return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
חזרה לבית ספר................ (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
ביאליק הומו
לא קל בכלל
NyKoN
טוב
היום היו לי 3 שעות פיזיקה... ושאלוהים ישמור לא הצלחתי להבין בקושי מילה ממה שהמורה אמר! אני שונא מורים רוסים!
בינתיים הוא הביא שיעורים כאלה במכניקה- הקלאסיים... מכונית יוצאת משם ומכונית יוצאת משם מתי הם יפגשו
ואני לא יודע איך להתחיל לפתור את זה
warpedd_
צח אתה ההומו היחידי
חחחחחחחח

וד"א אנטיגונה באמת קל
זה היה הדבר היחידי בערך שלמדתי בי-י"א
וי"ב לא הייתי בשיעורים
אבל זה לא חכם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לנו בכיתה יא במשך 3 חודשים המורה שעור אחרי שעור הקריאה בכיתה את אנטיגונה

חחח זה היה משעשע
כל הזמן הייתי נרדם

וזה ירד במיקוד :)


לא הקריאו לנו
יש מצב ביקשו מאיתנו לקרוא את זה...
אבל אף אחד לא קרא... :)

כמו שביקשו מהכיתה שלי בסוף יא לעשות עבודה על ילדי הצל לתחילת יב ואף אחד לא עשה :D

ראסמי ספרות מקצוע די קל... רק דווקא חתיכת בגרות קשה... זה ביאס...

אני זוכר היה מבחן אחד בספרות שהעיקר בו היה שירת ימי הביניים...
אז למדתי את השיר שחר אבקשך... שיר קל לגמרי
זה כל מה שלמדתי למבחן הזה...
בסוף גם את השיר הזה לא היה....
אז עניתי על אנטיגונה... כמובן... ובסוף ראיתי שאפשר לענות גם על השיר אבי... זה שיר שלא ראיתי את הסיכום שלו מכיתה י :)
ואשכרה זכרתי מה שהיה כתוב לי שם!!
על אבי ירד לי 3 נקודות ועל האנסין עוד 5 מתוך 20...
קיבלתי 92 במבחן הזה!!
רואים שלא צריך ללמוד לספרות?
זה הכל לטחון בשכל!! :D
Scorchio
לא זה פשוט אומר שנפלת על דברים שלמדת
כי אני מכיר מישהו שלא למד למגן בכלל וקיבל 98
הוא ענה על האנסין
והוא זכר כמה שירים וכמה סיפורים
יענו בלי ללמוד

מה שנקרא זיכרון צילומי...

בכל מקרה אני לא מבין איך בבגרות בתנ"ך שהייתה הכי קלה בעולם קיבלתי 70
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
לא זה פשוט אומר שנפלת על דברים שלמדת
כי אני מכיר מישהו שלא למד למגן בכלל וקיבל 98
הוא ענה על האנסין
והוא זכר כמה שירים וכמה סיפורים
יענו בלי ללמוד

מה שנקרא זיכרון צילומי...

בכל מקרה אני לא מבין איך בבגרות בתנ"ך שהייתה הכי קלה בעולם קיבלתי 70


נו אני אומר... על אנטיגונה... ועל אבי
שלמדתי אותם רק בכיתה י...
ספרות זה קל!

ותנך זה עוד יותר קל...
יש לך את הטקסט מול העיניים ואתה רק צריך להבין מה אתה קורא...
זה הכל...
תנך סיימתי סופי 96
Sm0keMachine
דוגרי עכשיו כשאני קורא את מה שאתם רושמים אני רואה שאני כבר לא כל כך מתגעגע לבצפר..:cool:
DjChook
ראסמי אני מסכים איתך

ספרות ? המקצוע השנוא עלי

מקום שני זה אזרחות

ואחכ שאר ההומאנים
NyKoN
אזרחות אתה שונא? זה המקצוע היחידי חוץ מתעבורה שיעזור לך בחיי היום יום
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אזרחות אתה שונא? זה המקצוע היחידי חוץ מתעבורה שיעזור לך בחיי היום יום


פחחחחחחחח מה זה תעבורה?!
מלמדים אותך תאוריה ??

DjChook
תגיד לי ? למה שאזרחות יעזור לך באמצע החיים ?

שאתה תראה איזה דוס זורק עליך אבן אתה תתחיל לדבר איתו על הסטטוס קוו

אז נכון שמלמדים שם דברים מענינים

אבל בתכלס מקצוע משעמם פחד
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פחחחחחחחח מה זה תעבורה?!
מלמדים אותך תאוריה ??


כן
:/
אני לא מבין מה הטעם.. אני עדיין לא בן 16
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement