|
Misja Helsloot (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Hmmm? Visste inte ens att det var så många SWETAs på stället!!??
Får inte jag vara med längre? :( :whip:
Jag tycket inte Misja Helsloot va så mycket att hurra för.
Inkfish var ju mycket bättre, för att inte tala om Can (tyvärr hörde jag bara sista 20 min :()
Att vakterna är så hårda är nog pga att "ravekommissionen" är tillbaka och är stenhårda på folk under 20!
Ni som verkligen ÄLSKAR musiken och verkligen vill gå på ställerna men är under 20 köp ALLTID biljett och bete er BRA! Se er som ambassadörer för de yngre! Visa att ni inte är småkids som inte kan bete er! Det kommer att underlätta för ALLA! Det är inte arrangörernas fel att det är 20+ utan krögarnas. Arrangörerna får anpassa sig för att kunna få tillstånd till att ha festerna. Kan NI visa att det funkar att ha 18+? |
|
|
| Glorie |
verkligen härlig bild! Vilka fiiiina killar! :eyes: Kul och se! Tack som delar med er :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hmmm? Visste inte ens att det var så många SWETAs på stället!!??
Får inte jag vara med längre? :( :whip:
Jag tycket inte Misja Helsloot va så mycket att hurra för.
Inkfish var ju mycket bättre, för att inte tala om Can (tyvärr hörde jag bara sista 20 min :()
Att vakterna är så hårda är nog pga att "ravekommissionen" är tillbaka och är stenhårda på folk under 20!
Ni som verkligen ÄLSKAR musiken och verkligen vill gå på ställerna men är under 20 köp ALLTID biljett och bete er BRA! Se er som ambassadörer för de yngre! Visa att ni inte är småkids som inte kan bete er! Det kommer att underlätta för ALLA! Det är inte arrangörernas fel att det är 20+ utan krögarnas. Arrangörerna får anpassa sig för att kunna få tillstånd till att ha festerna. Kan NI visa att det funkar att ha 18+? |
Jupp så många va vi men du får leta upp hela bunten själv också, jag brukar presentera SWETAs för varandra när jag ser dom är i närheten ;)
Att du inte uppskattade Misja gissar jag på att det är för att du har blivit progg-queen ;)
Håller med dig vad gäller folk under 20... dom får vara som amabassadörer för folket i deras ålder... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Håller med dig vad gäller folk under 20... dom får vara som amabassadörer för folket i deras ålder... |
Hmpf!, jag håller ju på att förvandlas till en utav er, bara drygt ett halvår kvar nu jag har inte tid att leka ambassadör! :toocool: :toocool: :crazy: :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hmmm? Visste inte ens att det var så många SWETAs på stället!!??
Får inte jag vara med längre? :( :whip:
|
klart du får! ;) men det där fotot togs bara för att dom som var med råkade vara i närheten..fattas flera stycken andra juh :)
dig såg jag bara en gång under kvällen :-\
Skulle va så fett med ett kort på typ 20-30 SWETA:s nån gång!
Zamson: Ja både du och vizay fick huka er för att jag inte skulle se ut som en mupp :p |
|
|
| JayBee |
Faen då peter! din jävel, jag har blivit bortskämd och van med att alltid vara längst och så kommer du där och pajar allt! :whip: :eyespop: :toothless hehe men bra att någon annan är här uppe i den kvava luften oxo, så man har någon att prata med över molnen så att säga hehe :D
Zamson du är oxo ganska lång va? hur lång e du?
JayBee,Vizay & Steve,Aendy :D :D :D
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Fick just mail från en rysk promotor som var på plats, snackade lite med han under kvällen och han hade fått med mig på kort som han lovade skicka...
http://medlem.spray.se/djstevie/misja&steve.jpg
Föresten så kom jag tyvärr lite sent till Fokused (GK) så jag fick aldrig se Can lira...
Vad gäller Inkfish så var han (vet dom är fler) inte så nöjd med sin insatts, han har lirat så grymt dom senaste gångerna att han tycker han var lite för nonchalant men han höll med om att sista halvtimmen var bra... Schysta bananer säger jag.... |
|
|
| Aendy |
| Haha... jag ser ut som en giftpadda... där får man för att man försöker räcka ut tungan och inte hinner med... skön bild... diggar de SWETAs som jag mött, sköna lirare allihopa, även de som har svårt med stavningen ;) |
|
|
| Glorie |
| steve! ahh... coolt.. jag tycker du borde ta å rama in alla foton du har med dig själv och kända dj's/producenter och ställa dem i bokhyllan :) skämt åsido... va ere för gest jag alltid ser? ;) med handen.. är det nån LS-gest? anar det, för jag har sett Stonefield göra densamma :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
diggar de SWETAs som jag mött, sköna lirare allihopa, även de som har svårt med stavningen ;) | skit kul aendy hehe jag vet att du menar mig! :D :stongue: |
|
|
| zamson |
Förstår faktiskt inte hur krögarna tänker. Förut tänkte jag i banor som "18 åringar är allmänt dräggiga och går ut för att supa ned sig totalt o bråka" Men sanningen är ju den att dom dräggiaste personerna jag träffar ute är äckliga äldre människor som super ned sig och tar andra droger. Det är ju fyfan dom som inte hör hemma. Börjar tycka det är jobbigt när man är på t.ex en fokused fest och det kommer fram folk som är helt borta i huvudet, allmänt äckliga och vägrar ge sig. 18 åriga killar är diskriminerade i stockholms uteliv och det är fan jävligt trist! Och det kommer alltid vara så. Det är lite svårt att vara "ambassadör" när man inte ens är välkommen :whip:
"Att vakterna är så hårda är nog pga att "ravekommissionen" är tillbaka och är stenhårda på folk under 20!"
Hur kommer det sig? Ganska kul och sant som omid sa.. det är dom äldre som $$$ och det är dom som har råd att supa sig fulla och tjacka droger.
Förhoppningsvis börjar fokused med förköp (orkidea, orkidea, orkidea...sa jag orkidea?) till varje fest snart - även om det inte direkt är någon lösning på problemet.
Om nästan precis ett år är jag 20 - Jag kommer vara samma person då och antagligen se lika "18" ut för vakterna..
Gaby - letade efter dig, frågade efter dig men ingenstans var du! :p
Jaybee - du fråga hur lång jag var...är 190 cm tror jag d va...och du - aendy snacka nog om dig jaaa haha :disbelief |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by zamson
Förstår faktiskt inte hur krögarna tänker. Förut tänkte jag i banor som "18 åringar är allmänt dräggiga och går ut för att supa ned sig totalt o bråka" Men sanningen är ju den att dom dräggiaste personerna jag träffar ute är äckliga äldre människor som super ned sig och tar andra droger. Det är ju fyfan dom som inte hör hemma. Börjar tycka det är jobbigt när man är på t.ex en fokused fest och det kommer fram folk som är helt borta i huvudet, allmänt äckliga och vägrar ge sig. 18 åriga killar är diskriminerade i stockholms uteliv och det är fan jävligt trist! Och det kommer alltid vara så. Det är lite svårt att vara "ambassadör" när man inte ens är välkommen :whip:
"Att vakterna är så hårda är nog pga att "ravekommissionen" är tillbaka och är stenhårda på folk under 20!"
Hur kommer det sig? Ganska kul och sant som omid sa.. det är dom äldre som $$$ och det är dom som har råd att supa sig fulla och tjacka droger.
Förhoppningsvis börjar fokused med förköp (orkidea, orkidea, orkidea...sa jag orkidea?) till varje fest snart - även om det inte direkt är någon lösning på problemet.
Om nästan precis ett år är jag 20 - Jag kommer vara samma person då och antagligen se lika "18" ut för vakterna.. |
lugna ner dig lugna ner dig :) det är ingen big deal. du kommer ju ändå in, vakterna är bara lite tjuriga men fan så är de mot alla. man får ta lite skit ibland det är bara att suga i sig och vänta ut :) alla har vi haft våra tjuriga vakter :tongue2
jag är 1.92 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
|
|