|
Damian Keane (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| Keb ff gestemd...ze staan nu samen op #1 met 21% :) |
|
|
| Bellie |
ja iedereen moet stemmen..is toch hartstikke cool om nieuwe talenten de kans te geven.en ik hoorde al van Miss P dat ie ene label heeft samen met DANO!!dus hijs niet zomaar een dj neem ik aan.
En trouwens..misschien is het wel de nieuwe TECHNOGOD!!.....:)
wie weet!!
GREETZ!! |
|
|
| Optimus Trance |
| heb gestemd hoor, hij staat nu bovenaanmet 22%:D:D |
|
|
| Bellie |
hahahaha wreed complot dit!! :D
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik vind dit echt da bomb!! |
|
|
| TranceFool |
| Ik ga wel niet, maar ik geloof Miss Proxy dus ik ga ook ff voten!!!!:D |
|
|
| TranceFool |
Staat 1e boven Michel de Hey
? STICKY ? (voor Miss) |
|
|
| Bellie |
OMG die gast moet zeker die VIP kaarten vast gaan regelen voor ons hoor hey :D
De stand tot dusver
Bart Skils 9%
K - cee 15%
Kostas 1%
Tommy 2%
Pure 3%
Dark O 2%
Rick Angel 8%
Pim Warnars 18%
Damian Keane 22%
Michel de Hey 20%
GREETZ!! |
|
|
| magrec |
| Deze post komt me heel bekend voor...hehe kheb alleen op dat forum met mijn eigen naam gereageerd :D :D :D:p :p :p |
|
|
| Henkie_henk |
Aangezien dat stemmen nog echt helpt ook.. en om de redenen die bellie zei maak ik em ff sticky (neej niet voor de hele maand miss p)
bye |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
Deze post komt me heel bekend voor...hehe kheb alleen op dat forum met mijn eigen naam gereageerd :D :D :D:p :p :p |
en da's dan NAstyNate? in dat geval krijg je dus GEEN gratis drinken meer m8 :)
ow nee..jij bent Harmen hè? Kewl..bedankt voor de vote |
|
|
|
|