return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada? (pg. 8)
View this Thread in Original format
basd
Tsja, dat eeuwige commercie-gezeik :)

Ik moet wel toegeven dat ik zelf ook wel op labels en producernamen let, het is anders gewoon niet te doen om alles te luisteren, niet iedereen heeft zoveel tijd en zo'n internetconnectie als Switch :) Ik moet dus wel een beetje selectief zijn, en dan luister ik als in in een platenzaak sta (downloaden doe ik de laatste paar maanden niet aan) nog best veel.. Kan gelukkig vrij snel selecteren :)

Maar daarbij gaat het mij er niet echt om of iets commercieel is of niet, het gaat mij erom of het goed klinkt of niet. Nou is er bij techno sowieso niet echt veel Top-40 geschikt, maar ook daar liggen bakken vol met troep. Het duurt even voordat je iets hebt gevonden dat echt jouw smaak is, maar ja, dat vind ik juist wel okee.

Wat Armada betreft heb ik niet trouwens echt een mening, gewoon omdat ik eigenlijk geen Armada-platen ken (een paar namen, that's it).
azior
ik heb weinig meer toe te voegen aan het betoog van raoel en ambs... muziek gaat niet om de namen die eraan verbonden zitten, maar om de muziek...
Bouma-Bros
Er zitten hier nogal wat mensen die denken dat een platenlabel een liefdadigheidsinstelling is, voor alle duidelijkheid: dat is het niet!;)
een label is een bedrijf waar mensen geld proberen te verdienen net als in ieder ander bedrijf. Met Armada gaat het goed! maar denk nou niet dat ze daar tonnen binnenhalen want dat is gewoon niet zo (en ik kan het weten :p) sommige platen doen het heel goed, daar wordt het geld mee verdient..andere platen wordt verleis op gedraaid, dat weet men vaak zelfs van tevoren al, maar deze platen worden toch getekent om de kwalitiet van het label te waarborgen..dat lijkt me dus geen extreem commerciele instelling?
en hou Armada vooral in de toekomst in de gaten, er zitten maelijk mooie dingen aan te komen :)

Grtz,
Sander!
ArisE2
had je ff pauze Sander?;)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Ferry 0
Ik vind het software / hardware verhaal ook nergens op slaan voor mij is een TUNE een TUNE hardware of software.

Hier ben ik het niet mee eens
Ik hoor gelijk of iets alleen software is of ook hardware en dat geluid is toch wel ontzettend verschillend
En voor mij betekent dat gewoon wel iets...

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
en hou Armada vooral in de toekomst in de gaten, er zitten maelijk mooie dingen aan te komen :)

Helemaal mee eens :)
Het wordt weer mooi weer de komende releases ;)


Maar deze topic was bedoelt om jullie meningen te vragen of Armada het zo wel volhoud met al dat "nieuwe talent" op de payroll te gooien
Geen sneer richting upcoming producers ofzo


Greetz,
Glaniskanis
azior
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hier ben ik het niet mee eens
Ik hoor gelijk of iets alleen software is of ook hardware en dat geluid is toch wel ontzettend verschillend
En voor mij betekent dat gewoon wel iets...


dus James Holden, Özgür Can, Rouzbeh Delavari, Bart van Wissen, Phynn, Subsphere, Perry O'Neil, Passiva, en vele anderen maken allemaal kutmuziek? ga met je tijd mee, software is de toekomst

om op het topic terug te komen: houd armada het zo vol? natuurlijk!
JunKX
Ik hoorde iets over bier ofzo... Gaat die hele thread weer over commercie :whip:

Ik had net zin in een koude kletser...:happy2:

En Snuggle wie is die gast op je avatar? Het lijkt verdomd veel op een kale sell-out... :clown:
Ding Chavez
quote:
Originally posted by azior
dus James Holden, Özgür Can, Rouzbeh Delavari, Bart van Wissen, Phynn, Subsphere, Perry O'Neil, Passiva, en vele anderen maken allemaal kutmuziek? ga met je tijd mee, software is de toekomst


blaat, cd is ook de toekomst zeker...
Donna
1. Paul weet dingen juist prima naar waarde te schatten aangezien hij al aardig wat heeft meegemaakt en dan weet ik just a bit,dus dat ie dingen niet naar waarde weet te schatten veeg ik hierbij knalhard van de baan.Niet praten waar je niet over kan oordelen *period*

2. Jaja Bram,discussieren moeten ze hier over t algemeen nog STEEDS leren;)

3. Ambs lult nog steeds uit r nek want Armin is bijna nog bekender dan Tiesto ondertussen,alleen heeftie minder "naam" gemaakt,2 bad for Armin.

4. Let time tell hoe geweldig Armada is.

5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.


klaar
basd
quote:
Originally posted by Donna

5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.

:D

maar dan vraag ik me weer af hoe jij weet hoe een poepende lama klinkt..

en is het wel een poepende hardware lama, of alleen een software-versie ervan? Of kan Glanis dat zelf beter vertellen?

raoel
quote:
Originally posted by basd
:D

maar dan vraag ik me weer af hoe jij weet hoe een poepende lama klinkt..

en is het wel een poepende hardware lama, of alleen een software-versie ervan? Of kan Glanis dat zelf beter vertellen?


Ik heb precies dezelfde vragen :D
Want ik ben toch benieuwd hoe je het onderschijt :) maakt tussen hardware en software peoepende lama's, uh, liedjes.
Chicane
quote:
Originally posted by Donna
...


My Angel of flaming has spoken _O_ haha :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement