return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
חחחחחחחחחחחח דווקא אהבתי

מה אתם מערבים אותי?!?!?!
m0sh
quote:
Originally posted by Scorchio
לא זה פשוט בגלל שרועי הוא מטומטם שחושב שהוא מצחיק
למרות שהמשפטים שלו הכי מפגרים בארץ
פשוט צריך לדעת איך לענות לטמבל הזה וככה הוא לא מטריד אותך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
לא זה פשוט בגלל שרועי הוא מטומטם שחושב שהוא מצחיק
למרות שהמשפטים שלו הכי מפגרים בארץ
פשוט צריך לדעת איך לענות לטמבל הזה וככה הוא לא מטריד אותך


סבבה צח... אף אחד לא ביקש ממך לקרוא או לחילופין להגיב לדברים האלה...
יש אנשים שמוצאים את זה מצחיק ורוצים לקרוא את זה ואני כמוהם
לא טוב לך מצדי אתה יכול ללכת להזדיין... מה אני יגיד לך
אתה מעצבן אותי שאתה לא יודע לצחוק על כלום וכל דבר אצלך זה או ברור מאליו בדרך שלך או כלום...
לא טוב לך אף אחד לא מכריח אותך לקרוא... אותו כנ"ל גם לגביך מוש... מאיפה צצת לי גם כן... :rolleyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
לא זה פשוט בגלל שרועי הוא מטומטם שחושב שהוא מצחיק
למרות שהמשפטים שלו הכי מפגרים בארץ
פשוט צריך לדעת איך לענות לטמבל הזה וככה הוא לא מטריד אותך


אחי
ראסמי
מה אתה כזה כבד? תפסיק להיות כזה אנטי על כל דבר........
אותי זה דווקא די מצחיק
lighten up, dude!
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סבבה צח... אף אחד לא ביקש ממך לקרוא או לחילופין להגיב לדברים האלה...
יש אנשים שמוצאים את זה מצחיק ורוצים לקרוא את זה ואני כמוהם
לא טוב לך מצדי אתה יכול ללכת להזדיין... מה אני יגיד לך
אתה מעצבן אותי שאתה לא יודע לצחוק על כלום וכל דבר אצלך זה או ברור מאליו בדרך שלך או כלום...
לא טוב לך אף אחד לא מכריח אותך לקרוא... אותו כנ"ל גם לגביך מוש... מאיפה צצת לי גם כן... :rolleyes:



ממ.. יש משו בדבריו.. אבל באמת אתה חוזר על אותן ירידות "בוחש בשוקו" שזה לא הבנתי, "יש לך עצירות מזרע", מוצץ זרגים, אחי תגוון טיפה
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
ממ.. יש משו בדבריו.. אבל באמת אתה חוזר על אותן ירידות "בוחש בשוקו" שזה לא הבנתי, "יש לך עצירות מזרע", מוצץ זרגים, אחי תגוון טיפה

עזוב אותו, הוא סתם חי בהכחשה
(המבין יבין:))
coby
רועי עוד פעם אחת תגיד משו על יובל אני יזיין אותך !!!!!!!!!!!!!!!!

:whip:
NyKoN
אה אה מה זאת ההתקפה על רועי?

והדיג'יי שלא מפסיק- בוחש בשוקו משמעו שאתה דוחף את הזין שלך לתחת ובתחת יש חרא
במקרה הזה חרא נקרא שוקו בגלל הדימיון בצבעים... ועם הזין אתה בוחש בשוקו

הבנת?
Viber
quote:
Originally posted by NyKoN
אה אה מה זאת ההתקפה על רועי?

והדיג'יי שלא מפסיק- בוחש בשוקו משמעו שאתה דוחף את הזין שלך לתחת ובתחת יש חרא
במקרה הזה חרא נקרא שוקו בגלל הדימיון בצבעים... ועם הזין אתה בוחש בשוקו

הבנת?


סעמק אני אוכל אחי
למה הפירוט??1
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by NyKoN
אה אה מה זאת ההתקפה על רועי?

והדיג'יי שלא מפסיק- בוחש בשוקו משמעו שאתה דוחף את הזין שלך לתחת ובתחת יש חרא
במקרה הזה חרא נקרא שוקו בגלל הדימיון בצבעים... ועם הזין אתה בוחש בשוקו

הבנת?


לא שכחת איזה פרט קטן נכון??
לדעתי נתת יותר מידי פרטים כבר בא לי להקיא ממך....
ויובל חולה על התמונה של הפרבי!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
ויובל חולה על התמונה של הפרבי!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:



אין לך מה להכחיש יותר
אתה פשוט הומו!!!!
:rolleyes:


ה' ישמור יחובב פרבי...
עצור ! אתה הומו
NyKoN
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
לדעתי נתת יותר מידי פרטים כבר בא לי להקיא ממך....


בא לך להקיא ממני?!

בא לי להקיא ממך יא הומו מלוכלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement