|
Damian Keane (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
25 % nu, hij haalt het makkelijk, maare die mix komt die nog?
GreetZ
GERRIT!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
25 % nu, hij haalt het makkelijk, maare die mix komt die nog?
GreetZ
GERRIT!! |
hahaha...als ik m heb, stap ik op de fiets, dan heb je m in biinen t uur man :) |
|
|
| Kartikeya |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Nogmaals...jullie zijn echt helden! Zo je best doen voor iemand die je niet eens kent! Ik heb hem gisteravond niet meer kunnen bereiken, maar hij zal het fantastisch vinden van jullie! :) |
hej Proxi...
ik vind het zeker terecht als die Damien Keane een kans krijgt....
ik zag em 2 weekies terug spinnen op "integrate" den haag
en daar rockte die sekerz
persoonlijk vond ik hem zelfs beter draaien dan Speedy J
dus ik gun het Damien van harte
Laterz,
Kart |
|
|
| Miss Proximus |
| Toppie! Zo hoor ik t graag......Damian Keane gaat winneeeeeeee :D |
|
|
| rellivisit |
| count me in.......26% hell yeah, on stage he will be. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hahaha...als ik m heb, stap ik op de fiets, dan heb je m in biinen t uur man :) |
stap je op de fiets?? waar ga je dan heen, ik kan me zo snel geen snelle verbinding in leeuwarden voor me ogen halen,
misschien op de NHL school? daar zit me broer en zus ook op school :-) |
|
|
| magrec |
Ik heb nu ook gestemd.
ik dacht ik wacht nog ff want als het dan toch niet goed gaat kwa % dan stem ik dan maar het gata nu zo goed dus mijn stem is nu ook mee geteld. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
ik zag em 2 weekies terug spinnen op "integrate" den haag
en daar rockte die sekerz
persoonlijk vond ik hem zelfs beter draaien dan Speedy J |
was dat die party op de haagse hogeschool? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
was dat die party op de haagse hogeschool? |
yep :) |
|
|
| Partyhardy! |
| ik heb ook op hem gestemt, tof zeg dat hij nu "lonely on top" :D staat! ik ben benieuwd! :D |
|
|
| Kartikeya |
Yep Integrate was op Haagse Hogeschool.....
Hij was aan het spinne voor Speedy....
die kale gast :) |
|
|
| WNxG.O.A.T |
| Voted! hij staat nu op 26% |
|
|
|
|