return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
שמע זה קצת בעיה
כי במקרה שלך הוא צודק :p
Rising
ראסמי הוכחת שאתה הומו.... :gsmile:
Eitan E
חחחחח:D

להוסיף לטרד צחוקיה:stongue:
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחח כל פעם שאני קורא את השיחות האלה אני צוחק כמו מטורף

הוכחת שאתה בסדר אתה!!

אל תיקח אישית... שמשעמם לי אני עושה את זה בדרך כלל לשירן או יובל... אבל שירן בדיוק הלך אז החלטתי לנסות עליך!! :)
ואני לא בן 17... אני בן 18 וקצת...

ונראה לך שאנייביא לך באן מהפורום בגלל דבר כזה?
מצחיקול!!

קיצר תהנו מהט'רד חבר'ה... וסוף היום אני מוחק אותו :p


חח הייתה לי הרגשה שהוא עובד עליי..
טוב הבנתי תקטע דיי להתעללות!!!
חח יו איזה קרועיםםםם גם הסתכלתי לא ממזנן בתרד של הבדיחות.. בונא מה אתם שותים שאתם מביאים תבדיחות האלה????
הכללל היה מצחיק אלא אם כן היכרתי את זה חוץ מהבדיחה של הבינגו בגטו, 63 או משו כזה.. עבר היה באלי לבכות מיזה :P
והבדיחה עם האיש והמרק שועית הפילה אותי מהכיסא ולא יכולתי לזוז 5 דקות
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Rising
חחחחחחחחחחח....
רועי איזה מניאק אתה... שוב אתה מנצל את הסמכות שלך על חלשים? :o :p

יא אללה DJ-NoN-S7oP

איזה מצחיק אתה..... תעבוד על הבטחון העצמי שלך יותר :rolleyes:



אממ אחי זה לא ביטחון עצמי אני סתם פתי :D
Hell_Copter
זאת הייתה שיחה קורעת ללא ספק!!!!!!!

אבל יש לי הרבה כאלה... בזמן האחרון בעיקר עם שירן כי זה פשוט כיף להתעלל בו ככה!!
לפעמים גם נייקון אוכל קצת כאלה...
ויובל, אוי שלא נתחיל לדבר על יובל
הייתי בא אליו ב 6 בבוקר שמשעמם לי ומתחיל לשגע אותו... ענק!!!!
אני ישים פה שיחות שלי עם יובל בקרוב... לא רואות את השיחה הזאת ממטר!!


אבל תודו שזאת הייתה שיטה טובה להחיות את הפורום :)
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ויובל, אוי שלא נתחיל לדבר על יובל
הייתי בא אליו ב 6 בבוקר שמשעמם לי ומתחיל לשגע אותו... ענק!!!!
אני ישים פה שיחות שלי עם יובל בקרוב... לא רואות את השיחה הזאת ממטר!!


וואי כמה שאתה צודק ;)
Scorchio
איזה אירוניה:

רועי הילד ההומו מכולם שחושב שהוא כלי עושה ויכוח מי יותר הומו...

איי רועי מתי תבין...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה אירוניה:

רועי הילד ההומו מכולם שחושב שהוא כלי עושה ויכוח מי יותר הומו...

איי רועי מתי תבין...


חחחחחחחח ליצן אתה...
אני לא עושה ויכוחים...
אני משגע אנשים שמשעמם לי :)
YuVaL
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה אירוניה:

רועי הילד ההומו מכולם שחושב שהוא כלי עושה ויכוח מי יותר הומו...

איי רועי מתי תבין...


דוגרי....
אין רועי הזה פשוט אוכל בתחת שזה משהו מפחיד
לילד חסר חיים אז הוא יושב על המחשב ב6 בבוקר ומציק לאנשים

רועי המצב שך קשה... תעשה טובה תספיק לשחק אותה גבר...

HyPeRSoNiC
רועי
אתה צריך לצאת קצת יותר מהבית
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא משועמם :D :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
דוגרי....
אין רועי הזה פשוט אוכל בתחת שזה משהו מפחיד
לילד חסר חיים אז הוא יושב על המחשב ב6 בבוקר ומציק לאנשים

רועי המצב שך קשה... תעשה טובה תספיק לשחק אותה גבר...


חחחחחח אתה רק אומר את זה כי עשיתי את זה גם לך והרבה :p

ביננו אתה וכל אחד אחר פה ישבתם מול המחשב ונקרעתם מצחוק!!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement