|
Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Switch
zolang je niks sharet is er niks aan de hand massive ;)
downloaden mag.... |
ah nee downloaden doe ik niet, en sharen dus ook niet, heb wel eens een mp3tje gedownload omdat een nummer op een cd die ik origineel had skipte, tja mp3 is niet aan mij besteed, zulke praktijken houd ik mij niet mee bezig. |
|
|
| eieregooie |
Ik maak me eerlijkgezegd ook nie echt zorgen over Armada... Volgens mij is het wel dik in orde daaro...
(geen zin om een heel verhaal te typen :p) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb ook nooit gezegd dat het erg is ik zei alleen dat ze hetzelfde aan het doen zijn. Ik vind het ook goed, als Armada Nights in de toekomst net zo worden als Wildlife dan staan er nog mooie dingen te gebeuren. :D
:crazy: |
Now that....will never happen;)
De Wildlife feesten waren Magik van zichzelf,en alhoewel het gerust een leuk feest was @XL backthen kon t toch echt niet aan een Wildlife tippen.
The magik yourney thru the wildlifes were like a forbidden paradise:D |
|
|
| MennoB |
Hij heeft CERN - The Message ook op ASOT staan. Terwijl hij zelf dit nummer nooit heeft gedraaid, volgens mij :). Op OD staat wel dat hij flink wordt gedraaid door hem...
En bijna iedereen heeft die plaat al omdat hij maanden geleden op 5am was uitgekomen. Wel als promo maar toch.. |
|
|
| djdavid |
laat ik er dit over zeggen, armada is als een komeet van start gegaan dus in dat opzicht hebben ze het goed gedaan. maar wat ik persoonlijk alleen errug irritant vind is dat ze je onderhand iedere week een 'trancetopper' in je strot douwen....:toothless
en je wordt bijna gek van al die sublabels: armind, soundpiercing, captivating sound, a state of trance (allemaal trance)en zo mis ik er vast nog een paar en dan heb je nog bandung van harry lemon...
alles wordt zo enorm gehyped en er worden zoveel platen uitgebracht, maar als dat de koers is die armin met z'n maatjes wil varen, mij best(zou t zelf niet zo doen, maar wie ben ik :D). en wat dat gezeik betreft over die vergelijkingen met blackhole, VETTE onzin natuurlijk... daar houd ik t bij
amen!
:disbelief |
|
|
| Donna |
Sjahhh al die labels zijn allemaal bliksemafleiders,zodat t lijkt dat t niet allemaal van de "groothandel" komt.
En zoiets werkt best heel goed hoor op ons brave burgers,er zijn er zat die nie eens weten dat die labels onder armada vallen,majah dat zijn dan ook meteen weer de mensen die t worst zal wezen,en die gekleurde stickertjes op hun platen plakken om te zien wat voor genre plaat t is als ze staan te draaien omdat ze ECHT de trackname nie zouden weten en van wie ie is al helemaal niet.
Dus de massa koopt zonder te weten en de kenners zeiken erover of kwijlen over armins schoenen,waar ambs dan weer dolblij mee is omdat ze dan weer ff aan zn voeten kan liggen dweilen.
Ut verkoopt,zolang we nog in deze "easy toegankelijke overgangstrance"
zitten onderweg naar whatever t ook gaat worden.
En daar komt ook nog s bij,t respect wat men vroegah voor een label had is toch allang nostalgie te noemen...
Armada is daar echt te laat mee,armin is zowieso vaak een stappie later,maar das toch studenteneigen? Altijd wat te laat komen? ;) |
|
|
| azior |
altijd dat gezeur ook... is er een label dat gewoon ontzettend veel succes heeft en goede nummers uitbrengt, zeurt iedereen dat het te commercieel is en de mainstream... en alle labels met ongehypte nummers zijn niet goed genoeg...
ik ken een aantal producers en remixers van armada, en dat zijn geen commercieel ingestelde mensen, maar maken gewoon de muziek waar zij van houden... net zoals elke producer willen ze graag hun muziek, waar ze hard voor gewerkt hebben, delen met mensen die daar ook van houden... hetzij op een groot label of op een klein label... |
|
|
| djdavid |
en border community...:happy2: nog zo een!!! |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by azior
altijd dat gezeur ook... is er een label dat gewoon ontzettend veel succes heeft en goede nummers uitbrengt, zeurt iedereen dat het te commercieel is en de mainstream... en alle labels met ongehypte nummers zijn niet goed genoeg...
ik ken een aantal producers en remixers van armada, en dat zijn geen commercieel ingestelde mensen, maar maken gewoon de muziek waar zij van houden... net zoals elke producer willen ze graag hun muziek, waar ze hard voor gewerkt hebben, delen met mensen die daar ook van houden... hetzij op een groot label of op een klein label... |
Armada zegt veel over het soort producertje: eenvoudig wegkomen met een simpel reason/fruityloop deuntje en bakken geld ermee verdienen. Heel dat universal religion is gemixt met reason lijkt wel
btw: weer een schapekop hier, Dordrecht takes over TA :D |
|
|
| Passiva |
Jij moet echt snel je mond houden met je zaadloze opmerkingen. Ten eerste weet je geen zak over Reason of Fruityloops, en ten tweede is dat echt het allerdomste wat ik ooit heb gehoord.
Ik hap nu misschien wel, maar dit heeft niks te maken met dat ik zelf ook produce of whatsoever.
Plur
[EDIT]
Oh en.. Ik wacht met plezier op je reactie. |
|
|
| Ferry 0 |
Mja
Dit loze gedrag hangt mij ook een beetje de strot uit. Ga eerst zelf maar eens een quality track maken voordat jij je iritante kut bek open trekt! |
|
|
|
|