|
Damian Keane (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| Dat wordt een heel gedoe, want b/f heeft minidisc mee :( |
|
|
| Kartikeya |
o o o jongens en dame.....
als jullie het nou simpel doen dan ga je :
naar een of andere electro zaak en koop je een draadje met een RCA jacket plug en aan de andere einde een tulp plug
dan plug je de rca jackets achterin je radio
en de tulp plug in je "computer"
dan is je pc met je radio verbonden :eek:
dan download je een crack versie van Cool Edit PRo van internet
en je kan voortaan alles opnemen op je pc en opslaan als MP3
en je kan ook geprogrammeerd opnemen dus als je ff wegbent ff instellen
is het niet PRACHTIG:toothless
nou nu dit te hebben getypt in 1 minuut ga ik maar ff relaxen
want ik begin nu echt zwaar te :whip:
Greetz,
K A R T |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
o o o jongens en dame.....
als jullie het nou simpel doen dan ga je :
naar een of andere electro zaak en koop je een draadje met een RCA jacket plug en aan de andere einde een tulp plug
dan plug je de rca jackets achterin je radio
en de tulp plug in je "computer"
dan is je pc met je radio verbonden :eek:
dan download je een crack versie van Cool Edit PRo van internet
en je kan voortaan alles opnemen op je pc en opslaan als MP3
en je kan ook geprogrammeerd opnemen dus als je ff wegbent ff instellen
is het niet PRACHTIG:toothless
nou nu dit te hebben getypt in 1 minuut ga ik maar ff relaxen
want ik begin nu echt zwaar te :whip:
Greetz,
K A R T |
hey gast......????
dat is mijn methode
NA_APER |
|
|
| Miss Proximus |
| Neemt iemand t op? hij is gvd al een half uur bezig!!!!! Ik dacht dat t morgen was!! SUX man :( |
|
|
| Obi |
Voor de liefhebbers:
NU (van 22.00 tot 0.00 uur) zit Damian Keane bij Frenk Wiersma in het programma Technolusion op ID&T Radio.
Just so you know.. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Obi
Voor de liefhebbers:
NU (van 22.00 tot 0.00 uur) zit Damian Keane bij Frenk Wiersma in het programma Technolusion op ID&T Radio.
Just so you know.. |
He bedankt man, eindelijk wat nuttigs. ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Obi
Voor de liefhebbers:
NU (van 22.00 tot 0.00 uur) zit Damian Keane bij Frenk Wiersma in het programma Technolusion op ID&T Radio.
Just so you know.. |
wát een topper hè obi....lekker gespinned!! Ik heb t opgenomen dus a.s.a.p. komt ie..........op een geheim pubje :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wát een topper hè obi....lekker gespinned!! Ik heb t opgenomen dus a.s.a.p. komt ie..........op een geheim pubje :p |
Ik heb geluisterd en het klonk goed.... :D Stem is goed terecht gekomen. :) |
|
|
| DJ_Siesta |
ik heb ook geluisterd, egt mega!
ik heb het ook opgenomen, |
|
|
| raoel |
Ja hij is echt goed !!!!!
Mijn soort techno
Zeer relaxt
Maar ik heb maar een half uurtje geluisterd:( pas het laaste half uur, want ik wist niet dat ie kwam.
Dus voor de volgende keer:
Maak er een nieuwe thread voor. Dat is wel zo fijn !!!! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik heb ook geluisterd, egt mega!
ik heb het ook opgenomen, |
Ik wil um heel graag hebben
Kun je er een MP3 van maken????
En dan via een of ander file sharing proggie doossturen:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik heb ook geluisterd, egt mega!
ik heb het ook opgenomen, |
Of je zet hem op je site hey? |
|
|
|
|