|
Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Ik ben geen producer en ook geen fan van Armada, ik vind het goedkope teringzooi heel dat Armada, wat jullie vinden kan mij m'n kont roesten. Er staat nergens dat ik het beter kan. Het hitjes gehalte is alleen erg hoog.
Alaaf en vrolijk pasen. |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik ben geen producer en ook geen fan van Armada, ik vind het goedkope teringzooi heel dat Armada, wat jullie vinden kan mij m'n kont roesten. Er staat nergens dat ik het beter kan. Het hitjes gehalte is alleen erg hoog.
Alaaf en vrolijk pasen. |
Ja ..so? Dat het in jouw ogen allemaal 'goedkope teringzooi' is heeft nog niet te betekenen dat het allemaal met Reason of Fruityloops gemaakt is? Het lijkt er zelfs op dat jij hebt zitten prutsen met 1 van deze programma's, en dat er niets nuttigs is uitgekomen.
Kansloos om dit te associeren met Armada. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
Mja
Dit loze gedrag hangt mij ook een beetje de strot uit. Ga eerst zelf maar eens een quality track maken voordat jij je iritante kut bek open trekt! |
ey als je t er niet met iemand EENS bent hoef je niet gelijk te gaan schelden |
|
|
| Chicane |
Evenmin kansloos is het veronderstellen dat ik het zelf beter kan allemaal. Dat kan ik niet en dat wil ik ook niet. Ik ben luisteraar en ik luister kritisch en soms te kritisch naar platen. Hedendaagse Trance is niet mijn straatje. Je remix van Indigo mag er zijn (en nee, niet omdat het op Tsunami is uitgekomen), ik heb die plaat ook gekocht omdat ik jouw remix mooi en goed te pruimen vind. Die Locust vs St John kan ik geen oordeel over vellen want die heb ik niet.
Bovendien is dit een forum om je mening te geven en niet om de meute te volgen in hun geblaat. Als mijn mening je niet aanstaat is er een ignore optie. |
|
|
| Partyhardy! |
| Lul niet Massive, Ferry heeft 100% gelijk! Chicane loopt alleen maar domme posts te maken, al maanden lang........ |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lul niet Massive, Ferry heeft 100% gelijk! Chicane loopt alleen maar domme posts te maken, al maanden lang........ |
Dat het dom is is omdat ik aan jullie heilige labeltje komt, ongeveer te vergelijken met op een christelijke forum 'godverdomme' posten. Ik lever overal duidelijk commentaar bij waarom ik iets vind. |
|
|
| Passiva |
Jij snapt ook absoluut niet waar ik het over heb he? Ik heb hier geen comments gegeven over hoe commercieel Armada dan wel niet zou zijn. Meningen daarover zullen me een worst wezen. Ik heb dan ook gewacht met reply'n tot jij kwam met een opmerking over software. Dat vind ik kansloos.
Ignoren zou ik nooit doen want ik sta altijd open voor de mening van anderen. |
|
|
| Ferry 0 |
Het schelden van mij sloeg opzich ook nergens op :D maar voordat ik het wist had ik al op reply gedrukt ;)
Ik vind het software / hardware verhaal ook nergens op slaan voor mij is een TUNE een TUNE hardware of software. |
|
|
| Chicane |

Screw you guys.. im going home :cool:
Ik laat het hierbij, jullie punt is duidelijk, mijne ook. Einde verhaal en ik trakteer op bier op een of ander feest dat ik ook niet zo'n kritische klootzak ben als dat ik voordoe ;) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lul niet Massive, Ferry heeft 100% gelijk! Chicane loopt alleen maar domme posts te maken, al maanden lang........ |
wat nou lul niet, dr wordt gewoon niet gescholden.. oke? :p ;)
kan mij niet schelen of chicane al maandenlang domme posts maakt, want ik heb dr niet op gelet, zie alleen iemand lopen schelden..dus denk ik.. dat kan ook minder grof :cool: |
|
|
| Raymond |
Ik moet Chicane wel een beetje gelijk geven......
De wanna-be producers schieten sneller uit de grond, dan Sars zich over de wereld verspreid!! De trance van tegenwoordig is gewoon anders, tja aan de ene kant is dat jammer, maar er zijn nog genoeg andere stromingen. Btw waarom denk je dat Ferry Corsten met electro aan de kutten is :D
Over het gedoe van software/hardware kan ik maar een ding zeggen. Laidbackluke werkt alleen maar met Fruittyloops en Logic, en moet je zien wat een kneiters er uit zijn laptop rollen!!! |
|
|
| TranceFool |
Ik moet een beetje lachen om jou Chicane....
Je zegt dat je Armada commercieel vindt, maar aan de andere kant loop je ID&T te adoreren
Beetje tegenstrijdig vind je niet? :rolleyes: |
|
|
|
|