר
אז מה ?!
זה לא אומר שיותר קשה לך, פשוט מלמדים אותך יותר מהר
אתה יודע שבמכינה באוניברסיטה / מכללה לומדים בחודשיים בערך 3 מתוך ה 5 יחידות של פיסיקה
זה לא משנה באיזה מהירות אתה לומד חומר, השאלה היא כמה אתה זוכר |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אחי מה קרה ? |
אל תשאל אחי...
וואלה היה הכי שכונה התחלנו ב-10 ושסיימנו ב-11...
אבל לא ישנתי כל הלילה והיה חם אששששששש
וישב לידי ילד מעצבן אחושרמוטה..
ורבתי עם כמה אנשים על הדרך... קיצר יום חרא..
אהה והיום אני מסיים ב-6 ויום רביעי ב-8...
woiiieeee
איזה כיף לי :) :)
בקיצר לכו תזדיינו אם מישהו פה נדפק זה אני :confused: :( |
|
|
| Scorchio |
מסיים ב6 ו-8?!
מה אתה בפנימייה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
נאה ביותר אחי
שמע כול אחד ואיך שהוא מבין את החומר
אותו דבר כמו ידידה שלי שגם היא לא לקחה בשום דבר שיעור פרטי
אני מתכנן לקחת קורס של 5 יח' מתמטיקה ולעשות את הבגרות בקיץ
זאת אומרת להתחיל את הקורס מפבואר... |
אתה לא אמור בכל מקרה לעשות את הבגרות בקיץ??
לפי דעתי חבל על הכסף עם כל הקורסים וכל זה
אבל כל אחד מה שנוח לו |
|
|
| Viber |
מישהו יכול להביא לי איזה סיכום טוב על הספר "התפסן בשדה השיפון" עם שמות הדמויות והעלילה בצורה כצת מפורטת? יש לי מחר שיעור ספרות ועוד לא קראתי תחרא הזה
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Viber
מישהו יכול להביא לי איזה סיכום טוב על הספר "התפסן בשדה השיפון" עם שמות הדמויות והעלילה בצורה כצת מפורטת? יש לי מחר שיעור ספרות ועוד לא קראתי תחרא הזה
:nervous: |
יש לך באתרים כמו
www.schoolsucks.co.il
www.avodot.co.il
אבל בלי כל קשר...
אני ממליץ לך כשיהיה לך זמן לקרוא את הספר הזה
באמת אחלה ספר!!! |
|
|
| Viber |
התכוונתי לסיכום שמישהו מפה כתב,העניין הוא שיש לי סיכום ואפילו עשיתי על זה יומן קריאה בשנה שעברה(חיברתי כמה סיכומים,שיניתי את הניסוח ועשיתי העברות) וקיבלתי מצויין אכל הסיכום הוא לא מספיק מפורט למשל אני לא יודע את כול שמות הדמויות עדיין
סתם אני עצלן אני יודע שזה ספר טוב אבל אף פעם אין לי כוח
:) |
|
|
|
|