return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Damian Keane (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
25 % nu, hij haalt het makkelijk, maare die mix komt die nog?

GreetZ
GERRIT!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
25 % nu, hij haalt het makkelijk, maare die mix komt die nog?

GreetZ
GERRIT!!



hahaha...als ik m heb, stap ik op de fiets, dan heb je m in biinen t uur man :)
Kartikeya
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nogmaals...jullie zijn echt helden! Zo je best doen voor iemand die je niet eens kent! Ik heb hem gisteravond niet meer kunnen bereiken, maar hij zal het fantastisch vinden van jullie! :)


hej Proxi...

ik vind het zeker terecht als die Damien Keane een kans krijgt....
ik zag em 2 weekies terug spinnen op "integrate" den haag

en daar rockte die sekerz

persoonlijk vond ik hem zelfs beter draaien dan Speedy J

dus ik gun het Damien van harte

Laterz,

Kart
Miss Proximus
Toppie! Zo hoor ik t graag......Damian Keane gaat winneeeeeeee :D
rellivisit
count me in.......26% hell yeah, on stage he will be.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Miss Proximus



hahaha...als ik m heb, stap ik op de fiets, dan heb je m in biinen t uur man :)



stap je op de fiets?? waar ga je dan heen, ik kan me zo snel geen snelle verbinding in leeuwarden voor me ogen halen,

misschien op de NHL school? daar zit me broer en zus ook op school :-)
magrec
Ik heb nu ook gestemd.

ik dacht ik wacht nog ff want als het dan toch niet goed gaat kwa % dan stem ik dan maar het gata nu zo goed dus mijn stem is nu ook mee geteld.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Kartikeya
ik zag em 2 weekies terug spinnen op "integrate" den haag

en daar rockte die sekerz

persoonlijk vond ik hem zelfs beter draaien dan Speedy J


was dat die party op de haagse hogeschool?
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus Trance


was dat die party op de haagse hogeschool?


yep :)
Partyhardy!
ik heb ook op hem gestemt, tof zeg dat hij nu "lonely on top" :D staat! ik ben benieuwd! :D

Kartikeya
Yep Integrate was op Haagse Hogeschool.....

Hij was aan het spinne voor Speedy....
die kale gast :)
WNxG.O.A.T
Voted! hij staat nu op 26%
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement