|
[מורן, יא חתיכת שקרן שפל [או מפגש פורום
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
!!!!!!!!!!!!!! איפה הן !?!?!?!!?!? תביא כבר את התמונות
:ולמי שלא יודע על מה מדובר
היה היה מפגש פורום בבית של מורן, וכל החברה הגיעו והיתה נרגילה בחוץ והיה ציוד תקליטנות שלי בבית
ומרון הצ'ונגי מונגי רצה להראות לכולם מה הוא למד בקורס חובשים
ועשה לאריאל היקר החדרת עירוי לוריד מול כולם ואז שיחקנו כדורגל על
האמפולה והיה ממה שמח ונחמד
ומורן צילם תמונות במצלמה של אבא שלו
......ועד היום לא ראינו אותן
!?!?!?!? מורן יא בן זונה ! איפה התמונות |
|
|
| Hell_Copter |
הוא אמר כבר אז שהפילם נשרף לו!
ושיחקנו כדורגל רק במפגש אצל חן....
אצל מורן אתה בכית "לא, זה החיים שלי"1
ומורן בכלל מת...
לא יודע למה אבל הוא לא יכול להכנס לפורום |
|
|
| Ariels |
?!!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!? מה נשרף
שנה וחצי אני מחכה לתמונות האלה
??? ולא צילמנו גם אצל חן |
|
|
| skelz |
הנה עוד סיבה בתתתתתתת זונההההה
לערוך עוד מפגש
מה אתם אומרים? |
|
|
| Ariels |
תקבעו בסוף שבוע הזה ואנחנו שם
לפי דעתי שבת בצהריים הכי טוב, ככה באיזה 2-3 בצהריים
ולא באיזה קניון שבעת הכוכבים שאנשים לא ימצאו אחד את השני
בבית של מישהו בחצר, אני בעד הבית של מורן או חן
או להשתלט על איזה גינה ציבורית ברעננה |
|
|
| Ariels |
! הופה, ערכתי את הנושא
!?!?!?!?! יאלה חברה, מתי עושים מפגש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
ולא באיזה קניון שבעת הכוכבים שאנשים לא ימצאו אחד את השני
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי מצחוק עכשיו!!!!!
אתה מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל סתכל על הצד החיובי
אם מישהו באמת יגיע לשבעת הכוכבים הפעם אתה תזהה אותו כי ראית את רוב הקבועים :)
אבל לך תדע אם לא יבריזו לך עוד פעם :stongue: :stongue: :stongue:
אני אומר נעשה את זה עוד פעם אצל מורן
אני חייב לאכול עוד פעם צ'יפס למיקרו!!! |
|
|
| Ariels |
יאללה יש מצב
רבאק איזה נוסטלגיות
רק חסר שגיל ואודי יגיעו
ויריבו שנה וחצי
"אני הרזידנט של הטוב"
"לא מה פתאום אין מועדון כזה"
"אתה מתקלט בכאילו"
"אתה די ג'יי של מועדון דמיוני" |
|
|
| Segev |
יש מצב לי יש בית ריק בששיבת אבל רק צח יודע איך להגיע לאיפה שאני גר :D
וגם אין אצלי ממש מה לעשות אני יודיע לכם עם יהיה לי בית ריק או לא ותחליטו עם אתם רוצים לבוא... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
יש מצב לי יש בית ריק בששיבת אבל רק צח יודע איך להגיע לאיפה שאני גר :D
וגם אין אצלי ממש מה לעשות אני יודיע לכם עם יהיה לי בית ריק או לא ותחליטו עם אתם רוצים לבוא... |
איפה אתה גר אחי?
זה מושב או קיבוץ ליד כפר סבא לא?
כמה קשה זה כבר יכול להיות...
תודיע בכל מקרה... |
|
|
| Segev |
כן מושב ליד כפר סבא אבל זה לא כל כך קשה להגיע זה פשוט ממש קרוב לכפר ערבי האמת שאני מזמין משם כל ליליה פיצה אבל מי שמפחד וכל זה...
והכי הרבה צח יודע להגיע כמו שאמרתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
כן מושב ליד כפר סבא אבל זה לא כל כך קשה להגיע זה פשוט ממש קרוב לכפר ערבי האמת שאני מזמין משם כל ליליה פיצה אבל מי שמפחד וכל זה...
והכי הרבה צח יודע להגיע כמו שאמרתי |
תגיד את השם יא סטלן!!!!!!!!
מי ישמע כמה קשה להגיע למושבים שליד כפר סבא... |
|
|
|
|