|
Sensation; Hoe was het?
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
Ik heb zelf net een uurtje sensation via 538 geluisterd, en het was precies roog zoals ik verwacht had... bagger dus, inderdaad loungen op de grasmat ;)
Hij liet z'n plaat in het begin ook 30x overslaan ofzo.
Ik vond de sesation intro die 4min duurde nog beter ;p
Naja ik hoor de rest van de livemixen morgen/overmorgen wel :) |
|
|
| ampburner |
Ik zit het nu live te kijken op TMF... lichtshow ziet er zeker wel gaaf uit...maar nu komt Jean :( ...nuff said.
Wat ik me afvraag....gaan er nog mensen ( TA's :) ) Marco V opnemen?(op video) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by ampburner
Ik zit het nu live te kijken op TMF... lichtshow ziet er zeker wel gaaf uit...maar nu komt Jean :( ...nuff said.
Wat ik me afvraag....gaan er nog mensen ( TA's :) ) Marco V opnemen?(op video) |
Ik denk dat ik om 1 uur de band aan ga zetten en hem gewoon 4 uur door laat lopern. |
|
|
| ampburner |
cool :)
kut dat nu net me videorecorder stuk is :( |
|
|
| Henkie_henk |
hey lexie was je der weer :p
haha ik zie springnichten op tmf lollll...
je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!
Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!
best wel hardcore kenmerke in!! cool!
Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
hey lexie was je der weer :p
haha ik zie springnichten op tmf lollll...
je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!
Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!
best wel hardcore kenmerke in!! cool!
Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven.. |
Ja ik ben er weer ff. Post niet zoveel meer. Ben alleen maar irrir en dat wil ik niet, dus doe ff rustig aan. Heb ook opeens veel tijd over joh. LOL |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
hey lexie was je der weer :p
haha ik zie springnichten op tmf lollll...
je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!
Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!
best wel hardcore kenmerke in!! cool!
Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven.. |
hoe heet ie dan van DOMAIN |
|
|
| Henkie_henk |
da zeg ik in me post :)
public domain - the puritan
nways..
volgens dat wijf van tmf. .hoe heet ze.. bianca ofzow? weekveel.. niet sonja die andere brunette..
Nou volgens haar is roog De top dj van nederland.. wil dat mens nou klappe of niet?
Ik heb wel meelij met die stumpers hoor.. en morgen ga ik me lekker bezatten!!!!
ik kan em wel ff sende.. heb je icq? |
|
|
| Nastra Azzurro |
ja ik heb icq 103229110
Oops zag het ni de title hehe lol
die jean is egt kut
backspinde lift me up
GAYYYYYYYYYYYYYYYYY |
|
|
| DjRV |
| ligt het aan mij of staat iedereen stil in de arena tijdens jean?:) |
|
|
| ampburner |
| aan jou ligt het in ieder geval niet |
|
|
| Henkie_henk |
| Nastra en ik gaan zo de lampen doorknippe bij de dj booth... |
|
|
|
|