return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Amsterdam Dance Event (pg. 7)
View this Thread in Original format
ArisE2
Wat n feest!! Was eigenlijk de bedoeling om relaxed een avondje thuis te blijven maar ben super blij dat Onno me heeft weten over te halen om te springen in de Mazzo. Had niet verwacht dat er zo'n topsfeer zou hangen; 400 man met een gezamelijk doel...feesten. Dankzij Maarten zijn we in een relaxed tempo heen en weer gecrossed tussen Amsterdam en Den Bosch ;) . Het enige vage eraan was dat we vanmorgen om half 8 in de trein in de spits zaten op weg van Den Bosch naar Breda. Twee witte bekkies tussen al dat brave hardwerkende, hardlerende volk.
Net ff en paar uur geslapen en langzamerhand maar weer gaan denken aan de komende avond: Marco V. Hopen dat het net zo'n toppertje gaat worden als vannacht.
Asta here we come!!!!:eyespop:
Wijchen, Grave, Culemborg...:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Robert
echt een top avond in mazzo. ging er met c-quence, perry o'neil en een vriend van perry heen. weer veel mensen ontmoet, zoals outback, darren tate, woody van eyden, mike koglin, james van anjunabeats en natuurlijk markus. wel geinig om james te ontmoeten omdat ik momenteel een remix voor hem aan het maken ben.
hoop dat het bij de asta net zo goed wordt over een maand :D

Wat in de Asta? Carl Cox? Sasha is namelijk in het Paard.

Enneh..je bedoeld James Holden?
Hou ons eens op de hoogte van je remixen enzo, ik ben namelijk ZEER benieuwd!

En is Marco V vanavond in de Asta?
Hmm..maybe kom ik dan ook nog wel even, ga namelijk stappen met wat mensen hier :)
SnuggLe
Eh..ik lees dat marco V de 25ste oktober in de Asta was.

Vanavond is er een GAY NIGHT lees ik.

Ik weet neit zeker of jullie daarheen willen gaan....!

[edit][size=4] Laat maar, laat maar, marco V is in Eindhoven, heb het verkeerd begrepen![/edit]

:D
Partyhardy!
Ja! nogmaals suuper avond! :crazy: mijn report staat hier Report Hier
En to Robert; Jammer dat ik je niet even gesproken heb, je "crew" heb ik allemaal wel gesproken.....
to Arise2; Party again tonight; Marco V! :crazy:
ArisE2
:happy2:
ChooChoo
Echt een super avond gehad in de mazzo! De sfeer was geweldig. Dit is echt een van de beste avonden tot nu toe! :)
Veel toffe lui ontmoet. Heb idd geen slechte plaat gehoord.
Marcus Schulz is echt een aardige gast en enthousiast ook!

Enne nog bedankt voor de lift jongens:D Ben benieuwd hoe die foto's zijn geworden. Ook die foto's die maykel piron genomen heeft :D.
djdavid
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Wat een vette avond gister in Mazzo!!!
Lemon 8 lekker opbouwen, Armin ook weer errug goed, maar Markus Schultz was wel echt helemaal top :crazy:

en natuurlijk weer een lekker sfeertje, wat mij betreft een van de beste feesten dit jaar!!!

david

en weer veel mensen ontmoet:happy2:
...Onno, Robin, Maarten (altijd handig zo'n auto), Margot en Ramoontje...
magrec
Nou hier dan full reportje van de Saw, xpander@ earth party.

Ik had rond 21:00 afgesproken bij bas thuis. Daar een paar biertjes gedronken om rond 23:15 richting de melkweg te lopen. Daar moesten we even wachten op arnout die kaartjes voor ons had gehaald. De melkweg was verdeeld in 2 zalen. In de max werd salsa gedraaid maar gelukkig konden we hier niet komen door een mooi hek...in de oude zaal was het een avond vol heftige diepe donkere house beats. Het was nog aardig rustig in de zaal dus eerst maar wat bier naar binnen werken. Ondertussen heidi & heidi alweer gespot (1 van de 2 is aardig op leeftijd ergens tussen 40/50 maar haar motto is "slapen kan ik wel in mijn kist als ik dood ben :p ) dus die 2 gaan alle 4 de dagen van het ADE uit (2x melkweg en 2x mazzo :nervous: )

Ondertussen draaide benoid heerlijke deephouse/tribal en werd het lekker druk (het had ook niet drukker moeten worden want dan was het te vol geweest) De rest van de avond allemaal mensen gezien die ik al in tijden niet had gezien dus kwa gezlligheid kon het niet beter. Het publiek was ook weer lekker vaag. Van hip tot flip maar dat maakt ook geen uit want iedereen komt om te feesten.

hector romero nam het over van benoiod gewoon verder gaan met de laatste plaat van benoiod (dat is opbouwen) romereo draaide gruwelijk diep vooral in het begin niet harder dan 125 bpm maar zo space en zo lekker uiteindelijk voerde hij het tempo geleidelijk op met als climax, luke chable - ride wat een mastertune zeg. En zo stil als romero begon zo stil nam satoshi het over, geen aankondiging geen muziek die stop werd gezet maar gewoon verder waar romero was gestopt.

Satoshi draaide echt superlekker, strak als niet veel dj's kunnen en een mix van house/tribal/trance/vocals met nathan fake - outhouse als toch wel één van de hoogtepunten.

De terugweg was ook gezellig met bekenden uit zwolle beetje praten over the Q :( :( maar goed genoeg prog elke maand :D
Cosmic
Ik ga nu richting Amsterdam, alwaar ik mij later op de avond zal verplaatsten richting de Melkweg. Ik heb er zin an. Report)je) komt morgen dan. Later!
Robert
quote:
Originally posted by SnuggLe
Enneh..je bedoeld James Holden?
Hou ons eens op de hoogte van je remixen enzo, ik ben namelijk ZEER benieuwd!

nee joh.. james grant van anjuna beats, broer(tje?) van jono grant van above & beyond. ben nu bezig met een remix van een nummer (gemaakt door een TA-er) die anjuna getekend heeft. wel leuk, want ze zijn tot zo ver erg tevreden :)

Robert
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ja! nogmaals suuper avond! :crazy: mijn report staat hier Report Hier
En to Robert; Jammer dat ik je niet even gesproken heb, je "crew" heb ik allemaal wel gesproken.....
to Arise2; Party again tonight; Marco V! :crazy:

ja.. jammer.. ik weet ook allemaal niet wie julie zijn hoor! wie heb je gesproken dan? maykel, perry en joris zeker?
ahp2002
heb markus net geinterviewd... hele leuke nieuwtjes

en voor de lui die de coldharbour remix willen van jewel - stand.. ja hij wordt gereleased
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement