|
Damian Keane
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Hey guys
ik had t al gezged in een andere thread, maarree..ik vind t zo belangrijk dat ik t hier ook nog ff zeg:
een "vriend/kennis" van mij, Remmert a.k.a Damian Keane, heft de kans geboden gekregen om op Awakenings Festival te gaan draaien...er is namelijk een poll opgezet met een aantal dj's die nog nooit op Awakenings hebben gedraaid, en degene die daar als beste uitkomt mag er ook daadwerkelijk gaan staan! Je kunt stemmen op www.awakenings.nl
en ik wil jullie allemaal oproepen om op Damian Keane te gaan stemmen, want hij is al vanaf '91 bezig met Techno en hij verdient het echt om nu eens door te breken...hij is nl. gewoon ERG ZWAAR VET WREED haha..dus..pleeeeeezzzzzz...stemmen!!!!!!!
Thx for the help! x josta :) |
|
|
| MetzZ_!! |
He's got my vote :)
Hij staat nu gedeelde 2... dus het kan nog allemaal |
|
|
| -=WVG=- |
| vooruit dan, ik ben al onderweg :) |
|
|
| Miss Proximus |
joepie!!! hij kan t worden..doorstemmen peeps :)
ennu..thx metzz :) |
|
|
| -=WVG=- |
19% door mijn stem...
Hij staat nu alleen op de 2e plaats :) |
|
|
| Jukx |
| Owkee, ik heb op hem gestemd!! Hij staat nu 2e op 19% alleen Michel de Hey staat met 22% boven hem!! Wel een beetje jammer dat ze dan allemaal vrij onbekende namen PLUS één hele bekende naam (Michel de Hey) in zo'n Poll zetten. Owkee, K-Cee is dan ook wel een beetje bekend maar Michel de Hey steekt er wel ontzettend boven uit! |
|
|
| Miss Proximus |
| idd..vind ik ook wel een betje oneerlijk....ze kunnen Michel er net zo goed sowieso neerzetten toch? na jah..ik heb ook al deze topic geplaatst op RMF en S2D (thz Bellie voor de tip) en ik ga nog ff wat meer sitejes zoeken haha :) |
|
|
| Remy D |
| Heb gestemd en hij heeft nu 20% en Michel de Heij 21%. Close |
|
|
| Miss Proximus |
| beter! als ie t wordt dan vraag ik m wel of ie ff een bedankje plaatst!! :) |
|
|
| raoel |
Ik stem ook wel ff zo.
Maar heb je een mix van hem in MP3 dan kunnen wij een keer luisteren of ie ook wel echt de stem waard is :D |
|
|
| Miss Proximus |
| damn..ik had hier een minidisc liggen, maar daar heeft me b/f natuurlijk weer overheen gemixt haha..ik ga t gelijk ff regelen! Mr. Techno Damian Keane in da Mix voor TA :) |
|
|
| Miss Proximus |
Nu eerst het plaatje..en dan later de mix..owkey?
Dit is Damian Keane..woo!
 |
|
|
|
|