|
Damian Keane (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| WNxHunter |
I'm in, maar schiet wel op met die mix heh? :p
schiet ik op met me "tongfoto" :D |
|
|
| magrec |
| Yup harmen :D :D :D :D :D |
|
|
| -=WVG=- |
Het gaat lekker met Damien hoor :)
Tjonge, ik leef helemaal mee hehe |
|
|
| Dj Lex |
| Nou ik heb hem ook geholpen. Hij staat nu nog steeds eerste met 24%. Pim Warners op 2 met 21 en Michel de heij op 3 met 19 %. |
|
|
| raoel |
Wel jammer dat je maar een keer mag stemmen.
Maar ik ga zo naar school dan ga ik daar ook wel stemmen :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by raoel
Wel jammer dat je maar een keer mag stemmen.
Maar ik ga zo naar school dan ga ik daar ook wel stemmen :D |
haha, goed beeezigggg :)
Hoor je niet al vakatie te hebben ?! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Hoor je niet al vakatie te hebben ?! |
Ja eigenlijk wel he.
Maar het is nu de laatste dag.
KUT HTS :mad:
Echt verschrikkelijk, met dit weer nog naar school. |
|
|
| Miss Proximus |
De huidige tussenstand is nog steeds:
Pim Warnars 21%
Damian Keane 23%
Michel de Hey 19%
Nogmaals...jullie zijn echt helden! Zo je best doen voor iemand die je niet eens kent! Ik heb hem gisteravond niet meer kunnen bereiken, maar hij zal het fantastisch vinden van jullie! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Waarom zet je deze thread ook niet gewoon in het Music Discussion gedeelte.... nog meer stemmen... Of staat ie er al... ffe kijke hoor |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Waarom zet je deze thread ook niet gewoon in het Music Discussion gedeelte.... nog meer stemmen... Of staat ie er al... ffe kijke hoor |
Staat er al :p
andere titel :D iets als "Plz help me support this superB DJ" |
|
|
| michiel |
yesss ik heb um omhoog geholpen naar 24%
geen dank
*neemt schouderklopjes en applaus in ontvangst*
later
michiel |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by michiel
*neemt schouderklopjes en applaus in ontvangst*
|
ballo!;) |
|
|
|
|