return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Amsterdam Dance Event (pg. 8)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Robert
ja.. jammer.. ik weet ook allemaal niet wie julie zijn hoor! wie heb je gesproken dan? maykel, perry en joris zeker?

ja klopt, hun heb ik alledrie gesproken! :) heb waarschijnlijk vlak naast je gestaan! :D
ben benieuwd naar je remix! welk nummer is dat dan? (gemaakt door die ta-er) :)
Robert
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja klopt, hun heb ik alledrie gesproken! :) heb waarschijnlijk vlak naast je gestaan! :D
ben benieuwd naar je remix! welk nummer is dat dan? (gemaakt door die ta-er) :)

was jij toevallige die lange gast dan?
track heet endre - kallocain, gemaakt door ta-er, jawel, 'endre'.

trouwens, dreas - havannah is super :)
magrec
Hmm volgens de geruchten komt er vanavond een hele speciale grote dj.
In de mazzo dan.
kolkiewolkie
WAT.. EEN...

KLOTEBENDE

was dat donderdag zeg :whip: :whip: :whip:

gloeiende alles verknakende TERINGZOOI :whip: :whip:

JA, kolkie was ook van plan om te gaan en ja kolkie was om motherfokking iets over 7 al vertrokken uit huis om zo ongeveer als eerste bij de deur te staan met 2 partymaats...

... vraagt die TRUT bij de deur naar de leeftijd: maat antwoort 21; kwam er VERDOMME dus mooi niet in he! Slijmen, zeggen dat je helemaal uit Enschede speciaal voor avb en die knaken tent naar A'dam komt, krijg je dat weer! :whip: :whip:

Van ellende maar naar de Escape Venue geweest alwaar Rush georganiseerd werd... vaak al wat over gehoord en kwas wel benieuwd wat dat zou zijn... zware tegenvaller zeg: ongelofelijk saaie muziek, een crowd die door de eentonige en saaie muziek wel wat beweegt maar absoluut niet vol uit hun dak gaat. Enige pluspunt van de avond was het werkelijk fenomenaal hoge schitterende vrouwengehalte. Alleen jammer dat het gehalte van mensen die zichzelf wel errug cool/hip/belangrijk vinden zo mogelijk nog hoger was :( . En dan om 4 uur al gekickt worden terwijl het regent en dat dan ook nog eens blijkt dat in die knaken kutstad genaamd amsterdam gewoon alles dicht is dan mag er gerust gesteld worden dat het een vergooide nacht was.

:( :( :(
magrec
Das mooi kut kolkie :(
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
Das mooi kut kolkie :(

indeed.

Ik moet je nog bedanken voor het waarschuwen dat het mogelijk 23+ was. Daardoor was voor mij persoonlijk de klap een stuk minder groot (had er al rekening mee gehouden). Maar het tis zo lekker even gefrustreerd alles van je af te schrijven ;) . Wel knaken bende trouwens dat op zowel de site van Armada als op die van de Mazzo hier niets over te lezen is, zeker als het, zoals hier, betrekking heeft op een zeer ongebruikelijke regel van minimaal 23+. Ik zal er eens op een typisch hollandse manier iets van zeggen (klagen dus ;) ). Moet toch wat met je brakke kop op de zaterdagavond.

edit: misschien dat het later nog anders werd ofzo, maar 3 lui die voor ons in de rij stonden werden ook al geweigerd, echt zwaar minder als je je er op verheugd heb.
Kakao
Klote zeg ; dat je geweigerd werd! Heb je ergens op verheugd en dan valt het zo in het water. Wij hadden geen enkel probleem om binnen te komen, konden zo doorlopen. Ben ook pas een tweetal maandjes 20.

Er werden inderdaad best wel veel mensen geweigerd, dat was me ook al opgevallen.
magrec
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
indeed.

Ik moet je nog bedanken voor het waarschuwen dat het mogelijk 23+ was. Daardoor was voor mij persoonlijk de klap een stuk minder groot (had er al rekening mee gehouden). Maar het tis zo lekker even gefrustreerd alles van je af te schrijven ;) . Wel knaken bende trouwens dat op zowel de site van Armada als op die van de Mazzo hier niets over te lezen is, zeker als het, zoals hier, betrekking heeft op een zeer ongebruikelijke regel van minimaal 23+. Ik zal er eens op een typisch hollandse manier iets van zeggen (klagen dus ;) ). Moet toch wat met je brakke kop op de zaterdagavond.

edit: misschien dat het later nog anders werd ofzo, maar 3 lui die voor ons in de rij stonden werden ook al geweigerd, echt zwaar minder als je je er op verheugd heb.

Ik zou trouwens nog wel ff een mail ofzo sturen, gewoon netjes vertellen dat je zo'n eind hebt gereisd enzo en dat je geweigerd ben omdat je blijkbaar te jong was blabla.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
Ik zou trouwens nog wel ff een mail ofzo sturen, gewoon netjes vertellen dat je zo'n eind hebt gereisd enzo en dat je geweigerd ben omdat je blijkbaar te jong was blabla.

al gedaan :) . Een naar mijn mening erg nette brief waarin het knelpunt en de teleurstelling aangegeven heb. Mocht ik antwoord ontvangen dan zal ik deze tzt wel plaatsen.
Cybren
Laat maar toch nog even reageren op Armada night @ Mazzo en Border Community night @ Mazzo. Twee geweldige avonden. Woorden schieten tekort. Sfeer top, publiek top, personeel top, geluid goed, en muziek echt geweldig!!!!!!! Idd geen slechte plaat gehoord, en dat twee avonden aan een!!!! Promo Schultz (en wat kan die man draaien!!!!!) is idd erg lekker! Op naar Sasha in den Haag!!!!

Grtz, Sybren :toocool:

Bouma-Bros
WAT EEN WEEKEND!!! :crazy:

Donderdag ook naar de Armada Night geweest in de Mazzo. Zonder al te hoge verwachtingen werd dit 1 van de leukste feesten van 2003! Echt een super tentje met heel leuk gemengd publiek. Goed geluid ook en super vriendelijk personeel. Ik heb eigenlijk de hele nacht alleen maar lekkere platen gehoord. Lemon 8 draaide heel sterk, zoals een warming up set hoort te zijn. Verassing van de avond voor mij was Armin, die misschien wel de beste set nerzette die ik hem ooit heb horen draaien. Prog-trance, tech-house en kwaliteits trance, het kwam allemaal voorbij. :cool: Markus Schulz sloot de avond perfect in stijl af, super vriendelijke gast ook. :)
Partyhardy was ook weer lekker bezig. ;) De sfeermaker van de avond. Als ie ff naar de plee was zakte de sfeer helemaal in. :D Ook nog ff kennis gemaakt met ArisE2.

Hier wat plaatjes die ik me nog kan herinneren van deze avond:

Lemon 8

Indigo Child - Take A Breath Of You
Origene - Sanctuary (Lemon 8 Remix)
Panoptic - Surface
Insight - Prophecy (Innate & Moor Dub) :crazy:
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix) :eyespop:
Telepopmusik - Breathe (Markus Schulz Remix)

Armin Van Buuren

Nathan Fake - Outhouse
Sarah Mc Lachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Remix)
Roland Kinkenberg - Monday Groove
Puff Daddy - Let's Get Ill (Deep Dish Remix)
Mr. Sam & Fred Baker - Forever Waiting
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Mirco De Govia - Aura Indigo
Mr. Sam Vs. Tim Coltrane - Tribute
Electric Boutique Feat. Taz - Heal (Instrumental Mix)
Locust - Mind Circles

Markus Schulz

01. Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
02. Attention Deficit - What?
03. Luke Chable & Danny Bonnici - Ride
04. Piece Process- Solar Myth (Markus Schulz Remix)
05. Agoria - La 11è Marche (Phil Kieran Remix)
06. Oceanlab - Satelite (Markus Schulz Remix)
07. Karada - Last Flight (Markus Schulz Remix)
08. Camouflage - You And Me (Humate Mix)
09. Peter Martin - Perfect Wave
10. Markus Schulz - You Won't See Me Cry (Schulz & Dresden Remix)
11. Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Remix)
12. Locust - Kubik
13. Lili Haydn - Anything (Gabriel & Dresden E String Mix)
14. Mauro Picotto - New Time New Place
15. ID
16. Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
17. Jewel - Stand (Markus Schulz Coldharbour Remix)

De dag daarna weer naar de Mazzo geweest voor de Border Community Night. Dit is is het nieuwe label van James Holden. Petter, de ontdekking van James en John Digweed mocht de avond openen. Hij is nog maar 18 en komt uit Zweden. Ik sprak James tijdens z'n set en hij vertelde me dat ie 10 producties van Petter heeft klaarliggen om te releasen, allemaal briljante tracks volgens James! Matthew Dekay nam het van Petter over en die draaide een super strakke set. In het begin droge prog met veel tribal invloeden, later meer meleodieus en dieper. James zelf sloot de avond perfect af. Deze avond was iets drukker dan de Armada Night en het publiek was iets tammer maar toch nog heel erg okee. Gewoon een hele goede avond in een club die voor mij DE ontdekking van het jaar is. Ga ik zeker nog vaker terugkomen!

Matthew Dekay

Luke Chable & Danny Bonicci - Ride
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts :eyes:
Double Dee - Shining (Scumfrog Remix)

James Holden

James Talk - Eggs Are Cute
Petter - All Together :eyespop:
MFA - Difference It Makes (Petter Remix)
Will Saul - Cliff (Infusion Remix)
PQM - You Are Sleeping (PQM Vs. Luke Chable Vocal Pass)
Luke Chable & Danny Bonicci - Ride
Nathan Fake - Outhouse
JFOS - Do What You Want (Infusion Remix)
MFA - Difference It Makes (Original Mix)
James Holden - The Wheel
FC Kahuna - Hayling (Kosmos Epsilon Mix)
Reinhardt Voight – Supertiel
Petter - These Days

grtz, Sido
Partyhardy!
Zo top verslag Sido! :) en wat een tracklist van James Holden! :eyespop: en hij draaide ook die PQM?! VET! :crazy:

Ben ook erg benieuwd naar die All Together van Petter! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement