|
Misja Helsloot (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| staz |
word zamson.
kenny på bilden "vadå? vad är det som är så roligt?" :)
skulle inte nån lirat efter misja? jag trodde det.. men det stängde ner efter misja ju. |
|
|
| Proximus |
Grejen är att 18 åringar inte super sig redlöst fulla :p
De dricker faktiskt inte så mycket eftersom som sagt, vi har inte pengar rinnande ur fickorna så därför är det jäkla svårt. Sen Andreas, vilken av vakterna var det?
Den stora tjocka snubben eller han med beige tröja? |
|
|
| JayBee |
Här kommer lite fler bilder från Fokused och SWETAS :D
Steve Aendy och Mindshooter minglar vid baren.

Vizay posar matrix style ;)
Stefan deckade :haha:

Zamzon ringde mamma :happy2:

Mad Aendy och baby face killa kenny väntar otåligt på sina hamburgare |
|
|
| Aendy |
| Skön kväll, sköna människor. Kul att umgås med SWETA:s på riktigt. Vem var det som tog gruppfotobilderna? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Skön kväll, sköna människor. Kul att umgås med SWETA:s på riktigt. Vem var det som tog gruppfotobilderna? | Jo en riktigt skön kväll var det :D men vad menar du med gruppfoto? |
|
|
| dbl |
| :haha: :haha: :haha: :haha: den "däckade" stefan bilden... hahaha... ser rå ball ut |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
men vad menar du med gruppfoto? |
Vafaen... jag har ett vagt minne av att jag poserade med lite TA-folk för en kamera... vem hade nöje av de bilderna isf? |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vafaen... jag har ett vagt minne av att jag poserade med lite TA-folk för en kamera... vem hade nöje av de bilderna isf? |
Vid ett av tillfällerna fotade iaf en bartender dig, mig, Stefan och Kenny. |
|
|
| staz |
lol @ stefan bilden
ska också schoola dig, jaybee, i att han kallar sig zamSon , och inte zamZon.. vet att när folk stavar fel på mitt nick så säger jag aldrig nåt, för det är nerdy att invända,, men älskar när andra rättar det åt mig :D |
|
|
| zamson |
haha "zamson ringer mamma"
:p
Omid.. det var nån ny kille jag inte sett förut - rakad snubbe. Stora tjocka killen är alltid trevlig och har alltid släppt in mig..
Börjar bli lite orolig - känner mig inte välkommen och det är tråkigt! :rolleyes: :mad: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by staz
ska också schoola dig, jaybee, i att han kallar sig zamSon , och inte zamZon.. |
Skönt att man har en beskyddare på forumet...har aldrig vågat säga nåt till Jaybee (han är lite galen) :nervous:
:D haha |
|
|
|
|