return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Damian Keane (pg. 5)
View this Thread in Original format
xxl
laatste x dat ik keek stond hij op 27% nog even en hij mag echt draaien!!! succes!!
BooMBooM
nou techno is niet mijn style maar ik heb ff op hem gestemd en hij staat nu nog steeds helemaal alleen bovenaan!maar dan verw8te we natuurlijk wel een lekkere set van hem he op awakenings
!_PeTrUs_!
ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!!


Ja
of gewoon ff de geschiedenis wissen
dan kun je nog een keertje

Zo nu gaat ik slapen :D
Lang genoeg geduurd


Greetz,
Glaniskanis
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by eXos
ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!!


IDD
Miss Proximus
lol..jammer dat t juist bij MIJN computer niet werkt :)
Miss Proximus
oh en btw....Er is een NIEUWE poll dus DAMIAN KEANE heeft gewonneh!!!!!!!

hahah......EEUWIG dank lieve fellow TA-ers...en zoals ik heb beloofd...de mix komt eraan :)

Mocht je nog opnieuw willen stemmen....Daniel Leeflang = dj Dano TOPPERRRR :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lol..jammer dat t juist bij MIJN computer niet werkt :)


Moet wel...Je kunt niet tegelijk op de site zijn en in je temp de bestanden weghalen!!!
Blik
jammer zeg, ben ik weer te laat hoor..............:(:(:whip: :whip: :whip: :whip:
Kartikeya
beste mensen ik heb een mededeling voor de Damien Keane fans.....:)


HIJ DRAAID MORGEN Bij ID&T Radio "TechnoLusion"

ID&T Radio is online te beluisteren check de site: http://www.id-t.com

visit


dan weet je of je waar krijgt op Awakenings.......

:stongue:

Miss Proximus
Tof man!!! Allemaal luistereeeeeeeeeeh!! :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Tof man!!! Allemaal luistereeeeeeeeeeh!! :)


Ik ben werke. dus laat een of andere grapjas de boel maar ff opnemen!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement