return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Misja Helsloot (pg. 2)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by Vizay
oke hmm...asså om jag har fattat det rätt så skare alltså inte gå teoretiskt sätt för mig att bli medlem lr? (med tanke på att fokused sida e nere just nu) :p



men jag hände inte riktigt med på att fokusedkortet å weekenderkortet e samma...e dom exakt lika eller funkar båda lika bra?

korten är olika fast man kan använda weekender kortet på fokused events och vise värsa.

hmmm men det är nog lungt endå. det brukar vara lungt om du går tillsammans men en kompis som är medlemm, då säger vakterna "är han med dig*pekar på vizay* och då säger din kompis "japp" och då säger vakterna "välkommen in"" allt detta är teoretiskt för vissa vakter är tjuriga som fffaaaaaaeeen. du kan ju hoppas på tur men jag tror nog att fokused sida kommer upp snart.

i värsta fall får väl stefan hämta sina mäktiga kontakter och fixa in dig ;)
SteveTranz4ever
Jag lovar inget men du kan eventuellt gå med mig in på mitt VIP... Då går man gratis och före kön om man vill också :toothless
Men om sagt det är en möjlighet som jag först kan säga nån dag innan... :)
Vizay
hehe stefan vore soft om du kan kolla iaf :) så man kan komma in å fixa kortet for once :)

bra början på å fylla arton, e ju inte mer än ca. 2 veckor efter min 18-års dag så :)
mindshooter
Dom brukar vara rätt hårda på 20...iaf mot mina polare och så, trots att dom var där tidigt.

Du är dock lugn om du går med nån som har VIP... jag har tagit in upp till 6 pers under 20 som "sällskap" :)

Nu är detta en specialkväll iofs och det står att VIPn inte gäller då (på kortet) men jag ska kolla det...

ska bli sjukt kul att se denna man!!!!! :)
Vizay
om nån lyckas fixa det så e jag skyldig den personen en megatjänst! ;)
Amplifire
MISJA HELSLOOT
Misja Helsloot is definitely one of the hottest names when it comes to quality trance music, this dutchman has been in the business for a long time but during the last couple of years his career has really exploded! Just to mention a few examples he can now declare himself as a superstar DJ, highly respected producer, label manager and radioshow host - and things just keep looking better and better! Misja's great talent was first discovered by the one and only DJ Tiësto back in 1998, he was so impressed that he invited Misja to mix the first compilation in the now legendary "In Trance We Trust" series, this turned out a great success and from this time and on Misja became a very popular DJ, mainly in the Netherlands but also abroad in countries like Israel and Norway! The hype kept growing and he mixed several compilations such as The Creation 1/2, Forbidden Paradise 10/11, Oslo Central and the Capital CD - he also returned to where it all began with the mixing of In Trance We Trust 007. With this came more dates all around the world and he got the oppurtunity to play massive sets in the US, Greece, Romania and Spain, just to mention a selection of countries visited. These days he is one of the brightest starts hailing from the Netherlands together with names like Tiësto and Armin Van Buuren! As a producer he keeps putting out releases and remixes that are constantly being played by all the big jocks out there, furthermore he runs his own record label Gesture Music, his radioshow Trancesistor and also performs frequently at all major dutch events as well as taking care of international dates! Don't miss out on this guy, join him on an energetic journey into the soundscapes and harmonies of trance!

ÖZGÜR CAN
Özgür Can was born in Stockholm 1982 and grew up in a family where music was very present at all times, ever since then a large part of his life has evolved around beats, tones and grooves of all shapes. From being one of many bedroom producers, Özgür has now turned into being one of the biggest talents hailing from the swedish progressive scene, both as a DJ and a producer! He has been spinning records at major events and venues in Sweden as well as produced tracks that are currently being signed to labels such as Plastica Red, CP Recordings and 3Beat offshoot 3Breakbeat! His true and deep love for music has made him a versatile DJ and producer with a focus on progressive music with an energetic flow, but still with an open mind for other styles such as trance, breaks and house!

+ INKFISH (Som spelar grym musik, hehe)
mindshooter
quote:
Originally posted by Amplifire
CP Recordings


det där tyckte min humor va roligt :tongue2

Kommer bli en finfin kväll det där :) Göta källare är en riiiktigt grym lokal!
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
det där tyckte min humor va roligt :tongue2


hmm oväntat? NÄHH! ;)

aja, ska iaf göra mitt bästa för å ta mig in om det så innebär inbrott kvällen innan x)
AC.
Kom till GK i sällskap med 5st var en endast en person var över 20 klockan var då runt 23:30-00:00. Detta var kvällen då Orkidea lirade. Inga problem emd att komma in dock fick vi stå ut med en spydig kommentar från vakten, något i stil med "Låt mig inte ångra detta" med en nedvärderande blick.
Lär knappast inte vara något problem för dig Vizay att komma in. Var glad och posetiv. Klä dig snygg. Vara i tid är alltid en stor fördel.

Du kanske kunde skicka ett litet e-brev till en viss herr parham elelr någon på annan lite mer ansvarig för kvällen och checka om det är lunt, Fokused har alltid visat ett gott öga mot TA enligt min syn. Eller finns det någon som fått en annan uppfattning?


EDIT:
Förövrigt så verkar det vara svårt det dära med att bli medlem. Jag skrev upp mig i sommras och nu efter två-tre utskick med flygare så har jag fortfarande inte fått något medlemskort :whip:
Kongo_kim
JAg funderar starkt att gå på detta. JAg har aldrig varit på GK, är det bara ställa sig i kö och betala mannen eller? Och så är ett tillfälle att träffa några TAs

EDIT

Woooo läser genom hela threadet och ser någonting om 20 åldersgräns. men 18 vid medlemskap. jo jag har ett medlemskort men om en polare inte har kommer han inte in alltså.

Proximus
Kom bara dit tidigt, var hövliga, var nyktra (relativt ivarjefall) och det kommer gå finfint. Vakter blir genast mycket tuffare vid 23, 24 tiden då det kommer mycket folk. Är man 18 år får man jobba lite för det, bättre än gästlista och liknande, jag ska köpa min biljett till den kvällen eftersom Fokused verkligen behöver all support de kan få.
JayBee
quote:
Originally posted by Proximus
Kom bara dit tidigt, var hövliga, var nyktra (relativt ivarjefall) och det kommer gå finfint. Vakter blir genast mycket tuffare vid 23, 24 tiden då det kommer mycket folk. Är man 18 år får man jobba lite för det, bättre än gästlista och liknande, jag ska köpa min biljett till den kvällen eftersom Fokused verkligen behöver all support de kan få.
jag skulle nog villja se det mer som en fråga om vilken vakt som står vid dörren. sist jag var där vid 21:00 (jag råkade åka 1 timme för tidigt av misstag) så var det värsta griniga vakten, han såg bekant ut oxo så jag tror han är där varje fredag. han ville inte släppa in min poolare som inte hadde kort då men när de bytte vakter tittade de inte ens på ID kortet. så så stor skillnad är det. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement