return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Misja Helsloot (pg. 7)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by zamson
har aldrig vågat säga nåt till Jaybee (han är lite galen) :nervous:
VAFAAAAN! UUUUAAAAHH!!! *Slår villt* :)

nä men seriöst vad får du galen ifrån? du har ju alldrig sett mig spela paintball :D
mindshooter
quote:
Originally posted by JayBee

Steve Aendy och Mindshooter minglar vid baren.


Sköna bilder :)
Personen som står bredvid mig är ingen mindre än Lonne btw.

Det var steve som tog gruppfoto...dom väntar vi på :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Sköna bilder :)
Personen som står bredvid mig är ingen mindre än Lonne btw.

Det var steve som tog gruppfoto...dom väntar vi på :)
Jupp de stämmer men de kan ta sin tid innan dom kommer för jag tar bara ett par bilder på varje fest, är en trist APS kamera... Tar bara speciella kort såsom på snygga människor (oss) eller egokort där jag står med en DJ... :)

Måste ju tillägga de för dom som inte fattar att däcka kortet var sålart arrangerat :)
JayBee
kenny: jag misstänkte att det var någon från TA :)

Steve: hehe jo, skulle ju annars vara lite skummt om man fortfarande håller upp glaset om man slocknat :D
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Måste ju tillägga de för dom som inte fattar att däcka kortet var sålart arrangerat :)


SSSSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKERRTTT :p ;)
Vizay
aendy: det var stonefield som plockade en gruppbild på oss men som tur va så vare med min kamera :)

bare with me, här kommer ännu en stor bild ;)
SteveTranz4ever
Skön bild Vizay :) !

Hade vart kul å fått med alla 14 eller va de nu va på stället...

Kan ju tillägga
På bilden från vänster: Kraith, jag, Aendy, Zamzon, mindshooter & Vizay :D


[edit] ska se om jag kan minnas alla jag träffade :)

Aendy
Jaybee
lonne
mindshooter
vizay
Kraith
Zamson
Can
Proximus
Whiterussian
Staz
Amplifire
Gaby


Vet de va fler men dom träffade jag aldrig :)
zamson
skön bild :)

vilket cpleende man fick på där :) riktigt fullo :D kan inte ens hålla ögonen öppna
reveal
fan va skön bild!
dbl
quote:
Originally posted by zamson
skön bild :)

vilket cpleende man fick på där :) riktigt fullo :D kan inte ens hålla ögonen öppna


hehehe.. mjo, du ser lite smått full ut.. haha ;)

mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
fan va skön bild!


Mycket bra faktiskt! :) Mer såna måste vi ordna
zamson
mind - det ser ut som jag är kortare än dig :p

Nu måste jag sova...ska upp tidigt imorn - massa möten hela förmiddagen...usch :whip: (vill sova!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement