|
Damian Keane (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| xxl |
| laatste x dat ik keek stond hij op 27% nog even en hij mag echt draaien!!! succes!! |
|
|
| BooMBooM |
| nou techno is niet mijn style maar ik heb ff op hem gestemd en hij staat nu nog steeds helemaal alleen bovenaan!maar dan verw8te we natuurlijk wel een lekkere set van hem he op awakenings |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!! |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!! |
Ja
of gewoon ff de geschiedenis wissen
dan kun je nog een keertje
Zo nu gaat ik slapen :D
Lang genoeg geduurd
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eXos
ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!! |
IDD |
|
|
| Miss Proximus |
| lol..jammer dat t juist bij MIJN computer niet werkt :) |
|
|
| Miss Proximus |
oh en btw....Er is een NIEUWE poll dus DAMIAN KEANE heeft gewonneh!!!!!!!
hahah......EEUWIG dank lieve fellow TA-ers...en zoals ik heb beloofd...de mix komt eraan :)
Mocht je nog opnieuw willen stemmen....Daniel Leeflang = dj Dano TOPPERRRR :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol..jammer dat t juist bij MIJN computer niet werkt :) |
Moet wel...Je kunt niet tegelijk op de site zijn en in je temp de bestanden weghalen!!! |
|
|
| Blik |
| jammer zeg, ben ik weer te laat hoor..............:(:(:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Kartikeya |
beste mensen ik heb een mededeling voor de Damien Keane fans.....:)
HIJ DRAAID MORGEN Bij ID&T Radio "TechnoLusion"
ID&T Radio is online te beluisteren check de site: http://www.id-t.com
visit
dan weet je of je waar krijgt op Awakenings.......
:stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
| Tof man!!! Allemaal luistereeeeeeeeeeh!! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Tof man!!! Allemaal luistereeeeeeeeeeh!! :) |
Ik ben werke. dus laat een of andere grapjas de boel maar ff opnemen!! |
|
|
|
|