return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
חזרה לבית ספר................ (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
טוב.אתם בכיינים :\

אני לומד בשבוע 8 שעות מטמטיקה, ו 5 שעות פיזיקה

אני לא מסיים יותר מוקדם מ 1

ואני מתחיל ב 8...
צריך לקום ב7 להסעה ב7:30..

בקיצור השנה בגלל הקיצוצים בשעות אפס קיבלתי זין..

אבל שחכתי שביום הראשון הזה היו כאלה צחוקים
חבר שלי כמעט שבר לי תאף
בטקס פתיחת שנה, כל המזן מחאנו כפיים, אפילו סתם

שהמורה נכנסה קמנו כזה
כמו שבעיקרון צריכיםל עושת, לפי מה שרשום בעיתון


הרצנו קטעים :)
AnthemFreak
אליאור אני לא מבין למה אתה מתבכיין אתה כולה כיתה ט'... אתה הכי קטן פה
מן הסתם שיש לך לימודים הכי קלים
כיה ט' זה הכי שוווקק בארץ
קל שיאא


בתור יום ראשון היה נחמד.. שינו לנו את הכיתות משום מה.. בגלל הרכבי לימוד וזה
יש לי כיתה נחמדה
יש קצת צחוקים

שעות בשבוע 38
יכול להיות יותר טוב אבל אני לא מתבכיין
Viber
מה אתם בוכים לי כולכם??! הבצפר שלי גם כן חבורת גאונים: בשביל לעשות את יום רביעי "יום מגמה" של שעתיים אני צריך להתחיל איזה 3 פעמים בשבוע ב7:30 מה שאומר שאני צריך לקום ב6:55 סעממממממממק!! ובנוסף כופים עליי מגמה שכניראה אני ילמד עם איזה 20 כונופות עופות זבל ועוד איזה הומו!! בעעע
דבר טוב אחד זה שהכי מאוחר שאני גומר זה שתיים וארבעים אבל זה פעמיים בשבוע

אקיצר

School SuXXX!!!!!!!!!11

אחלה אתר :-];)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Viber

דבר טוב אחד זה שהכי מאוחר שאני גומר זה שתיים וארבעים אבל זה פעמיים בשבוע


שנה שעברה היה יום אחד שהתחלתי ב7וחצי וסיימתי ב2:35
ולמחרת היה לי מ8:30(רגילה) עד 2:35
ככה יומיים ברצף איזה באסה!!
Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
שנה שעברה היה יום אחד שהתחלתי ב7וחצי וסיימתי ב2:35
ולמחרת היה לי מ8:30(רגילה) עד 2:35
ככה יומיים ברצף איזה באסה!!


אבל לך יש משהו שלי אין כבר - את היכולת לזלזל
אחי כיתה ט" זה סתם שלב איומים, קיבלתי חום היום ממה שראיתי כולם אבל כולם התקבלו לתיכון ואני מדבר על ילדים שמבקרים בתחנת המישטרה האזורית פעם בחודש ועוד התיכון שלי ניחשב לאיכות לאללה!! איזה זין שהשקעתי בט" אני מיתחרט על זה כמו על רצח תאמין לי סתם יאכילו אותך זבל השנה שתשקיע ושתשבור את הראש כי אם לא,לא תתקבל לשום תיכון
אבל בתיכון באמת טוחנים אותך
DjChook
ואלה לי יש רק זכרונות מתוקים משנה שעברה עם יום שישי חופשי ו 27 שעות במערכת

אבל אני חושב שלערן היה הכי כייף
Q-PiXeL
אני היחידי שנדפק עם 50 שעות שבועיות? :(

מתוך זה 14 מחשבים :nervous:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה לי יש רק זכרונות מתוקים משנה שעברה עם יום שישי חופשי ו 27 שעות במערכת



פייייייי
מה אתה עובד בלחפש עבודה???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Viber
אבל לך יש משהו שלי אין כבר - את היכולת לזלזל
אחי כיתה ט" זה סתם שלב איומים, קיבלתי חום היום ממה שראיתי כולם אבל כולם התקבלו לתיכון ואני מדבר על ילדים שמבקרים בתחנת המישטרה האזורית פעם בחודש ועוד התיכון שלי ניחשב לאיכות לאללה!! איזה זין שהשקעתי בט" אני מיתחרט על זה כמו על רצח תאמין לי סתם יאכילו אותך זבל השנה שתשקיע ושתשבור את הראש כי אם לא,לא תתקבל לשום תיכון
אבל בתיכון באמת טוחנים אותך


כיתה ט זה הכי בולשיט שיש
לא צריך להשקיע בכלום
רק תדאג לזה שתגיע לתיכון ל 5 יחידות מתמטיקה ו 5 יחידות אנגלית
זה הכל :)

וכיתה י... זה בכלל קיטנה... ואני מדבר ברמות!!
כל החטיבה לא למדתי לשום מבחן... ואני מדבר אתכם רציני לשום מבחן... אולי בלחץ אתם יכולים לספור על יד אחת כמה מבחנים למדתי כל ה3 שנים האלה...
הגעתי לכיתה י אמרתי וואי וזה תיכון בלאגנים... צריך להתחיל ללמוד
התחלתי ללמוד למבחנים כמו מטומטם
וראיתי כמה שזה קייטנה!!!!!!
קיצר... זה סתם בולשיט!!
חצי ראשון סיימתי ממוצע תעודה של 97.. וחצי שני אמרתי מה אני פראייר? למה נאי לומד למבחנים? אז הפסקתי ללמוד למבחנים ונחשו מה... סיימתי ממוצע תעודה בסוף שנה גם עם 97...
יא זה טיפה יותר קשה אבל ת'כלס אותו חרא
יב סתם מעפן :)
Q-PiXeL
רועי, אז לך יש מזל שאתה מצליח ככה


אני השנה אנסה תקטע של להקשיב בשיעורים
:p
אמור לעזור לי במבחנים ובמיוחד במקצועות ההומוניסטיים...

ושיעורי בית במתמטיקה זה באמת חובה
הגעתי למסקנה שאם אני עושה שיעורים בית אז אני כותב את כל המבחנים מצויין
אם אני מפסיק לתקופה מסוית אז ישר הולך כל החומר החדש....

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
רועי, אז לך יש מזל שאתה מצליח ככה


אני השנה אנסה תקטע של להקשיב בשיעורים
:p
אמור לעזור לי במבחנים ובמיוחד במקצועות ההומוניסטיים...

ושיעורי בית במתמטיקה זה באמת חובה
הגעתי למסקנה שאם אני עושה שיעורים בית אז אני כותב את כל המבחנים מצויין
אם אני מפסיק לתקופה מסוית אז ישר הולך כל החומר החדש....


אני לא חושב שזה מזל אחי
זה הבנה פשוט
אם אתה לא נותן לדברים מזדיינים להפריע לך ומתרכז רק במבחנים אז לא צריכה להיות לך שום בעיה
גם אם זה חומר שלא למדת...

ועזוב מתמטיקה אצלי כי המגנים זיינו אותי
אבל אני לא הייתי כמעט בשום שיעור השנה
וכמעט כל החומר של ה2 יחידות לא למדתי בכיתה
ניסיתי ללמוד לבד אבל לא הכי הלך...
בסוף ניגשתי מבלי ללמוד לבגרות וקיבלתי 94...
פשוט במבחן התרכזתי כמה שאפשר!!

ובמקצועות הומניים אין לך מה להיות בשיעור
אם אתה מתכוון ללמוד אז תלמד לבד מהספר...זה הכל
-CosmicFire-
מזה מקצועות הומויים??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement