return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Sensation; Hoe was het?
View this Thread in Original format
Divine9
Ik heb zelf net een uurtje sensation via 538 geluisterd, en het was precies roog zoals ik verwacht had... bagger dus, inderdaad loungen op de grasmat ;)
Hij liet z'n plaat in het begin ook 30x overslaan ofzo.

Ik vond de sesation intro die 4min duurde nog beter ;p

Naja ik hoor de rest van de livemixen morgen/overmorgen wel :)
ampburner
Ik zit het nu live te kijken op TMF... lichtshow ziet er zeker wel gaaf uit...maar nu komt Jean :( ...nuff said.

Wat ik me afvraag....gaan er nog mensen ( TA's :) ) Marco V opnemen?(op video)
Dj Lex
quote:
Originally posted by ampburner
Ik zit het nu live te kijken op TMF... lichtshow ziet er zeker wel gaaf uit...maar nu komt Jean :( ...nuff said.

Wat ik me afvraag....gaan er nog mensen ( TA's :) ) Marco V opnemen?(op video)


Ik denk dat ik om 1 uur de band aan ga zetten en hem gewoon 4 uur door laat lopern.
ampburner
cool :)
kut dat nu net me videorecorder stuk is :(
Henkie_henk
hey lexie was je der weer :p

haha ik zie springnichten op tmf lollll...

je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!

Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!

best wel hardcore kenmerke in!! cool!

Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven..
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
hey lexie was je der weer :p

haha ik zie springnichten op tmf lollll...

je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!

Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!

best wel hardcore kenmerke in!! cool!

Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven..


Ja ik ben er weer ff. Post niet zoveel meer. Ben alleen maar irrir en dat wil ik niet, dus doe ff rustig aan. Heb ook opeens veel tijd over joh. LOL
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Henkie_henk
hey lexie was je der weer :p

haha ik zie springnichten op tmf lollll...

je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!

Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!

best wel hardcore kenmerke in!! cool!

Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven..

hoe heet ie dan van DOMAIN
Henkie_henk
da zeg ik in me post :)

public domain - the puritan

nways..

volgens dat wijf van tmf. .hoe heet ze.. bianca ofzow? weekveel.. niet sonja die andere brunette..

Nou volgens haar is roog De top dj van nederland.. wil dat mens nou klappe of niet?

Ik heb wel meelij met die stumpers hoor.. en morgen ga ik me lekker bezatten!!!!

ik kan em wel ff sende.. heb je icq?
Nastra Azzurro
ja ik heb icq 103229110

Oops zag het ni de title hehe lol

die jean is egt kut

backspinde lift me up

GAYYYYYYYYYYYYYYYYY
DjRV
ligt het aan mij of staat iedereen stil in de arena tijdens jean?:)

ampburner
aan jou ligt het in ieder geval niet
Henkie_henk
Nastra en ik gaan zo de lampen doorknippe bij de dj booth...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement