return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Misja Helsloot (pg. 4)
View this Thread in Original format
JayBee
staz, aendy hur ska jag känna igen er då? posta bild eller nått? säg vad ni ska ha på er för tröja osv.
staz
finns en bild på mig i 'posta bild' tråden. nånstans i slutet
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
staz, aendy hur ska jag känna igen er då? posta bild eller nått? säg vad ni ska ha på er för tröja osv.


Folk har väl sett bild på dig också... tex. den med Sister Bliss :toothless
Annars är Aendy lätt att känna igen, han kör den "bandyklubbanskjuterbollenpåsmalben-dansen" ;)
zamson
d e ju imorn! :) måste fixa biljett... steve skulle vi dra i ett sällskap eller? Asså om mongovakten är där så kanske han blir syr.. men om man glider me nån som har vip ere lugnt. D e därför jag undrar..
Gaby
ALLA över 18 år som har förköpsbiljett kommer in imorrn! (kollade en extra gång med arrangörerna och fått det bekräftat ;))

Så iväg med er och köp biljett så ses vi imorrn!! ;)
zamson
treeevligt :) skönt o ha det bekräftat! steve nu vill jag VERKLIGEN inte gå med dig :p haha..

det finns en vakt på GK som inte gilla rkillar under 20...annars är alla snälla och goa :)

ses imorn! :)
JayBee
man behöver inte ens fråga om det, det är alltid lungt när det är förköp. inte en enda gång i mitt liv har jag blivit nekad på 20 års fester med förköp.

så ställ om era hjärnor med denna information ;)
JayBee
zamson jag tror jag vet vilken vakt du menar, det är han som är typ utlänsk, ganska kort och fin rakade pollisånger typ. (hur man nu stavar pollisånger vet jag ej men men :) )
zamson
quote:
Originally posted by JayBee
zamson jag tror jag vet vilken vakt du menar, det är han som är typ utlänsk, ganska kort och fin rakade pollisånger typ. (hur man nu stavar pollisånger vet jag ej men men :) )


Ganska ung kille jämfört med dom andra..
Gaby
quote:
Originally posted by Gaby
ALLA över 18 år som har förköpsbiljett kommer in imorrn! (kollade en extra gång med arrangörerna och fått det bekräftat ;))

Så iväg med er och köp biljett så ses vi imorrn!! ;)



Oroa er inte!! ;)
Var bara trevliga och skulle det knasa så säger ni att ni vet att med biljett så är det ok. Se till att skaffa medlemskort när ni ändå är där ;)

reveal
quote:
Originally posted by JayBee
(hur man nu stavar pollisånger vet jag ej men men :)


polisong
JayBee
SÅ jävla typiskt, jag har intevarit sjuk på nästan ett år nu och precis när misja helsloot spelar så blir jag sjuk.. ont i halsen men skit samma jag sviker er inte :D Jag sticker om cirka en halv timme, jag är nog där 22:40. Seee you thereeee! ;) (be there or be square)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement