|
Misja Helsloot (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Dom brukar vara rätt hårda på 20...iaf mot mina polare och så, trots att dom var där tidigt.
|
Jag har inte blivit nekad en enda gång på weekender. Gå inte dit ett stort gäng och var trevlig så kommer man garanterat in. Iofs sbörjar ju deras personal känna igen mig nu men så var det inte i början |
|
|
| staz |
mina polare vart nekade.. de är 19/18.. de var nykta och hade fina kläder :(
har aldrig varit på weekender, man kanske skulle ta sig dit till misja.. säljs det förköp?
fokused skickar ju flyers till mig hela tiden, har dock som ac inte heller fått ett medlemskort.. drar jag dit och blir nekad så går jag garanterat aldrig tillbaka dock, tror de flesta personer skulle göra likadant, borde ju fokused fatta när de anställer sina köttberg i dörren, det e ju trots allt kunder som gillar musiken och därmed antagligen går dit ofta som de bör satsa på i längden, snarare än östermalmsbrats med feta plånböcker..
eller vad vet jag. |
|
|
| WhiteRussian |
Eftersom det säljs förköp till den här festen och eftersom det är trance som ska spelas, så tror jag att Fokused är medveten om att det kommer vara många under 20 som vill dit.
Köp biljett, var där tidigt och var trevlig mot de sura vakterna så är det nog inga problem. |
|
|
| mindshooter |
I present to you
Misja Helsloot Top 10
1. Miika Kuisma - Orion (Misja Helsloot remix)
2. Ozone - Theme from the rock (Inzite remix)
3. Dreas - Sonic Rush (Gesture promo)
4. Andain - Beautifull things (?? remix)
5. Ron van den Beuker - Timeless
6. Empyreal Sun - Twisted reality
7. Andy Prinz - Diversity of life
8. Unknown - Continental Chaos
9. Faraway Project - Floor control
10. DJ Tiesto - Traffic
|
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by mindshooter
I present to you
Misja Helsloot Top 10
1. Miika Kuisma - Orion (Misja Helsloot remix)
2. Ozone - Theme from the rock (Inzite remix)
3. Dreas - Sonic Rush (Gesture promo)
4. Andain - Beautifull things (?? remix)
5. Ron van den Beuker - Timeless
6. Empyreal Sun - Twisted reality
7. Andy Prinz - Diversity of life
8. Unknown - Continental Chaos
9. Faraway Project - Floor control
10. DJ Tiesto - Traffic
|
fett räkna me galet drag denna kväll! |
|
|
| Gate 42 |
| Kan nog bli en riktigt spännande kväll. Självklart att man ska ta sig dit i alla fall. Funderar på att köpa en förköpsbiljett med tanke på att det antagligen blir ett bra tryck denna kväll och GK är inte maffax stort. |
|
|
| zamson |
| quote: | | Jag har inte blivit nekad en enda gång på weekender. |
inte längre... blev nekad igår men det e bara en vakt som nekar 18/19-åriga killar och han är allmänt otrevlig också. :whip: fast han har bara stått där två gånger dom gånger jag varit där. Se till att tjejen och de snälla vakterna är där så är det lugnt :) |
|
|
| staz |
hah.. störigt. snubben lär ha gått o blivit vakt för att få ta ut sina frustrationer på andra.. :p
nåra ja känner var där igår de är yngre fast de hade vipkort |
|
|
| JayBee |
så nu har jag köpt biljetter så jag kommer med eller utan eskort ;)
men vilka smottingar, hoppas bara jag inte tappar bort dem
:nervous: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Aendy
Slår aldrig fel, har rätt händelselösa helger i nov-dec men just den helgen ska jag såklart spela fet innebandyturnering, jäla Murphy! |
Yes, turneringen blev flyttad och är redan spelad så jag kan gå på fest i helgen... JayBee vi kanske kan träffas där och härleda ursprunget till ordet "smottingar" över ett glas med valfritt innehåll. ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Yes, turneringen blev flyttad och är redan spelad så jag kan gå på fest i helgen... JayBee vi kanske kan träffas där och härleda ursprunget till ordet "smottingar" över ett glas med valfritt innehåll. ;) | *suck* hehe jo visst ;) |
|
|
| staz |
| jag ska dit, ska bli kul att gå på ett mindre evenemang, har bara vart på större tidigare.. (vad det beträffar trance iaf) |
|
|
|
|