return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Amsterdam Dance Event (pg. 5)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
is die armadanight nou wel of niet besloten en zo nee er is toch geen voorverkoop of wel?

ik denk dr namelijk serieus over na :D . Tis either dit of kansloos zuipen in enschede :p .
sndh
in vraagtekens gehuld. Wat een vage zooi dit. Ik zag zaterdag op de site van mazzo dat armin, markus en lemon8 daar zouden zijn, maar meer info ook gewoon NIET. Alleen ADE, maar goed, dat heb ik ook nooit meegemaakt. Dus ik denk, weet je, na dat gedoe 21+ in de Asta voor armin solo, ik mail ze gewoon. Dus gedaan, en meteen ook gevraagd of het besloten is, maar natuurlijk nog geen antwoord. (Immers, een club is in het weekend gesloten, en mailt alleen binnen bureaucratische kantooruurtjes,... :haha: )

Maar hoe zit dat nu met holden, petter en dekay, want dat lijkt mij, als het besloten is op de donderdag, toch wel een erg vet vervangertje. Als dat ook besloten is, word ik gek! Ik wou dat ik een beetje vrienden had die ook in het wereldje zaten. De enige die mijn muziek moet aanhoren is de buurman, die werkloos is.....
Kakao
Donderdag avond in de Mazzo is gewoon open voor publiek, vriend van mij had de Mazzo ook gemaild namelijk. Zou er wel op tijd bij wezen als ik jou was, het zal wel snel vollopen denk ik.
M_Peror
Daar was ik al bang voor... wil namelijk dolgraag naar de Mazzo maar kan er op z'n allervroegst zo rond 23.00-23.30 uur zijn. Maar ik heb ook weer geen zin om helemaal naar Amsterdam te rijden om dan tot de ontdekking te komen dat 't vol zit. Dilemma!

Heb echt geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Waarom nou geen voorverkoop!?
Kakao
Ach joh, in elke club in Amsterdam is wel wat leuks te vinden. Mocht je er niet inkomen, dan ga je het toch gewoon wat anders proberen?

En het gaat pas open om 23.00 meen ik, moet je ook rekeking mee houden.
M_Peror
Ja da's ook weer waar. En als 't idd 23.00 uur is (ik ging uit van 22.00 uur) dan scheelt dat ook al weer wat... zo snel zal 't toch niet vollopen? Misschien maar gewoon proberen dan. En van te voren vast alternatieven uitzoeken voor 't geval dat... :D
magrec
Als je naar holden, dekay & petter gaat kom dan vroeg want dan kom je wel binnen. Normaal gesproken is de mazzo 23+ maar met het ADE zijn ze soepel.
magrec
FF résumeren wie gaat waarheen:

30 oktober - earth & Xpander invite SAW recordings (NYC)
Dj's
Benoît
Satoshi tomiie (SAW, Defmix)
Hector Romero (SAW)

& cd release van undulation mixed by satoshi tomiie & hector romero

Aanwezig
magrec & little Theseus
Waar gaat de rest heen???
Cosmic
quote:
Originally posted by magrec
FF résumeren wie gaat waarheen:

30 oktober - earth & Xpander invite SAW recordings (NYC)
Dj's
Benoît
Satoshi tomiie (SAW, Defmix)
Hector Romero (SAW)

& cd release van undulation mixed by satoshi tomiie & hector romero

Aanwezig
magrec & little Theseus
Waar gaat de rest heen???

Ik ga de 31e naar de Melkweg in ieder geval. Scot Project, woei :D
Sand Leaper
I'll be at Armada Night and HQ with a friend. :)

M_Peror
Als het goed is Partyhardy en ik naar Armin in de Mazzo de 30e...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by M_Peror
Als het goed is Partyhardy en ik naar Armin in de Mazzo de 30e...

Yep! :) lijkt me top! :cool: Dat wordt weer knallen! :tongue3 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement